דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים העתיקים של סבתא לאבני כליות: סודות שנבדקו בזמן להקלה טבעית

הסעדים העתיקים של סבתא לאבני כליות: סודות שנבדקו בזמן להקלה טבעית

מהן אבני כליות?

אבנים בכליות הן מרבצים קטנים וקשים של מינרלים ומלחים הנוצרים בתוך הכליות.יש להם מגוון סיבות ויכולים לגרום לכאב וחוסר נוחות קשה.תסמינים שכיחים כוללים קושי השתנה, כאבים בגב התחתון, מתן שתן תכוף, בחילה והקאות.הטיפול באבני כליות כולל לעתים קרובות תרופות וניתוחים, אך יש אנשים שמוצאים הקלה מהתרופות של סבתא.

הסעדים של סבתא לאבני כליות

הסעדים של סבתא לאבני כליות מבוססים על טיפולים טבעיים והוליסטיים ששימשו במשך מאות שנים.טיפולים אלה נועדו לעזור להמיס את האבנים, להפחית את הכאב ולשפר את בריאות הכליות הכללית.

1.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים היא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות לאבני כליות.מים עוזרים לשטוף רעלים ובזבוז מהגוף, וזה יכול לעזור להמיס את האבנים.מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום, אך אם אתם חווים תסמינים של אבני כליה, יתכן שתצטרכו לשתות עוד יותר.

2.הגדל את צריכת הדרים

פירות הדרים, כמו לימונים ותפוזים, מכילים חומצת לימון המסייעת בפירוק אבני כליות.נסה להוסיף מיץ לימון או מיץ תפוזים סחוט טרי למים כדי לעזור לפרק את האבנים.אתה יכול גם לאכול פירות טריים או לשתות מיץ הדרים סחוט טרי.

3.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות הן אפשרות פופולרית נוספת לטיפול באבני כליות.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, שן הארי וסרפד יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.בנוסף, עשבי תיבול כמו כוסברה, שורש שן הארי ופטרוזיליה יכולים לעזור להפחית את גודל האבנים ולעזור להם לעבור מהגוף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לאבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולהפחית את גודלם, מה שמקל על העברת.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים ושותים את התערובת שלוש פעמים ביום.

5.הימנע מאלכוהול וקפאין

אלכוהול וקפאין יכולים לעצבן את הכליות ולהחמיר אבני כליות.הימנעות משקאות אלה יכולה לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את הסיכון להיווצרות אבן נוספת.

טיפ ייחודי ומועיל:

שילוב משתן טבעי כמו זרעי סלרי או גולדנרוד בתזונה יכול לעזור להפחית את שמירת המים ושיפור בריאות הכליות.עשבי תיבול אלה ידועים כמסייעים לניקוי רעלים של הגוף ולהפחית את הדלקת.

על ידי ביצוע תרופות פשוטות אלה, אתה יכול להפחית את הסימפטומים של אבני כליות ולעזור לגופך באופן טבעי לרפא.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפולים חדשים, ולהישאר לחות ולקבל מנוחה רבה.עם מעט סבלנות ומסירות, תוכלו למצוא הקלה מאבני כליות.

חלק 2 – התרופות של סבתא לאבני כליות

אבני כליות יכולות להיות כואבות להפליא, כך שלא פלא שאנשים חיפשו מאות שנים לדרכים להקל על הכאב.הסעדים של סבתא לאבני כליות מועברים לרוב מדור לדור ויכולים לספק הקלה מהכאב.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם אחד הטיפולים הנפוצים ביותר לאבני כליות.עשבי תיבול כמו שורש שן הארי, שורש מרשמלו, גולדנרוד ואורסי Uva, נחשבים לסייע בהפחתת גודל האבנים ולהקל עליהם לעבור.עשבי תיבול פופולריים אחרים שעשויים להיות שימושיים כוללים ג’ינג’ר, פטרוזיליה וריבוב.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים חשוב גם בעת התמודדות עם אבני כליות.אכילת מזונות יוצרים אלקליין יותר כמו פירות וירקות יכולה לעזור להפחית את כמות החומצה בשתן, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון ליצירת אבני כליה.חשוב גם להגביל את כמות הנתרן, הסוכר והחלבון החייתי בתזונה.שתיית שפע נוזלים חשובה גם כדי לעזור לשטוף את כל האבנים שעלולות להתרומם.

תרופות ביתיות

יש גם כמה תרופות ביתיות שעשויות להועיל להתמודדות עם אבני כליות.שתיית מיץ לימון עם מים יכולה לעזור בפירוק האבנים ולהקל על העברת.חומץ סיידר תפוחים נחשב גם הוא מועיל לפירוק אבנים.אתה יכול גם לנסות לשתות תערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ודבש כדי לעזור להפחית כאבים ודלקת.

תרופות אחרות

תרופות אחרות שעשויות להועיל לטיפול באבני כליות כוללות שתיית מיץ חמוציות, נטילת תוספי מגנזיום והימנעות מקפאין.מגנזיום מסייע בהפחתת כמות הסידן בשתן, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון ליצירת אבני כליה.שתיית מיץ חמוציות יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון ליצירת אבנים על ידי הגדלת חומציות השתן.לבסוף, הימנעות מקפאין יכולה לסייע בהפחתת הסיכון להישנות מכיוון שהיא עשויה להגביר את הסיכון להתפתחות אבנים.

שאלות נפוצות

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות של סבתא לאבני כליות?

כן, ישנם סיכונים הקשורים לשימוש בכל סוג של תרופה לאבני כליות.כמה תרופות צמחי מרפא עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן.בנוסף, כמה תרופות ביתיות יכולות להיות מסוכנות אם משתמשים בהן עודף או ללא מעקב מתאים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן.

מה הדרך הטובה ביותר למנוע אבני כליות?

הדרך הטובה ביותר למנוע אבני כליות היא לשתות שפע של נוזלים ולעקוב אחר תזונה בריאה.הימנעות ממזונות עשירים בנתרן, סוכר וחלבון מן החי יכולה לעזור להפחית את הסיכון ליצירת אבנים.בנוסף, הגבלת כמות הקפאין שאתה צורך יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון להישנות.

הסעדים של סבתא לאבני כליות שימשו במשך מאות שנים ויכולים לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים וסעדים ביתיים יכולים לעזור להפחית את גודל האבנים ולהקל עליהם לעבור.בנוסף, שתיית שפע של נוזלים והימנעות ממזונות עשירים בנתרן, סוכר וחלבון מן החי יכולה לעזור להפחית את הסיכון ליצירת אבנים.אמנם סעדים אלה עשויים לא תמיד להיות יעילים, אך הם יכולים לספק הקלה מסוימת ועשויים להיות שווה לנסות.

התרופות של סבתא לאבני כליות יכולות להיות דרך יעילה להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהסעדים הללו, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות ויכולים להיות מסוכנים אם משתמשים בהם ב- עודף או ללא מעקב מתאים.בנוסף, שתיית שפע נוזלים ובעקבות תזונה בריאה הם הדרכים הטובות ביותר למנוע מהצבת אבני כליות מלכתחילה. התרופות של סבתא לאבני כליות יכולות לספק הקלה מהכאב, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה לאף אחד מהתרופות הללו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן