דף הבית » תרופות סבתא » גלה את התרופה הטבעית לנרתיק חיידקי: מדריך לטיפול טבעי של חיידקים

גלה את התרופה הטבעית לנרתיק חיידקי: מדריך לטיפול טבעי של חיידקים

זיהומים בנרתיק: טיפולים טבעיים לנרתיק חיידקים
נרתיק חיידקי הוא מצב הנגרם כתוצאה מחוסר איזון של חיידקים בנרתיק.זהו זיהום בנרתיק נפוץ הפוגע בנשים בכל הגילאים.תסמינים של נרתיק חיידקים כוללים גירוד, שריפה וריח דגי חזק.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים הזמינים לנרתיק חיידקים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.

הבנת הנרתיק חיידקי
נרתיק חיידקי נגרם לרוב על ידי צמיחת יתר של חיידקים לא בריאים בנרתיק.זה יכול לנבוע מחוסר חיידקים מועילים או עלייה בחיידקים מזיקים.גורמים אחרים שיכולים לתרום לנרתיק חיידקים כוללים דחף, שימוש בסבונים מבושמים או אמבטיה בועות, ובעלי שותפים מיניים מרובים.

שחזור איזון החיידקים
השלב הראשון בטיפול בנרתיק חיידקי הוא להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.ניתן לעשות זאת על ידי הימנעות משימוש במוצרים ריחניים, הימנעות מלהטיל והגבלת מספר השותפים המיניים.אכילת תזונה בריאה ונטילת פרוביוטיקה יכולה גם לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.

H2: תרופות ביתיות לנרתיק חיידקים
ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בנרתיק חיידקי.אלו כוללים:

• חומץ תפוחים: חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.ניתן להשתמש בו לטיפול בנרתיק חיידקי על ידי הוספת שתי כפות מהחומץ לכוס מים חמים ושתייתו פעמיים ביום.

• שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה ביתית יעילה לנרתיק חיידקי.כדי להשתמש בו, דללו כמה טיפות של השמן בכוס מים והשתמשו כ- Douche פעם ביום.

• שום: שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי -פטרייתית, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בנרתיק חיידקי.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים עם כף שמן קוקוס.החל את התערובת על האזור המושפע פעמיים ביום.

• יוגורט: יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.כדי להשתמש בו, החל יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע פעמיים ביום.

H2: טיפים לטיפול בנרתיק חיידקים
• הימנע משימוש במוצרים מבושמים ובהתפוגג.
• אכלו תזונה בריאה הכוללת פרוביוטיקה.
• קח תוסף פרוביוטיקה מדי יום.
• ללבוש תחתוני כותנה.
• שנה את התחתונים שלך מדי יום.
• תרגול סקס בטוח.

H3: טיפ ייחודי
אם אתה נוטה לווגינוזיס חיידקי, חשוב לזכור לנגב מקדימה לאחור לאחר השימוש בחדר האמבטיה כדי למנוע התפשטות של חיידקים מפי הטבעת לנרתיק.

תרופות טבעיות לנרתיק חיידקים

וגינוזיס חיידקי (BV) הוא זיהום הנגרם על ידי חוסר איזון של חיידקים בנרתיק.זהו מצב שכיח המשפיע על מיליוני נשים ויכול לגרום לתסמינים לא נוחים, כמו פריקה עם ריח דגי חזק, גירוד ושריפה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להחזיר את מאזן החיידקים ולהפחית את הסימפטומים של BV.

1.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק ולהפחית את הסימפטומים של BV.ישנם סוגים רבים ושונים של פרוביוטיקה זמינים, אך היעילים ביותר הם אלה המכילים זנים של lactobacillus חיידקים, אשר באופן טבעינמצא בנרתיק.הדרך הטובה ביותר לקחת פרוביוטיקה היא בצורה של תוסף, אך ניתן למצוא אותם גם במזונות מותססים כמו יוגורט, קימצ’י וכבוש.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק ולהפחית את תסמיני BV.ניתן ליישם אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על הנרתיק.כדי לקחת דרך הפה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס WAter ושותה אותו פעמיים ביום.כדי למרוח באופן אקטואלי, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחת והשתמשו בו כ- Douche.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית תסמינים של BV.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על הנרתיק באמצעות טמפון ספוג בתערובת של כפית אחת של שמן עץ התה וכוס מים חמים.יש להשתמש בו לא יותר מפעמיים בשבוע, מכיוון שהוא יכול להרגיז את העור.

4.שום

שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטיביוטיקה טבעית שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של BV.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורה של תוסף או ליישם באופן אקטואלי על הנרתיק בצורה של משחה.כדי להכין משחה, מוחץ שן שום של שום ומערבב אותו עם כמות קטנה של מים.החל את העיסה על הנרתיק והשאיר אותה עד 15 דקות.

5.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של BV.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורה של מיץ או ליישם אקטואלית על הנרתיק בצורה של דוש.להכנת דש, מערבבים כוס מיץ חמוציות אחד עם כוס מים חמים והשתמשו בו ככוח.

סיכום

וגינוזיס חיידקי (BV) הוא מצב שכיח הפוגע במיליוני נשים ויכול לגרום לתסמינים לא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להחזיר את מאזן החיידקים ולהפחית את הסימפטומים של BV, כמו פרוביוטיקה, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום ומיץ חמוציות.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך.

שאלות נפוצות

מה זה נרתיק חיידקי?

וגינוזיס חיידקי (BV) הוא זיהום הנגרם על ידי חוסר איזון של חיידקים בנרתיק.זהו מצב שכיח המשפיע על מיליוני נשים ויכול לגרום לתסמינים לא נוחים, כמו פריקה עם ריח דגי חזק, גירוד ושריפה.

מהם כמה תרופות טבעיות לנרתיק חיידקים?

כמה תרופות טבעיות לנרתיק חיידקים כוללות פרוביוטיקה, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום ומיץ חמוציות.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן