דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לחניכיים נסוגות: ביטול נעילת סודות הריפוי הטבעי

הסעדים של סבתא לחניכיים נסוגות: ביטול נעילת סודות הריפוי הטבעי

מיתון מסטיק: הסעדים של סבתא להצלה

מיתון מסטיק הוא נושא בריאותי שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל היגיינת שיניים לקויה, מחלות חניכיים והזדקנות.ההשלכות יכולות להיות חמורות – רגישות לשיניים, כאב ובמקרים קיצוניים, אובדן שיניים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור במאבק במיתון מסטיק, שרבים מהם הועברו לאורך דורות.להלן כמה מהתרופות המנוסות והאמיתיות של סבתא על חניכיים נסוגות.

גרגר ושוטפים במי מלח

מי מלח משמשים זה מכבר כתרופה טבעית למגוון בעיות בריאות, כולל מיתון מסטיק.כדי להשתמש בו כטיפול, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר עם תמיסה זו למשך כ- 30 שניות ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום, ועליך להתחיל לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

משיכת שמן קוקוס

משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק הכרוך בהפחתת שמן סביב הפה שלך עד 15 דקות.שמן קוקוס יעיל במיוחד מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.כדי להשתמש במשיכת שמן קוקוס כתרופה לחניכיים נסוגות, הכניסו כף שמן קוקוס לפה ושלטו אותו במשך 10-15 דקות.ירק את השמן ושטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על תהליך זה פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפות פה אנטי -חיטוי טבעיות

שטיפות פה הן דרך נהדרת להפחית חיידקים בפה ולעזור למנוע מיתון חניכיים.לייצור שטיפת פה אנטי -חיטוי טבעית, מערבבים חלקים שווים של מים וחמצן מי חמצן או חומץ תפוחים.הוסף כמה טיפות עץ תה או שמן אתרי מנטה לטעם נעים.גרגר עם הפיתרון לפחות 30 שניות ואז שוטף במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי: השתמש במברשת שיניים רכה זיפים

חשוב להשתמש בסוג הנכון של מברשת שיניים כשמנסים למנוע מיתון חניכיים.מברשות שיניים מרושעות רכות עדינות על החניכיים ויכולות לעזור להפחית את הדלקת.הקפידו לצחצח לפחות פעמיים ביום כדי לשמור על חניכיים בריאים וחזקים.

התרופות הטבעיות של סבתא יכולות להיות דרך יעילה להילחם בחניכיים נסוגות ולשמור על בריאות השיניים והחניכיים.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול שיניים מקצועי.אם אתם חווים מיתון חניכיים, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים כדי לקבוע את הגורם ולמצוא את תוכנית הטיפול הטובה ביותר.

תרופות ביתיות עבור חניכיים שנסיות

חניכיים נסוגות הם סוגיית שיניים נפוצה שיכולה להיגרם כתוצאה מהיגיינת דרך הפה לקויה, צחצוח שיניים אגרסיבי או גורמים אחרים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות תוצרת בית שיכולות לעזור במניעה או להאט את התקדמות המצב הזה.קל לשלב את הסעדים של סבתא, המועברים לאורך דורות, לשלב בשגרה היומיומית ויכולים לעזור לשמור על החניכיים שלך בריאים וחזקים.

שטיפת שמן קוקוס

אחד התרופות הפופולריות ביותר לחניכיים נסוגות הוא שטיפת שמן הקוקוס.לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת סביב החניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לשים כף שמן קוקוס סביב הפה שלך במשך מספר דקות, ואז ירק אותו ושוטף במים.ביצוע זה כל יום יכול לעזור להפחית את מיתון החניכיים ולשמור על בריא החניכיים.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח משמשות זה מכבר כדי לסייע בהפחתת הדלקת בפה ולקידום ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים.השטף את התערובת סביב הפה שלך למשך מספר דקות, ואז ירק אותה ושוטף במים.ביצוע זה פעם ביום יכול לעזור להפחית את מיתון החניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית.

תרופות צמחי מרפא לסחירת חניכיים

הסעדים של סבתא כוללים גם תרופות צמחי מרפא, שיכולים לעזור לקדם בריאות הפה ולהפחתת דלקת בפה.עשבי תיבול פופולריים לחניכיים נסוגות כוללים Cחומיל, קלנדולה ומיר.כדי להשתמש בעשבי התיבול האלה, פשוט תלויים אותם במים חמים ותנו להם להתקרר.לאחר מכן, השתמש בתה כשטיפת פה ושטוף אותו סביב הפה שלך למשך מספר דקות.פעולה זו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את מיתון החניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית.

תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה פופולרית נוספת לחניכיים נסוגות.תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת בפה ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בו, פשוט כבש שקית תה ירוק במים חמים ותן לו להתקרר.ואז, משטעים את התה סביב הפה שלך במשך כמה דקות, ירקו אותו ושוטפים במים.פעולה זו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את מיתון החניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

    מומלץ להשתמש בתרופות אלה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

  • האם הסעדים הללו בטוחים?

    כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש ויש להן מעט, אם בכלל, תופעות לוואי.

הסעדים של סבתא לחניכיים נסוגות הם דרך קלה ויעילה לעזור להפחית את מיתון החניכיים ולשמור על החניכיים שלך בריאים וחזקים.שטיפות שמן קוקוס, שטיפות מי מלח, תה צמחים ותה ירוק יכולים כולם לעזור להפחית את הדלקת בפה ולקדם ריפוי.שלב תרופות אלה בשגרה היומיומית שלך ותהיה בדרך שלך לחניכיים בריאים יותר ולחיוך בהיר יותר.

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, תרופות של סבתא עבור חניכיים שוכנות עשויות לכלול גם שינויים בתזונה ואורח חיים.אכילת תזונה מאוזנת, הימנעות ממזונות מסוכרים וחומציים, והפסקת עישון יכולה כולם לעזור להפחית את מיתון החניכיים.בנוסף, תרגול היגיינת דרך הפה טובה וביקור של רופא השיניים שלך באופן קבוע יכול לעזור לשמור על החניכיים שלך בריאים וחזקים.

לסיכום, הסעדים של סבתא לחניכיים נסוגות הם דרך קלה ויעילה לעזור להפחית את התקדמות מצב זה.שלב תרופות אלה בשגרה היומיומית שלך, אכל תזונה מאוזנת ותרמן היגיינת דרך הפה טובה כדי לשמור על החניכיים שלך בריאים וחזקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן