דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שאושרו על סבתא לכאבי גב במהלך ההיריון

הסעדים שאושרו על סבתא לכאבי גב במהלך ההיריון

כאבי גב בהיריון: סבתא לרפואה להקלה

הריון הוא זמן של שמחה ופליאה, אך הוא יכול גם להביא אי נוחות גופנית.כאבי גב הם אחד הנושאים הנפוצים ביותר המצפים לחוויה של אמהות.למרות שזה עשוי להיות מפתה לנסות להילחם בכאבים ובכאבים עם תרופות ללא מרשם, יש המון תרופות טבעיות, בטוחות ויעילות שיכולות לספק הקלה.הרפואה של סבתא היא אוסף של תרופות מנוסות ואמיתיות ששימשו במשך דורות כדי להביא נחמה לאמהות מצפה.

גורמים לכאבי גב במהלך ההיריון

כאבי גב במהלך ההיריון יכולים להיגרם על ידי מספר גורמים.הגורם השכיח ביותר נובע מהמשקל הנוסף שמצפה לאמהות לעלות ככל שתינוקן גדל.משקל נוסף זה יכול לגרום לרצועות ולשרירים של הגב למתיחה, מה שמוביל לכאב ואי נוחות.ככל שהתינוק גדל, הרחם יכול גם להפעיל לחץ על עמוד השדרה, מה שמוביל לכאבי גב.שינויים הורמונליים במהלך ההיריון יכולים גם להוביל לכאבי גב, מכיוון שהגוף מייצר את ההורמון להירגע כדי להתכונן ללידה.

הרפואה של סבתא לכאבי גב במהלך ההיריון

הרפואה של סבתא שימשה במשך דורות כדי לספק הקלה מכאבי גב במהלך ההיריון.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.פשוט הוסף קצת ג’ינג’ר מגורד למים חמים ושותה עד שלוש פעמים ביום.
  • תה קמומיל: קמומיל שימש זה מכבר כתרופה טבעית לכאב ודלקת.שתו כוס תה קמומיל כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.
  • עיסוי: עיסוי עדין של הגב והבטן יכול לעזור להקל על המתח, להפחית נפיחות ולספק נוחות.בקש את בן/בת הזוג או מעסה מקצועי לקבל סיוע.
  • פעילות גופנית: פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לשמור על שרירי הגב חזק, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב.צאו לטיול יומיומי או נסו כמה תרגילי מתיחה עדינים להקלה.

חשוב לציין כי יש להימנע מצורות אימון מסוימות, כמו ספורט מגע, במהלך ההיריון.אם יש ספק, התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתתחיל בשגרת אימונים חדשה.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב לתרגל תנוחה טובה ולנעול נעליים תומכות.שמירה על תנוחה טובה ולבישת נעליים תומכות יכולה לעזור להקל על הלחץ על הגב ולהפחית את הכאב.

טיפ: השקיעו בכרית הריון

השקעה בכרית הריון יכולה לעזור לספק תמיכה ונוחות נוספים.כריות הריון נועדו לספק תמיכה בגב, בטן וירכיים, שיכולות לעזור להפחית את הכאב הנגרם כתוצאה מיציבה לקויה ומשקל נוסף.

כאבי גב הם תלונה שכיחה בקרב נשים בהריון.הרפואה של סבתא שימשה במשך מאות שנים ויכולה להוות מקור הקלה נהדר לאמהות המצפות.החל בתה צמחים ועד תמידי צמחים, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים להריון.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את הגוף והנפש.תה קמומיל וג’ינג’ר מועילים במיוחד להפחתת כאבי גב בהריון.לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע כאבים וכאבים.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-עקסמודיות ואנטי-נושא, שיכולות לעזור לספק הקלה מכאבי גב ומחלות בוקר.

תמידי צמחים

תמידי צמחים הם נוזלים מרוכזים העשויים מעשבי תיבול ואלכוהול.ניתן ליטול אותם דרך הפה, או ליישם אותם באופן אקטואלי על האזור המושפע.עשבי תיבול נפוצים המשמשים בתמיכות לכאבי גב בהריון כוללים קומפרי, ארניקה ויארו.Comfrey הוא אנטי דלקתי טבעי וכאב.ארניקה הוא מרגיע שרירים טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.יארו יכול לעזור לאדוםדלקת uce ומחזקת את הרחם.

עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית את כאבי הגב בהריון.עיסוי הגב התחתון, הירכיים והבטן יכול לעזור להקל על המתח ולהפחית את אי הנוחות.חשוב למצוא מטפל בעיסוי שיש לו ניסיון בעבודה עם נשים בהריון.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של עיסוי לכאבי גב בהריון?

עיסוי יכול לעזור להפחית את המתח והדלקת בגב התחתון, בירכיים ובבטן.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את זרימת הדם ולהגביר את רמות האנרגיה.

האם תמידי צמחים בטוחים לשימוש במהלך ההיריון?

תמידי צמחים נחשבים בדרך כלל לבטוחים לשימוש במהלך ההיריון, אך תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית.

כאבי גב בהריון הם תלונה נפוצה, אך זה לא חייב להיות מקור לאי נוחות ומצוקה.הרפואה של סבתא יכולה להיות מקור הקלה נפלא, החל תה צמחים ותמיכות ועד עיסוי.בטיפול ותשומת לב נאותים, תוכלו להפחית את כאבי הגב וליהנות מהריון בריא ונוח. הגדרת Wikipedia.org על כאבי גב ברפואת סבתא בהריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן