דף הבית » תרופות סבתא » בטל את נעילת הסודות לטיפול בסינוסיטיס באופן טבעי: מדריך כיצד לעשות זאת נכון!

בטל את נעילת הסודות לטיפול בסינוסיטיס באופן טבעי: מדריך כיצד לעשות זאת נכון!

סינוסיטיס: כיצד לטפל בזה באופן טבעי

סינוסיטיס הוא זיהום בסינוסים הנגרמים על ידי נגיפים, חיידקים או פטריות.זה יכול לגרום למגוון תסמינים כמו כאבי פנים, גודש ואף נזלת.אמנם לרוב מטופלים באנטיביוטיקה, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.להלן כמה מהדרכים הטובות ביותר לטיפול בסינוסיטיס באופן טבעי.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו לטיפול בסינוסיטיס במשך מאות שנים.ישנם כמה עשבי תיבול בעלי תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את העומס והכאב בסינוסים.חלק מהעשבים היעילים ביותר כוללים ג’ינג’ר, בזיליקום קדוש, כורכום, אורגנו וקמומיל.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה כתה, תמיסות או כמוסות, או שניתן להשתמש בהם באופן אקטואלי להפחתת הדלקת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחד התרופות הטבעיות היעילות ביותר לסינוסיטיס.הקיטור עוזר לפתוח את מעברי האף ולהפחית את העומס.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה גדולה במים חמים מהבילים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.אתה יכול גם לקחת מקלחות חמות או אמבטיות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס.

אכל תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.אכילת שפע של פירות וירקות, כמו גם מזונות העשירים בנוגדי חמצון, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון שלך.מזונות העשירים בוויטמין C, כמו פירות הדר, יכולים גם לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.

השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס באופן טבעי.ניתן להשתמש בהם במפזר, לשאיפה ישירות או ליישם אקטואלית.חלק מהשמנים האתריים הטובים ביותר לסינוסיטיס כוללים אקליפטוס, מנטה, עץ תה ולבנדר.שמנים אלה יכולים לעזור להפחית דלקת, לפתוח את מעברי האף ולהפחית את העומס.

טיפ ייחודי שיעזור לטיפול בסינוסיטיס

קצה ייחודי לטיפול בסינוסיטיס הוא להשתמש בסיר נטי.סיר נטי נראה כמו קומקום ומלא בתמיסת מלח.כדי להשתמש בו, הטו את הראש לצדדים ושפוך את הפיתרון לנחיריים אחד.זה ייצא מהנחיריים האחר, ישטוף כל ריר או פסולת.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולפתוח את מעברי האף.

על ידי שימוש בתרופות טבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס ולקבל הקלה מהכאב ואי הנוחות.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר לטיפול בסינוסיטיס.עשבי תיבול רבים ידועים כמסייעים להפחתת הדלקת ולפתוח את הסינוסים כדי לסייע בשיפור הנשימה.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר המשמשים לטיפול בסינוסיטיס כוללים:

  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדי חמצון חזקות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולשפר את בריאות הסינוסים.
  • שום: שום משמש לרוב לטיפול בזיהומים בסינוסים.הוא מכיל אליצין, שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.
  • אקליפטוס: שמן אקליפטוס הוא דמוקסטנט יעיל שיכול לעזור לפתוח את הסינוסים ולהפחית דלקת.
  • Mullein: Mullein הוא תרופה צמחית ששימשה לטיפול בסינוסיטיס במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ניקוז ריר.
  • מנטה: מנטה הוא מכה יעיל שיכול לעזור לפתוח את הסינוסים ולהפחית דלקת.

ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה תה, או כתוסף.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

תרופות ביתיות

ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בסינוסיטיס באופן טבעי.להלן חלק מהיעילים ביותר מופיעים להלן:

  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור עוזרת לדלל את הריר, מה שמקל על הניקוז.לדo זה, פשוט מרתיח סיר מים ושאיף את הקיטור למשך 10-15 דקות.
  • שטיפת מי מלח: טכניקה זו מסייעת לשטוף את הסינוסים ולהפחית דלקת.כדי לבצע שטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים, והשתמש במזרק נורה כדי לשטוף את התמיסה דרך נחיריים בכל פעם.
  • החל קומפרס חם: החלת דחיסה חמה על הפנים יכולה לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.
  • שתו שפע נוזלים: שתיית שפע של נוזלים יכולה לעזור לדלל את הריר ולהפחית את הגודש.
  • הימנע מאלרגנים: אלרגנים יכולים לעצבן את הסינוסים ולהחמיר את הסימפטומים.חשוב להימנע מפעילים כמו אבק, עשן וחיית מחמד.

תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.

מסקנה

סינוסיטיס הוא מצב שכיח שיכול לגרום לכאב ואי נוחות.ניתן לטפל בזה בתרופות רפואיות וטבעיות כאחד.טיפולים רפואיים כוללים אנטיביוטיקה, תרופות אנטי דלקתיות וסטרואידים באף.תרופות טבעיות כוללות עשבי תיבול, תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית טיפול כלשהי.

שאלות נפוצות

  • מהי סינוסיטיס? סינוסיטיס הוא דלקת בחללי הסינוסים הנגרמים על ידי נגיף, חיידקים או תגובה אלרגית.
  • מהם הסימפטומים של סינוסיטיס? תסמינים שכיחים של סינוסיטיס כוללים כאבי פנים, גודש וכאבי ראש.
  • האם ניתן לטפל בסינוסיטיס באופן טבעי? כן, ניתן לטפל בסינוסיטיס בתרופות טבעיות כמו עשבי תיבול, תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.

סינוסיטיס הוא מצב שכיח שיכול לגרום לכאב ואי נוחות.ניתן לטפל בזה בתרופות רפואיות וטבעיות כאחד, כמו אנטיביוטיקה, תרופות אנטי דלקתיות, עשבי תיבול, תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית טיפול כלשהי.עם שימוש נכון בטיפולים אלה, ניתן לטפל בסינוסיטיס באופן טבעי וביעילות.

הפניות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן