דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הסודיים של סבתא לעצירות בהריון – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים הסודיים של סבתא לעצירות בהריון – מה שאתה צריך לדעת!

עצירות בהריון

הריון הוא אבן דרך משמחת ומרגשת בחייה של אישה, אך היא יכולה גם להביא כמה תסמינים לא נוחים.אחד התסמינים השכיחים והמטרידים ביותר של הריון הוא עצירות.כאשר הרחם מתרחב כדי לפנות מקום לעובר ההולך וגדל, הוא מפעיל לחץ על המעיים ומקטין את התנועה היעילה של המזון דרך מערכת העיכול.

עצירות במהלך ההיריון עלולה לגרום להתכווצויות בטן, נפיחות, עייפות ובחילה.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות העומדות לרשותם העוזרות להקל על אי הנוחות של עצירות.הסעדים של סבתא הם מקום נהדר להתחיל בו.

הסעדים של סבתא לעצירות בהריון

הסעדים של סבתא לעצירות בהריון הועברו מדור לדור ורבים מהתרופות הללו עדיין רלוונטיות כיום.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר:

  • שתו הרבה מים: שתיית שפע נוזלים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול.מכוון ל 8-10 כוסות מים ביום.
  • אכלו אוכלים סיבים עתירי סיבים: אכילת מזון בסיבים גבוהים יכולה לעזור להוסיף בתפזורת לצואה ולהקל על המעבר.מכוון ל 25-30 גרם סיבים ליום.
  • פעילות גופנית באופן קבוע: פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להעביר מזון דרך המעיים ולהשאיר את מערכת העיכול באיזון.מכוון למשך 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום.
  • קח פרוביוטיקה: פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לשמור על מערכת העיכול בריאה וסדירה.מכוון ל 2-3 מנות של מזונות עשירים בפרוביוטיקה ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת לעזור להקל על עצירות בהריון היא להוסיף כפית זרעי פשתן קרקעיים לתזונה היומית שלך.זרעי פשתן עשירים בסיבים מסיסים וגם בלתי מסיסים, שיכולים לעזור להוסיף בתפזורת לצואה ולהקל על המעבר.זרעי פשתן הם גם מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 3, החיוניות להריון בריא.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב לוודא שאתה מקבל מספיק מנוחה ולהימנע מלחץ.מתח יכול להחמיר את עצירות ולהקשות עוד יותר על צואה.

לבסוף, הקפידו לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלכם אם אתם מתקשים בעצירות במהלך ההיריון.ספק שירותי הבריאות שלך יכול לספק ייעוץ נוסף ועשוי להמליץ על משלשל שיעזור לעצירות.

תרופות טבעיות לעצירות בהריון

עצירות במהלך ההיריון שכיחה מאוד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולהביא הקלה.הסעדים של סבתא לעצירות בהריון כוללים לעתים קרובות שינויים בתזונה, שתיית נוזלים נוספים ונטילת תוספי מזון מסוימים.

הרגלי אכילה

אחד הסעדים היעילים ביותר לעצירות במהלך ההיריון הוא לבצע שינויים בתזונה.אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר כמו דגנים מלאים, פירות וירקות יכולה לעזור לשמור על תנועה.בנוסף, שתיית נוזלים נוספים כמו מים ותה צמחים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול בצורה חלקה.

תוספים

בנוסף לשינויים תזונתיים, תוספי מזון מסוימים יכולים להיות יעילים גם בהקלה על עצירות במהלך ההיריון.לרוב מומלצים תוספי מגנזיום, מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית את הסיכון לעצירות.בנוסף, פרוביוטיקה יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול מאוזנת, מה שיכול להפחית את הסיכון לעצירות.

הסעדים של סבתא לעצירות בהריון

בנוסף לשינויים ותוספי תזונה, הסעדים של סבתא לעצירות בהריון כוללים לעתים קרובות שימוש בסעדים ביתיים פשוטים.תרופה נפוצה אחת היא לערבב כפית דבש אחת וכפית מים חמים ולשתות אותו לפני השינה.זה יכול לעזור לשמור על מערכת העיכול לאורך כל הלילה.בנוסף, שתיית מי לימון חמים בבוקר יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול.

תרופה נוספת של סבתא פופולרית לעצירות בהריוןזה לצרוך מיץ גיזום.שזיפים מיובשים הם עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור לשמור על זז.בנוסף, מיץ שזיפים עשיר בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור לשמור על הגוף מוזן במהלך ההיריון.

לבסוף, צריכת כפית שמן קיק הוא תרופה פופולרית נוספת לעצירות במהלך ההיריון.שמן קיק הוא משלשל טבעי ויכול לעזור לעורר את מערכת העיכול.עם זאת, חשוב לציין כי אין לצרוך שמן קיק בשלבים המאוחרים יותר של ההיריון, מכיוון שהוא יכול לגרום ללידה.

מסקנה

עצירות במהלך ההיריון שכיחה מאוד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להביא הקלה.הסעדים של סבתא לעצירות בהריון כוללים לעתים קרובות שינויים תזונתיים, כמו אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר ושתיית נוזלים נוספים.בנוסף, תוספים מסוימים כמו מגנזיום ופרוביוטיקה יכולים להועיל.לבסוף, תרופות ביתיות כמו דבש, מי לימון חמים, מיץ גיזום ושמן קיק יכול להיות יעיל גם בהקלה על עצירות.

שאלות נפוצות

  • ש: הם הסעדים של סבתא לעצירות בבטחת הריון?
  • ת: כן, הסעדים של סבתא לעצירות בהריון הם בדרך כלל בטוחים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שלקחת תוספי מזון או להשתמש בתרופות ביתיות, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לאנשים מסוימים.

הסעדים של סבתא לעצירות בהריון הם דרך נהדרת להביא הקלה ללא צורך בתרופות.על ידי ביצוע שינויים פשוטים בתזונה, שתיית נוזלים רבים יותר ושימוש בתוספי מזון מסוימים וסעדים ביתיים, ניתן לנהל עצירות באופן טבעי ואפקטיבי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן