דף הבית » תרופות סבתא » בטל את הנעילה של סוד הסעדים של סבתא לפטריית המפשעה!

בטל את הנעילה של סוד הסעדים של סבתא לפטריית המפשעה!

מה זה פטריית מפשעה?

פטריית המפשעה היא זיהום פטרייתי שיכול להשפיע על גברים ונשים כאחד.זה נגרם על ידי מגוון פטרייה, כולל קנדידה אלביקנס, שהוא הסוג הנפוץ ביותר.פטריית המפשעה מאופיינת בפריחה מגרדת, אדמומיות וקנה מידה על עור אזור המפשעה.זה יכול להיות מאוד לא נוח, ואם לא נותר מטופל, יכול להוביל לזיהומים חמורים יותר.

הסעדים של סבתא לפטריית המפשעה

לסבתא יתכן שיש כמה תרופות מיושנות לפטריות מפשעות שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולעזור לך להיפטר מהזיהום.בואו נסתכל על כמה מהדברים שהיא עשויה להמליץ עליהם.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בפטרייה הגורמת לפטריית המפשעה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בעזרת שמן נשא כמו שמן שקדים ומורחים ישירות על האזור המושפע.

2.חומץ תפוחים

לחומץ של אפל יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לפטריית המפשעה.לשימוש, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

3.שום

שום מכיל תרכובות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בפטריות הגורמות לפטריית המפשעה.לשימוש, ריסקו כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.

4.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להילחם בפטרייה הגורמת לפטריית המפשעה.לשימוש, החל יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לפטריית המפשעה.לשימוש, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם כמות קטנה של מים ליצירת משחה ומרחים ישירות על האזור המושפע.

טיפ מועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הביתיות הללו לפטריית המפשעה, חשוב לשמור על האזור המושפע נקי ויבש.הקפידו ללבוש בגדים רופפים ולהימנע מבגדים או תחתונים הדוקים ויכולים ללכוד לחות ולהגדיל את הסיכון לזיהום.

לבסוף, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הסימפטומים של פטריית המפשעה לא ישתפרו עם תרופות ביתיות.הרופא שלך עשוי לרשום תרופות נגד פטריות שיעזרו לפנות את הזיהום שלך.

תרופות צמחיות לפטריית המפשעה

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריית המפשעה עשויים לכלול תרופות צמחיות.תרופות צמחיות הן חומרים מבוססי צמחים המשמשים לריפוי מחלות.חלק מעשבי התיבול הנפוצים ביותר לטיפול בפטריות המפשעה כוללים שמן עץ התה, שום, כורכום, ג’ינג’ר ואכינצאה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית.זה נגזר מעלים של עץ המלאלוקה האלטרנטיבי וידוע בתכונות הריפוי שלו.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לשמש כריסוס או משחה.ניתן להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בזיהומים פטרייתיים, להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומים פטרייתיים.שום מכיל מספר תרכובות בעלות תכונות נגד פטריות.ניתן ליישם אותו בעל פה או מיושם באופן אקטואלי.שום ידוע גם בהשפעותיו האנטי דלקתיות, מה שעלול להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים לפטריית המפשעה.

כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש בדרך כלל בבישול.זה ידוע גם בזכות תכונותיו הרפואיות.הכורכום מכיל כורכומין, שהוא תרכובת עם השפעות נגד פטריות ואנטי דלקתיות חזקות.ניתן ליישם אותו בעל פה או מיושם באופן אקטואלי.כורכום עשוי לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של פטריית המפשעה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש המשמש בדרך כלל בבישול.זה ידוע גם בזכות תכונותיו הרפואיות.הוא מכיל ג’ינג’רול, שהוא תרכובת עם השפעות נגד פטריות ואנטי דלקתיות.ניתן ליטול זנגביל דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי.זה עשוי לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של פטריית המפשעה.

Echinacea

Echinacea הוא עשב רפואי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל תרכובות בעלות השפעות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות.ניתן ליישם אותו בעל פה או מיושם באופן אקטואלי.Echinacea עשוי לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים של פטריית המפשעה.

סיכום

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריית המפשעה עשויים לכלול תרופות צמחיות כמו שמן עץ התה, שום, כורכום, ג’ינג’ר ואכינצאה.תרופות טבעיות אלה ידועות בתכונותיהם נגד פטריות ואנטי דלקתיות, מה שעשוי לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של פטריית המפשעה.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתופעות לוואי.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר לפטריית המפשעה?

הטיפול הטוב ביותר בפטריית המפשעה תלוי בסוג הזיהום ובחומרתו.ניתן לטפל במקרים קלים עם משחות או משחות נגד פטריות ללא מרשם.מקרים חמורים יותר עשויים לדרוש תרופות מרשם.תרופות צמחיות כמו שמן עץ התה, שום, כורכום, ג’ינג’ר ואכינצאה עשויות לעזור גם להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים של פטריית המפשעה.

האם יש תופעות לוואי של שימוש בתרופות צמחי מרפא לפטריית המפשעה?

כן, כמה תרופות צמחי מרפא עשויות להיות בעלות תופעות לוואי.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או לגרום לתופעות לוואי.חשוב גם לעקוב אחר ההוראות על המוצר בעת שימוש בכל תרופה צמחית.

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריית המפשעה יכולים להיות יעילים, אך חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית.תרופות צמחיות עשויות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים של פטריית המפשעה, אך יש להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא.למידע נוסף, בקרו ב הגדרת Wikipedia.org על התרופות של סבתא למפשעות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן