דף הבית » תרופות סבתא » גלה את הכוח הטבעי של עשבי תיבול לדלקת בטיפול במיתרי הקול!

גלה את הכוח הטבעי של עשבי תיבול לדלקת בטיפול במיתרי הקול!

מהי דלקת בחוט הקול?

דלקת חוט ווקאלי, הידועה גם בשם דלקת הגרון, היא מצב שכיח המשפיע על הגרון, או מיתרי הקול.הגרון הוא איבר דמוי צינור הממוקם בגרון המסייע בשליטה על הקול.כאשר מיתרי הקול נדלקים, הם מתנפחים וגורמים לגירוי, כאב וצרידות של הקול.במקרים מסוימים, דלקת הגרון יכולה להוביל לאובדן קול מוחלט.

גורמים לדלקת חוט ווקאלי

דלקת בחוט ווקאלי יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל:

  • זיהומים נגיפיים כמו הצטננות, שפעת או נגיף סינציאליאלי בדרכי הנשימה (RSV)
  • זיהומים חיידקיים
  • אלרגיות
  • גירויים כמו עשן, אבק וכימיקלים
  • דיבורים מוגזמים, צועקים או שירה
  • מחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD)
  • בעיות בלוטת התריס

טיפול טבעי לדלקת חוט ווקאלי

ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת של מיתרי הקול ולשפר את הסימפטומים של דלקת הגרון.

  • תנוח את קולך: מנוחה את קולך היא אחד הצעדים החשובים ביותר בטיפול בדלקת גרון.הימנע מדברים, צעקות או שר לפחות שבוע כדי לאפשר למיתרי הקול שלך לרפא.נסה להגביל את זמנך בטלפון ונסה ללחוש במקום לדבר כרגיל.
  • הישאר לחות: שתו הרבה מים שיעזרו לשמור על גרונכם ומיתרי הקול לחות ולהפחית את הדלקת.הימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים לעצבן עוד יותר את גרונך.
  • גרגר עם מי מלח: גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב בגרון.להמיס 1 כפית מלח ב 8 אונקיות של מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.
  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר בגרון.הרתיחו מעט מים בסיר, מכסים את ראשכם במגבת ונשמו את האדים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה שמנים אתרים כמו אקליפטוס או שמן עץ התה למים לקבלת יתרונות נוספים.
  • דבש: לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מערבבים 1 כפית דבש עם קצת מים חמים ושותים אותם לאט.אתה יכול גם להוסיף מיץ לימון לתוספת יתרונות.

טיפ ייחודי ומועיל

טיפ מועיל להקלה על דלקת בחוט הקול הוא להשתמש בכוכב אדים מגניב בחדר השינה שלך בלילה.זה יעזור להוסיף לחות לאוויר שיכול לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.

חלק 2: טיפולים טבעיים לדלקת חוט ווקאלי

ניתן לטפל ביעילות בדלקת בחוט הקול באמצעות תרופות טבעיות.טיפולים טבעיים יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות חבל הקול.להלן כמה מהטיפולים הטבעיים היעילים ביותר לדלקת בחוט הקול.

1.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה היא חלק חשוב בטיפול בדלקת בחוט הקול.מיתרי הקול זקוקים לזמן לרפא ולנוח היא אחת הדרכים הטובות ביותר לאפשר להם לעשות זאת.מכוון להשיג לפחות שבע עד תשע שעות שינה בכל לילה ולנסות להימנע משיחה או שירה בתקופה זו.

2.לשתות הרבה מים

להישאר לחות חיוני לבריאות חבל הקול.שתיית נוזלים רבים עוזרת לשמור על כבלי הקול לחים ופחות נוטים לדלקת.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום ולהימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להתייבש את מיתרי הקול.

3.גרגר עם מי מלח

גרגל עם מי מלח הוא תרופה טבעית יעילה לדלקת בחוט הקול.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת ולהרגיע את מיתרי הקול.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

4.השתמש בשאיפות קיטור

ששאיות אדים הן תרופה טבעית יעילה נוספת לדלקת בחוט הקול.קיטור עוזר להפחית בדלקת ושיפור בריאות חבל הקול.כדי להשתמש בשאיפות קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ונושמים את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.הימנע מגירויים

הימנעות מגירויים היא חלק חשוב בטיפול בדלקת בחוט הקולי.עשן, אבק, אדים כימיים וגירויים אחרים יכולים להחמיר את מיתרי הקול ולהפוך אותם למועדים יותר לדלקת.חשוב למנוע חשיפה לגירויים אלה ככל האפשר.

מסקנה

ניתן לטפל ביעילות בדלקת בחוט הקול באמצעות תרופות טבעיות.קבלת מנוחה רבה, שתיית שפע של נוזלים, גרגר עם מי מלח, שימוש בשאיפות קיטור והימנעות מגרירים יכולים כולם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות חוט הקול.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

  • מה הדרך הטובה ביותר לטפל בדלקת בחוט הקולי?

    הדרך הטובה ביותר לטפל בדלקת בחוט הקולי היא להשיג הרבה מנוחה, לשתות הרבה נוזלים, לגרגר עם מי מלח, להשתמש בשאיפות אדים ולהימנע מגירויים.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

  • באיזו תדירות עלי לגרגר עם מי מלח?

    גרגר עם מי מלח צריך להיעשות פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

  • מהי הדרך הטובה ביותר להימנע מגירויים?

    כדי להימנע מגירויים, חשוב להתרחק ככל האפשר מעשן, אבק ואדים כימיים.כדאי גם ללבוש מסיכת פנים כאשר בסביבה עם גירויים פוטנציאליים.

ניתן לטפל ביעילות בדלקת בחוט הקול באמצעות תרופות טבעיות.מנוחה, נוזלים, גרגרי מי מלח, שאיפות קיטור והימנעות מגרירים יכולים כולם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות חבל הקול.בעזרת טיפול וטיפול נאותים, ניתן לנהל ביעילות את דלקת החוט הקולי וניתן להפחית את הסימפטומים. הגדרת Wikipedia.org על דלקת במיתרי הקול הטיפול הטבעי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן