דף הבית » תרופות סבתא » גלה את הטיפולים הטבעיים לפטריית הנרתיק במהלך ההיריון

גלה את הטיפולים הטבעיים לפטריית הנרתיק במהלך ההיריון

פטריית הנרתיק בהריון: טיפול טבעי

זיהומים פטרייתיים הם סוגיה שכיחה ולא נוחה עבור נשים רבות במהלך ההיריון.המכונה לעתים קרובות ‘קיכלי’, פטריה הנרתיקית נגרמת כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה המתרחשת באופן טבעי בנרתיק.התסמינים כוללים גירוד, כאב ופריקה לבנה עבה.

בעוד שתרופות נגד פטרייה זמינות לטיפול בזיהום, יש נשים שמעדיפות להשתמש בתרופות טבעיות במקום.מאמר זה ידון בטיפולים הטבעיים הקיימים עבור פטריית הנרתיק במהלך ההיריון ויציע טיפים שיעזרו בניהול הזיהום.

מה גורם לפטריית הנרתיק במהלך ההיריון?

פטריית הנרתיק נגרמת כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס.פטרייה זו קיימת באופן טבעי בנרתיק, אולם הורמוני הריון יכולים לגרום לפטריות לצמוח משליטה.צמיחת יתר זו של פטריה מובילה לתסמינים הלא נוחים הקשורים לפטריית הנרתיק.

חשוב לציין כי בעוד שנשים מסוימות מועדות יותר לפטריות הנרתיק במהלך ההיריון, הזיהום יכול להשפיע על כל אישה.

טיפולים טבעיים לפטריית הנרתיק במהלך ההיריון

ישנם מספר טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בניהול פטריית הנרתיק במהלך ההיריון.להלן כמה מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר:

H2: שום

שום הוא אנטי פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בפטריות הנרתיק.אכילת שום גולמי או נטילת תוספי שום יכולה לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה בנרתיק.

H2: פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שנמצאים במזונות כמו יוגורט ומזון מותסס.נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור לאזן את רמות החיידקים בגוף ולהפחית את צמיחת הפטריות.

H3: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בפטריות הנרתיק.מדלל שמן עץ התה בשמן נשא כמו שמן קוקוס ומורח ישירות על האזור הפגוע.

טיפ: חשוב להימנע מלהטיל או להשתמש בסבונים וחומרי ניקוי קשים בעת טיפול בפטריית הנרתיק.מוצרים אלה יכולים לשבש את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק ולהחמיר את הזיהום.

סיכום

פטריית הנרתיק במהלך ההיריון יכולה להיות לא נוחה ולא נעימה, אך ניתן לנהל אותה באופן טבעי.שום, פרוביוטיקה ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית את צמיחת הפטריות ולהפחית את תסמיני הזיהום.חשוב להימנע מלהטיל או להשתמש בסבונים וחומרי ניקוי קשים בעת טיפול בזיהום.

נשים בהריון יכולות להילחם בזיהומי פטרייה בנרתיק תוך שימוש בתרופות טבעיות וטיפולי צמחים.עשבי תיבול ותרופות טבעיות שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל זיהומי פטרייה בנרתיק.כמה מעשבי התיבול והתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר המשמשות להילחם בפטריות הנרתיק במהלך ההיריון כוללים שמן עץ התה, שום, חומצה בורית וחומץ תפוחים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה, המכונה גם שמן מלילוקה, הוא תרופה נגד פטריות חזקה המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיהומים פטרייתיים בעור ובציפורניים.זה נגזר מעלי עץ התה, יליד אוסטרליה.הוכח כי שמן עץ התה יעיל בטיפול בזיהומים בשמרים בנרתיק, וניתן להשתמש בו בבטחה במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשמן עץ התה, נשים בהריון צריכות לדלל אותו עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס או שקדים, ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיהומים בשמרים בנרתיק.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לזיהומים בשמרים.כדי להשתמש בשום, נשים בהריון יכולות להכניס ציפורן שום לנרתיק שלהן בן לילה.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים בשבוע.לחלופין, נשים יכולות גם להכין תה שום על ידי הרתחת כמה ציפורן במים ושתייתו.

חומצה בורית

חומצה בורית היא תרופה טבעית נגד פטריות שניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומים בשמרים בנרתיק.זה עובד על ידי הרג Tהוא תאי שמרים בנרתיק ומונעים מהם להתגבר עוד יותר.למרות שבדרך כלל חומצה בורית נחשבת לבטוחה לשימוש במהלך ההיריון, חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בה.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומי שמרים בנרתיק.זה עובד על ידי שחזור איזון החיידקים בנרתיק ועוזר להפחית את צמיחת תאי השמרים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, נשים בהריון יכולות להוסיף כמה כפות לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכו במשך כ 20 דקות.לחלופין, נשים יכולות גם לדלל את החומץ במים ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

סיכום

דלקות פטרייה בנרתיק יכולות להיות לא נוחות ומעצבנות, במיוחד במהלך ההיריון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות וטיפולים צמחיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בזיהומים אלה.חלק מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר כוללים שמן עץ התה, שום, חומצה בורית וחומץ תפוחים.נשים בהריון צריכות תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמשו באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שחלקן יתכן שלא מתאימות לכולם.

שאלות נפוצות

מה זה פטריית הנרתיק בהריון?

פטריית הנרתיק בהריון היא זיהום הנגרם על ידי צמיחת יתר של שמרים בנרתיק.זה שכיח במהלך ההיריון, שכן השינויים ההורמונליים והגופניים המתרחשים יכולים להקל על השמרים לצמוח.תסמינים של פטריית הנרתיק בהריון כוללים גירוד, שריפה ופריקה לא תקינה.

האם אוכל להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בפטריות הנרתיק במהלך ההיריון?

כן, ניתן להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בפטריות בנרתיק במהלך ההיריון.חלק מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר כוללות שמן עץ התה, שום, חומצה בורית וחומץ סיידר תפוחים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לכולם.

מסקנה

דלקות פטרייה בנרתיק יכולות להיות לא נוחות ומעצבנות, במיוחד במהלך ההיריון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות וטיפולים צמחיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בזיהומים אלה.חלק מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר כוללים שמן עץ התה, שום, חומצה בורית וחומץ תפוחים.נשים בהריון צריכות תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמשו באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שחלקן יתכן שלא מתאימות לכולם.על ידי שימוש בתרופות טבעיות ובעקבות עצות הרופא שלהן, נשים בהריון יכולות לטפל ביעילות בזיהום הפטריות הנרתיק שלהן ולעזור להבטיח הריון בריא.

למידע נוסף על פטריית הנרתיק בהריון, עיין ב הגדרת Wikipedia.org על פטריות בנרתיק בהריון טיפול טבעיו

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן