דף הבית » תרופות סבתא » בטל את נעילת סודות הסעדים של סבתא כדי להפחית את נפיחות העיניים!

בטל את נעילת סודות הסעדים של סבתא כדי להפחית את נפיחות העיניים!

נפיחות העיניים: הסעדים של סבתא

מדי פעם אנו חווים עיניים נפוחות.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו אלרגיות, זיהומים או אפילו לחץ.בעוד שטיפולים רפואיים הם לרוב הפיתרון המועבר לבעיה זו, אנשים רבים פונים לתרופות האלטרנטיביות של סבתותיהם.סעדים אלה, אף על פי שלא תמיד מוכחים מדעית, יעילים לרוב והם שימשו על ידי דורות רבים.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית נפיחות בעיניים.תה צמחי מרפא רבים מכילים תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.כמה מהתה הצמחייה הפופולרית ביותר להפחתת נפיחות העיניים כוללים תה קמומיל ותה ירוק.ניתן לצרוך את שני תה אלה חמים או קרים, תלוי בהעדפה.

תה קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפחתת נפיחות עיניים.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כפית של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני השתייה.

תה ירוק הוא גם אפשרות נהדרת להפחתת נפיחות העיניים.תה ירוק ארוז בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.להכנת תה ירוק, פשוט תלול כפית עלי תה ירוק בכוס מים חמים למשך 3-4 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני השתייה.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פופולרית נוספת להפחתת נפיחות בעיניים.ידוע שפרוסות מלפפון מתקררות ומרגיעות, מה שיכול לעזור להפחית את הנפיחות בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

קומפרס קרים

דחיסה קרה היא תרופה נהדרת נוספת להפחתת נפיחות בעיניים.קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות בד או כרית כותנה במים קרים והניחו אותו מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל:

כדי להפיק את המרב מקומפרס קר, הניחו כמה קוביות קרח בשקית ניילון ועטפו אותו במגבת.מניחים את התיק מעל העיניים למשך 10-15 דקות להקלה מקסימאלית.

דבש

דבש הוא תרופה נהדרת להפחתת נפיחות בעיניים.ידוע שדבש הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית אדמומיות וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש מעל העיניים ותנו לו לשבת 10-15 דקות.

פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה פופולרית נוספת להפחתת נפיחות בעיניים.תפוחי אדמה מכילים תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והאודם בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

היתרונות של H2 של הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא הם לרוב אלטרנטיבה גדולה לטיפולים רפואיים להפחתת נפיחות העיניים.תרופות אלה טבעיות, לא יקרות ונוחות לשימוש.הם אינם דורשים מרשם וניתן להשתמש בהם בנוחות הבית שלך.בנוסף, ידוע כי תרופות אלה הן בטוחות ויעילות, עם סיכון מינימלי לתופעות לוואי.

חסרונות H2 של הסעדים של סבתא

אמנם הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים, אך הם לא תמיד מוכחים מדעית.לכן חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בהם לטיפול במצבים רפואיים כלשהם.בנוסף, חלק מהתרופות, כמו דבש או פרוסות תפוחי אדמה, עשויים להיות קשה ליישם על העיניים.

H3 שוחח עם הרופא שלך

אם אתם חווים עיניים נפוחות, חשוב לדבר עם הרופא שלכם לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.הרופא שלך יוכל להעריך את מצבך ולהמליץ על הטיפול היעיל ביותר.נוסף

סבתות ברחבי העולם השתמשו בתרופות ביתיות לטיפול במגוון מחלות כולל נפיחות של העיניים.ישנם תרופות רבות ושונות שניתן להשתמש בהןD, תלוי בסיבת הנפיחות.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות קומפרס קירור, תה צמחים ושמנים טבעיים.

קומפרס קירור

קומפרס קירור הם תרופה יעילה וקלה לשימוש לנפיחות העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטל או מגבת נייר במים קרים ומרחי אותה על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולקדם ריפוי.חשוב להימנע ממגע ישיר עם העיניים ולהשתמש במטלית נקייה בכל פעם.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להתייחס לנפיחות העיניים.קמומיל, מנטה ובזיליקום ידועים כולם בתכונותיהם האנטי דלקתיות.להכנת התה, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים חמים למשך חמש עד 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להשתמש בו כשטיפת עיניים.מומלץ להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

שמנים טבעיים

תרופה פופולרית נוספת לנפיחות העיניים היא שמנים טבעיים.שמן קוקוס, שמן זית ושמן שקדים ידועים כולם כמפחיתים את הדלקת.ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי או להוסיף לאמבטיה חמה.חשוב להשתמש רק בכמה טיפות שמן ולהקפיד למרוח אותו הרחק מהעיניים.

שאלות נפוצות

  • מה התרופה הטובה ביותר לנפיחות העיניים?
    התרופה הטובה ביותר לנפיחות העיניים תהיה תלויה במטרה.קומפרס קירור, תה צמחים ושמנים טבעיים הם כולם תרופות פופולריות.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן.
  • האם שמנים טבעיים בטוחים לשימוש על העיניים?
    בדרך כלל שמנים טבעיים בטוחים לשימוש בעיניים, אך חשוב להשתמש רק בכמה טיפות ולהרחיק אותם מהעיניים.חשוב גם לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן.

ניתן לטפל בנפיחות בעיניים במגוון תרופות ביתיות.קומפרס קירור, תה צמחים ושמנים טבעיים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן ולהשתמש תמיד בזהירות בעת החלתם סביב העיניים. הגדרת Wikipedia.org לגבי נפיחות של הסעדים של סבתא העיניים .

בסך הכל, נפיחות העיניים היא נושא רפואי נפוץ שניתן לטפל בתרופות ביתיות.קומפרס קירור, תה צמחים ושמנים טבעיים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן ולהשתמש תמיד בזהירות בעת החלתם סביב העיניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן