דף הבית » תרופות סבתא » הולך טבעי: טיפול טבעי קל ויעיל לקנדידיאזיס בנרתיק

הולך טבעי: טיפול טבעי קל ויעיל לקנדידיאזיס בנרתיק

מה זה קנדידיאזיס בנרתיק?

קנדידיזיס בנרתיק, המכונה גם זיהום בשמרים בנרתיק, הוא מצב שכיח הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של השמרים קנדידה אלביקנס בנרתיק.ההערכה היא כי 75 אחוז מהנשים יחוו לפחות פרק אחד של קנדידיאזיס בנרתיק במהלך חייהן.תסמינים של קנדידיאזיס בנרתיק עשויים לכלול גירוד, תחושות שריפה, כאבים במהלך קיום יחסי מין או מתן מתן, פריקה לבנה עבה ונפיחות של הפות.אם לא מטופלים, הזיהום יכול להתפשט לאזורים אחרים בגוף, כמו שלפוחית השתן או הכליות.

טיפולים טבעיים לקנדידיאזיס בנרתיק

למרות שיש הרבה תרופות ללא מרשם ומרשם לטיפול בקנדידיאזיס בנרתיק, ישנם גם טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בפינוי הזיהום.

שינויים תזונתיים

אכילת תזונה מאוזנת והימנעות ממזונות עשירים בסוכר ושמרים יכולה לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בגוף.אכילת המון פירות וירקות טריים, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הסיכון לזיהומים חוזרים ונשנים.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים ושמרים המועילים למערכת העיכול.נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק, שיכול לעזור להפחית את הסיכון לצמיחת יתר של קנדידה.ניתן ליטול פרוביוטיקה כתוספי מזון או למצוא במזון מותסס כמו יוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י.

שום

לשום תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.אכילת שום או החלתו באופן אקטואלי על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיאזיס בנרתיק.

שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות נגד פטריות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות.החלת שמן קוקוס על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס בנרתיק.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.החלת שמן עץ התה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס בנרתיק.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.דילול חומץ תפוחים עם מים והפעלתו על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיאזיס בנרתיק.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על האזור נקי ויבש.לבישת תחתוני כותנה מתאימים רופפים והימנעות מבגדים הדוקים יכולה לעזור לשמור על היבשה של האזור ולהפחית את הסיכון לזיהום.

טיפולים טבעיים אלה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס בנרתיק ולמנוע זיהומים חוזרים ונשנים.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם אחד מהתסמינים נמשך או יחמיר.

טיפול טבעי לקנדידיזיס בנרתיק

קנדידיזיס בנרתיק, המכונה גם זיהום בשמרים, הוא זיהום פטרייתי שכיח.צמיחה בלתי מבוקרת של קנדידה אלביקנים עלולה לגרום לתסמינים חמורים כמו גירוד, שריפה ושתנה כואבת.חשוב לפנות לייעוץ רפואי ואבחון נכון אם אתה חושד שיש לך זיהום בשמרים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים העומדים לרשותם כדי לסייע בטיפול בזיהום.

חומץ ויוגורט

חומץ ויוגורט הם שניים מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר לקנדידיזיס בנרתיק.חומץ תפוחים מדולל יכול לשמש כ- Douche לטיפול בזיהום.ההערכה היא כי החומץ מסייע בהפחתת הגירוד וה צריבה הנגרמת על ידי הזיהום.אכילת יוגורט עם תרבויות חיות נחשבת גם כדי לעזור להילחם בזיהום.הפרוביוטיקה ביוגורט עוזרת להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק.

שמן שום ושמן עץ התה

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בזיהום שמרים בנרתיק.ניתן ליטול שום דרך הפה או להכניס בנרתיק בצורה של כמוסה או סבירה.שמן עץ התה הוא גם נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בולטיפול בזיהום.ניתן ליישם שמן עץ התה באופן אקטואלי או להכניס אותו בנרתיק בצורה של תומך.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן טיפול טבעי פופולרי נוסף לקנדידיאזיס בנרתיק.עשבי תיבול כמו גולדנסיל, שורש ענבים באורגון ואכינצאה מאמינים כי הם עוזרים להילחם בזיהום.ניתן ליטול אותם דרך הפה או להכניס אותם בנרתיק בצורה של כמוסה או סבירה.Goldenseal ו- Echinacea יכולים לשמש גם כ- Douche כדי לסייע בטיפול בזיהום.

סיכום

קנדידיזיס בנרתיק הוא זיהום פטרייתי שכיח העלול לגרום לתסמינים חמורים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים העומדים לרשותם כדי לסייע בטיפול בזיהום.ניתן להשתמש בחומץ ויוגורט כדי לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק.שמן שום ושמן עץ התה הם נוגדי פטריות טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע במאבק בזיהום.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו Goldenseal, שורש ענבים באורגון, ו- Echinacea כדי לסייע בטיפול בזיהום.חשוב לפנות לייעוץ רפואי ואבחון נכון אם אתה חושד שיש לך זיהום בשמרים.

שאלות נפוצות

  • מהי קנדידיזיס בנרתיק? קנדידיזיס בנרתיק, המכונה גם זיהום בשמרים, הוא זיהום פטרייתי שכיח.
  • אילו טיפולים טבעיים זמינים? חומץ ויוגורט, שמן שום ושמן עץ התה, ותרופות צמחיות כמו גולדנסיל, שורש ענבים אורגון, ואכינצאה הם כולם טיפולים טבעיים הקיימים לקנדידיאזיס בנרתיק.li>

חשוב לזכור שטיפולים טבעיים אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ואבחון נכון אם אתה חושד שיש לך זיהום בשמרים.למידע נוסף על טיפול טבעי בקנדידיזיס בנרתיק, בקרו ב wikipedia.org , האנציקלופדיה החופשית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן