דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לדלקת מרגיעה של מיתרי הקול

הסעדים של סבתא לדלקת מרגיעה של מיתרי הקול

מהי דלקת במיתרי הקול?

דלקת במיתרי הקול, המכונה גם דלקת גרון, היא מצב המשפיע על תיבת הקול ויכול לגרום לצרידות ואובדן קול.לעתים קרובות זה נגרם על ידי זיהומים, אלרגיות או שימוש יתר בקול.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מגירוי או טראומה למיתרי הקול.תסמינים של דלקת הגרון כוללים כאב גרון, צרידות ואובדן קול.במקרים חמורים, דלקת גרון עלולה להוביל לקושי בנשימה ובליעה.

הסעדים של סבתא לדלקת במיתרי הקול

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל דלקת במיתרי הקול.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר לדלקת גרון:

שתו נוזלים חמים

אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בדלקת גרון היא לשתות נוזלים חמים.נוזלים חמים עוזרים לשמור על לחות הקול ולהפחתת הגירוי.כמה מהנוזלים הטובים ביותר לשתייה הם תה צמחים, מים חמים עם לימון ומרק עצם.

תנוח את קולך

מנוחה את הקול חיונית לטיפול בדלקת גרון.הימנע משיחה, שירה או צעקות ככל האפשר.נסה לדבר בקול נמוך ושקט ולהימנע משימוש בקול רם או מתוח.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של מיתרי הקול.מערבבים כפית אחת של מלח ים בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.חזור על זה עד ארבע פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחתת דלקת של מיתרי הקול ולהרגיע כאב גרון.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן עץ התה או שמן אקליפטוס.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש ואת הקערה במגבת.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות.

לחם את האוויר

לחות באוויר יכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת של מיתרי הקול.השתמש במכונת אדים או מאדה כדי לשמור על האוויר בבית או במשרד לח.זה יעזור לשמן את מיתרי הקול שלך.

טיפ ייחודי ומועיל:

קצה ייחודי ומועיל לטיפול בדלקת הגרון הוא לשתות תה צמחים כמו קמומיל, ג’ינג’ר או שורש ליקריץ.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי של מיתרי הקול.

מהי דלקת במיתרי הקול?

דלקת במיתרי הקול, הידועים גם בשם דלקת הגרון, היא דלקת של הגרון (תיבת הקול) שמביאה לצרידות, כאב גרון וקושי לדבר.מצב זה נגרם לרוב על ידי זיהום נגיפי, כמו הצטננות או שפעת, אך יכול להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות, מאמץ יתר של מיתרי הקול, עישון או אפילו ריפלוקס חומצי.הסימפטומים של דלקת הגרון נמשכים בדרך כלל מספר ימים, אך עשויים להימשך עד מספר שבועות במקרים מסוימים.

הסעדים של סבתא לדלקת במיתרי הקול

סבתות עברו דורות של סעדים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות של דלקת מיתרי הקול.כמה מהתרופות הבתים הפופולריות ביותר לדלקת הגרון כוללות מנוחה, שאיפת אדים, עשבי תיבול ותבלינים, דבש ולימון, וגרגול עם מי מלח.

מנוחה

מנוחה חיונית להחלמה מהירה מדלקת הגרון.דבר כמה שפחות ונמנע מצעקות, שירה ופעילויות אחרות המאמץ את מיתרי הקול.חשוב לישון הרבה ולתת לגוף לרפא את עצמו באופן טבעי.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית נפיחות במיתרי הקול ובריר הדק, מה שמקל על השיעול.הרתיחו סיר מים, ואז מעטפים מגבת מעל הראש והכתפיים, ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים לתוספת הקלה.

עשבי תיבול ותבלינים

עשבי תיבול ותבלינים כמו ג’ינג’ר, שום וכורכום הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.להכנת תה צמחים, ערבבו כפית ג’ינג’ר, גאRLIC, ואבקת כורכום עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי ויכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית דבש עם כף מיץ לימון סחוט טרי וכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום כדי להקל על הסימפטומים.

גרגר עם מי מלח

גרגול עם מי מלח יכול להפחית נפיחות ולעזור להסיר ריר מהגרון.מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.לירוק את המים לאחר גרגרים וחזרו שלוש עד ארבע פעמים ביום.

מסקנה

אלה הם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר הביתיות לדלקת במיתרי הקול.הם יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של דלקת הגרון.עם זאת, חשוב לציין כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי, ואם הסימפטומים נמשכים יותר מכמה ימים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר לדלקת במיתרי הקול?

הטיפול הטוב ביותר לדלקת במיתרי הקול הוא מנוחה.דבר כמה שפחות ונמנע מצעקות, שירה ופעילויות אחרות המאמץ את מיתרי הקול.תרופות ביתיות אחרות לדלקת גרון כוללות שאיפת קיטור, עשבי תיבול ותבלינים, דבש ולימון, וגרגולינג עם מי מלח.

האם דלקת גרון יכולה להיות רצינית?

דלקת גרון היא בדרך כלל מצב קל ואינה דורשת טיפול רפואי.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים יותר מכמה ימים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מכיוון שלעיתים דלקת גרון יכולה להוות סימפטום של מצבים חמורים יותר כמו סרטן או זיהומים בדרכי הנשימה.בנוסף, אם אתה נתקל בקושי בנשימה, כאבי חזה או חום, פנה מייד לטיפול רפואי.

לסיכום, לסיכום, דלקת במיתרי הקול עלולה לגרום לאי נוחות וכאב, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.סבתות עברו דורות של תרופות כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של דלקת במיתרי הקול.מנוחה, שאיפת קיטור, עשבי תיבול ותבלינים, דבש ולימון, וגרגולינג עם מי מלח הם כולם תרופות ביתיות יעילות לדלקת גרון.עם זאת, אם תסמינים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן