דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא להקל על אדמומיות בפנים – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים של סבתא להקל על אדמומיות בפנים – מה שאתה צריך לדעת!

אדמומיות בפנים: הסעדים של סבתא

אדמומיות בפנים היא בעיה שכיחה ולעתים קרובות מציקה שיכולה להשפיע על אנשים בכל הגילאים.זה עשוי להיגרם על ידי מספר מצבים רפואיים שונים, גורמים סביבתיים או אפילו גנטיקה.למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים מנוסים ואמיתיים שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות ולהרגיע את העור.

הצעד הראשון להקלה על אדמומיות בפנים הוא לזהות את הגורם.אם האדמומיות נגרמת על ידי מצב עור, כמו רוזציאה או אקנה, אז חיוני לפנות לייעוץ רפואי על מנת לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.עם זאת, אם הסיבה היא סביבתית או גנטית, בדרך כלל ניתן לטפל באדמומיות בשינויים באורח החיים ובתרופות טבעיות.

תרופות להפחתת אדמומיות

להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר להפחתת אדמומיות שהועברו מסבתות לאורך כל השנים:

  • באמצעות קומפרס קר.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.
  • החלת קרם לחות עדין.שימוש בקרם לחות המכיל מרכיבים טבעיים ומרגיעים כמו אלוורה, קמומיל או קלנדולה יכול לעזור להזין ולהגן על העור.
  • שוטף את הפנים שלך עם ניקוי עדין.שימוש בניקוי עדין החף מכימיקלים קשים יכול לעזור בהסרת לכלוך ושמנים מהעור, שיכולים להפחית אדמומיות ודלקת.
  • הימנעות ממוצרי טיפוח עור קשים.שימוש במוצרים המכילים כימיקלים קשים יכול לעצבן את העור ולהחמיר את האדמומיות, ולכן חשוב לבחור מוצרים עדינים ונטולי גירויים.
  • הגנה על העור מפני השמש.חשיפה לשמש יכולה להחמיר את האדמומיות, ולכן חשוב להשתמש בקרם הגנה עם SPF של 30 ומעלה ולהגביל את חשיפת השמש.
  • אכילת תזונה בריאה.אכילת דיאטה העשירה במזונות אנטי דלקתיים כמו פירות וירקות יכולה לעזור להפחית את האדמומיות ולשפר את בריאות העור הכללית.

טיפ: שמנים טבעיים

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, חלק מהסבתות ממליצות גם להשתמש בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס, שמן שקדים, שמן חוחובה או שמן ורד כדי להפחית את האדמומיות.שמנים אלה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והזינות, שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את האדמומיות.לשימוש, פשוט עיסוי כמה טיפות של השמן לאזור הפגוע ותן לו לספוג בעור.

אדמומיות בפנים סבתות סבתות

אדמומיות בפנים היא סוגיית עור נפוצה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.סבתות העבירו את הסעדים שלהן לטיפול בנושא זה במהלך השנים.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לאדמומיות בפנים.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא אחד התרופות הסבתות הפופולריות ביותר לאדמומיות בפנים.קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע את העור המוגרג.כדי להשתמש בתה קמומיל לאדמומיות בפנים, תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך 5-10 דקות.אפשר לתה להתקרר לטמפרטורה נוחה ואז למרוח אותו על הפנים באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו על העור למשך 10-15 דקות, ואז שטפו במים קרירים.

דבש

דבש שימש כתרופה לאדמומיות בפנים במשך דורות.תכונותיו הטבעיות של נוגדי חמצון ואנטיבקטריאליות עוזרים להפחתת הדלקת ולספק מחסום מגן לעור.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט החל שכבה דקה של דבש על הפנים והשאיר אותו דולק למשך 10-15 דקות.שטפו במים קרירים וטפיחו יבש במגבת רכה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בדבש גולמי ואורגני.

אלוורה

אלוורה היא עוד תרופה סבתא פופולרית לאודם בפנים.ג’ל אלוורה עמוס בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על העור ולהשאיר אותו דולק ל -10-15 דקות.שוטפים במים קרירים וטפיחו יבש עם מגבת רכה.

שאלות נפוצות קשורות

מה היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לאדמומיות בפנים?

  • תרופות טבעיות הן בטוחות ויעילות לטיפול באדמומיות בפנים.
  • הם עדינים על העור ויכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.
  • הם חסכוניים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב משקי הבית.

מסקנה

אדמומיות בפנים יכולה להיות מעצבנת וקשה לטיפול, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור.סבתות משתמשות בתה קמומיל, דבש ואלוורה במשך דורות כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור הרגיז.תרופות טבעיות אלה הן בטוחות, חסכוניות וניתן למצוא בקלות ברוב משקי הבית.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפד להשתמש במרכיבים אורגניים גולמיים ולעקוב אחר ההוראות בזהירות.

למידע נוסף על אדמומיות בפנים, עיין בדף ויקיפדיה זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן