דף הבית » תרופות סבתא » בטל את נעילת סודות הטיפול הטבעי: כיצד לטפל בדרמטיטיס סבוריאה בקרקפת

בטל את נעילת סודות הטיפול הטבעי: כיצד לטפל בדרמטיטיס סבוריאה בקרקפת

דרמטיטיס דרמטיטיס סבורית של הקרקפת: טיפול טבעי

דרמטיטיס סבוררה הוא מצב עור כרוני וחוזר של הקרקפת המאופיין באדמומיות, מתקלף ולעיתים מגרד.המצב אינו מדבק ואינו נגרם כתוצאה מזיהום.אמנם אין תרופה לדרמטיטיס דרמטי-סבורי, אך ישנם טיפולים טבעיים שיכולים לעזור בניהול הסימפטומים ולהפחית את ההתלקחות.

מה גורם לדרמטיטיס דרמטיטיס סבורי?

הגורם לדרמטיטיס סבוריאית אינו מובן לחלוטין, אך מספר גורמים עשויים למלא תפקיד בהתפתחותו ובהתלקחותו.אלה כוללים גנטיקה, הורמונים, לחץ, מזג אוויר ותנאי עור מסוימים כמו אקנה או רוזציאה.

טיפולים טבעיים לדרמטיטיס סבריאנית

ישנם מספר טיפולים טבעיים עבור דלקת עור סבוריתית שיכולים לעזור להפחית את ההתלקחויות ולהעניק הקלה מגרד והתקלפות.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שמקורו בעלים של עץ התה האוסטרלי.יש לו תכונות נוגדות פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרם על ידי דלקת דרמטיטיס סבורי.כדי להשתמש בשמן עץ התה, דלל אותו בשמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה, ואז החל אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את צמיחת השמרים התורמת לדלקת עור סבוריתית.כדי להשתמש בו, דלל את החומץ במים והחל אותו על הקרקפת בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור היבש והמעצבן הקשור לדרמטיטיס סבורי.כדי להשתמש בו, לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לקרקפת והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

4.אלוורה

ל- Aloe Vera Gel יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לדלקת דרמטיטיס סבורי.כדי להשתמש בו, עיסוי כמות קטנה של ג’ל אלוורה לקרקפת והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי יעיל שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחתת התקפת.כדי להשתמש בו, מערבבים סודה לשתייה עם מים לייצור משחה, ואז החל אותו על הקרקפת ועסה אותו למספר דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שטיפולים טבעיים עשויים לארוך מספר שבועות לפני שהם יתחילו להיכנס לתוקף.בינתיים, חשוב להיות עדין עם הקרקפת שלך ולהימנע משמפו קשים, כימיקלים ומגרים אחרים העלולים לעצבן עוד יותר את העור.
דרמטיטיס דרמטיטיס של סבוריה של הקרקפת הוא מצב עור שכיח הגורם לאדמיות, להתקלף ולגרד.אמנם זה לא ניתן לריפוי, אך ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולשפר את מראה הקרקפת.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן בחירה פופולרית לטיפול בדרמטיטיס סבורי.שמן עץ התה הוא תרופה נפוצה שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.ג’ל אלוורה הוא אפשרות נוספת שניתן ליישם ישירות על הקרקפת כדי להפחית את הדלקת ולעזור להפחית את ההתקלפות.תרופות צמחיות אחרות ששימשו לטיפול בדרמטיטיס סבוריאית כוללות קמומיל, לבנדר וקלנדולה.

שינויים תזונתיים ואורח חיים

ביצוע שינויים מסוימים בתזונה ואורח חיים יכול להועיל לאנשים הסובלים מדלקת דרמטיטיס סבורי.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת העשירה בוויטמינים ובמינרלים יכולה לעזור לגוף להילחם בדלקת ולשפר את בריאות הקרקפת.חשוב גם להישאר לחות ולמזער את הלחץ, מכיוון ששניהם יכולים להשפיע לרעה על העור.

טיפולים ללא מרשם

בנוסף לטיפולים טבעיים, ישנם מספר מוצרים ללא מרשם שיכולים לעזור לצמצםE הסימפטומים של דלקת דרמטיטיס סבוריאנית.אלה כוללים שמפו המכילים חומצה סליצילית, זפת פחם ופירתיונה אבץ.שמפו אלה נועדו לסייע בהפחתת הדלקת והתקלפות.

שאלות נפוצות

אילו טיפולים טבעיים זמינים עבור דלקת דרמטיטיס סבורית?

ישנם מספר טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של דלקת דרמטיטיס סבורי, כולל תרופות צמחיות כמו שמן עץ התה, ג’ל אלוורה וקמומיל.שינויים בתזונה ואורח חיים יכולים גם לעזור, כמו גם מוצרים מסוימים ללא מרשם כמו שמפו המכילים חומצה סליצילית, זפת פחם ופירתיונה אבץ.

האם דלקת דרמטיטיס סבוריאה ניתנת לריפוי?

לא, דרמטיטיס סבוררה אינו ניתן לריפוי.עם זאת, קיימים טיפולים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את מראה הקרקפת.

לסיכום, דרמטיטיס סבוריאית של הקרקפת הוא מצב עור שכיח הגורם לאדמיות, להתקלף ולגרד.אמנם אין זה ניתן לריפוי, אך ישנם מספר טיפולים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את מראה הקרקפת.טיפולים טבעיים כמו תרופות צמחיות ושינויים בתזונה ואורח חיים יכולים להועיל, כמו גם מוצרים ללא מרשם כמו שמפו המכילים חומצה סליצילית, זפת פחם ופריתיונה אבץ.למידע נוסף תוכלו לבקר ב wikipedia.org הגדרה על דלקת דרמטיטיס סבוריתית בטיפול הטבעי של האמלפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן