דף הבית » תרופות סבתא » היתרונות המופלאים של התרופה של סבתא: כיצד ניתן לטפל בפטרייה בנרתיק באופן טבעי

היתרונות המופלאים של התרופה של סבתא: כיצד ניתן לטפל בפטרייה בנרתיק באופן טבעי

פטריית הנרתיק: הרפואה של סבתא נמצאת כאן

ככל שהעולם עובר עוד יותר למאה ה -21, רבים מאיתנו מייחלים לימי חוכמת סבתותינו והרפואה המסורתית.תרופות מסורתיות עבדו לעתים קרובות והועברו דרך דורות של נשים, ואחד הטיפולים הפופולריים והנפוצים ביותר היה עבור פטריית הנרתיק.

פטריית הנרתיק היא זיהום שיכול להופיע בנרתיק או הפות, ונגרם על ידי מגוון פטריות, כולל קנדידה אלביקנס, סוג של שמרים.תסמינים של פטריית הנרתיק כוללים גירוד, שריפה ופריקה לבנה עבה.בדרך כלל מטופלים בו עם קרמים נגד פטריות, אך יש נשים שמעדיפות להשתמש בתרופות טבעיות.

הרפואה של סבתא שימשה במשך מאות שנים לטיפול בפטריות הנרתיק, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.חלק מהפופולריות ביותר הם חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה ויוגורט.בואו נסתכל מקרוב על כל אחד מהתרופות הללו וכיצד הם יכולים לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריה בנרתיק.נחשב לסייע להיפטר מהשמרים הגורמים לזיהום, כמו גם להרגיע את תחושות הגירוד והגירה.

כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בפטריות הנרתיק, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים, ואז משרים ספוגית כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך חמישה ימים.

טיפ:

עדיף להימנע משימוש בחומץ תפוחים אם אתה בהריון או מניקה, מכיוון שהוא עלול לגרום לגירוי.

שום

שום משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית הנרתיק.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בסוגים רבים של זיהומים, כולל אלה הנגרמים על ידי שמרים.

כדי להשתמש בשום לטיפול בפטריות הנרתיק, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם כף שמן זית.החל את התערובת על האזור המושפע פעמיים ביום למשך חמישה ימים.

טיפ:

הקפידו לשטוף את הידיים עם סבון ומים לאחר הטיפול בשום, מכיוון שהוא יכול לגרום לגירוי בעור.

פטריית הנרתיק של סבתא – חלק 2

בחלק 1, בדקנו את ההיסטוריה, היתרונות והסיכונים בשימוש בתרופות של סבתא הנרתיק.במאמר זה נחקור יותר לעומק את השימושים והיתרונות הפוטנציאליים של התרופה המסורתית הזו.נדון גם כיצד להכין ולהשתמש בתרופה, ונענה על כמה שאלות נפוצות בנושא.

שימושים ויתרונות פוטנציאליים של פטריית הנרתיק של הרפואה של סבתא

תרופת הפטרייה הנרתיקית של סבתא משמשת במשך מאות שנים לתכונותיה הרפואיות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פטריות, אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות להועיל לטיפול בזיהומים בנרתיק.מחקרים מסוימים גם הציעו כי הדבר יכול לעזור בשיפור העיכול, להפחית את הכאב הווסת ולהפחית דלקת באיברי הרבייה.

טיפול בזיהומים בנרתיק

תרופת הפטרייה הנרתיקית של סבתא עשויה להועיל בטיפול בזיהומים בנרתיק, כמו דלקות שמרים ונרתיק חיידקים.מחקרים הראו שזה יכול להפחית את הסימפטומים ולעזור לפנות את הזיהום.על פי ההערכה, יש להן תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור להפחית את צמיחת החיידקים המזיקים בנרתיק.נחשב גם שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי באזור הפגוע.

שיפור העיכול

תרופת הפטרייה הנרתיקית של סבתא עשויה להועיל בשיפור העיכול.מחקרים הראו שזה יכול לעזור להפחית את הנפיחות, הגז והעצירות.על פי ההערכה, היא משפיעה מרגיעה על דרכי העיכול, שיכולה לעזור לקדם סדירות ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.

הכנה ושימוש בתרופות של סבתא נרתיקית ושימוש בהן

פטריית הנרתיק של הסבתא של סבתא היא בדרך כלל הכנהארד ומשמש בצורה של תה.כדי להכין את התה, הוסף כפית אחת של העשב המיובש לכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.מומלץ לשתות כוס התה אחת פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

האם תרופת הנרתיק של סבתא נרתיקית בטוחה?

תרופת הפטרייה הנרתיקית של סבתא נחשבת בדרך כלל לבטוחה כאשר משתמשים בה כמופחת.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית, מכיוון שהיא עשויה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות או שיש לה תופעות לוואי לא רצויות.חשוב גם לרכוש את התרופה ממקור בעל מוניטין כדי להבטיח איכות ובטיחות.

האם ניתן להשתמש בתרופת הפטרייה הנרתיקית של סבתא לטווח הארוך?

ניתן להשתמש ב

פטריית הנרתיק של סבתא סבתא במקרים מסוימים.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית לטווח ארוך, מכיוון שהיא עשויה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות או שיש לה תופעות לוואי לא רצויות.חשוב גם לרכוש את התרופה ממקור בעל מוניטין כדי להבטיח איכות ובטיחות.

לסיכום, הרפואה של סבתא הנרתיקית היא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לתכונותיה הרפואיות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פטריות, אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות להועיל לטיפול בזיהומים בנרתיק.זה יכול גם לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הכאב הווסת ודלקת באיברי הרבייה.התרופה של סבתא הנרתיקית מוכנה ומשמשת בדרך כלל בצורה של תה.בדרך כלל זה נחשב לבטוח כאשר משתמשים בו כמופנה, אך חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית.

למידע נוסף תוכלו לקרוא את הגדרת Wikipedia.org על סבתא של הוויגוס של ויקיפדיה.רפואה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן