דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לכאבי אוזניים וכאבי גרון – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים של סבתא לכאבי אוזניים וכאבי גרון – מה שאתה צריך לדעת!

כאבי אוזניים וגרון תרופות סבתא משמשת

כולנו יודעים שסבתא הייתה האדם המועבר לתרופות ביתיות;התרופות שלה היו לרוב מהירות וקלות, ויעילות מאוד בטיפול במחלות קלות.לסבתא היו מגוון של תרופות לכאבי אוזניים ומחלות גרון, שהועברו לאורך דורות.להלן כמה מכאבי האוזניים והגרון שסבתא נהגה לטיפול במשפחתה.

מכשירי אדים ומאדים

סבתא השתמשה לעיתים קרובות על מכשירי אדים ומאדים כדי לעזור להקל על כאבי אוזניים ומחלות גרון.מכשירים אלה פועלים על ידי הוספת לחות לאוויר, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובתעלת האוזן.הקיטור ממספר האדים או מאדה יכול גם לעזור להפחית את העומס ולהפחית את חומרת הסימפטומים.סבתא תוסיף לרוב כמה טיפות של שמנים אתרים למכונת האדים כדי לעזור בתסמינים.

תה צמחי מרפא וסירופים

סבתא השתמשה גם בתה וסירופים צמחיים כדי לסייע בטיפול בכאבי אוזניים ומחלות גרון.תה צמחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מהכאב.סבתא הייתה עושה לעתים קרובות תערובת תה צמחים משלה באמצעות שילוב של עשבי תיבול ותבלינים.היא גם הייתה מכינה סירופים משלה, משתמשת בדבש, עשבי תיבול ותבלינים.הסירופים שלה יעזרו להרגיע את הגרון ולספק הקלה מהכאב.

טיפ ייחודי:

סבתא הייתה ממליצה לרוב לגלגל מי מלח חמים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת והמים החמים עוזרים לספק הקלה מהכאב.

שאיפת קיטור

סבתא השתמשה גם בשאיפת קיטור כדי לעזור להקל על כאבי אוזניים ומחלות גרון.שאיפת קיטור היא דרך פשוטה ויעילה להפחתת דלקת בגרון ובתעלת האוזן.לשם כך, סבתא הייתה ממלאת קערה במים רותחים, מוסיפה כמה טיפות שמן אתרי ואז נשענת מעל הקערה ומכסה את ראשה במגבת.לאחר מכן יישאף הקיטור, ויספק הקלה מהכאב והדלקת.

שום ובצל

סבתא המליצה גם על שום ועל בצל לכאבי אוזניים ומחלות גרון.שום ובצל ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות והאנטיביוטיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בתעלת הגרון ובאוזן.סבתא תכין לעתים קרובות תה באמצעות שום ובצל, או שהיא הייתה מוסיפה אותם לסירופים שלה כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

דבש

סבתא השתמשה בדבש כדי לעזור להרגיע את כאבי הגרון ולהקל על הכאב.התכונות הטבעיות האנטיבקטריאליות והאנטי-דלקתיות של הדבש הופכות אותו לתרופה יעילה לכאבי אוזניים ולמחלות גרון.סבתא תוסיף לעתים קרובות דבש לסירופים, תהיה ותרופות אחרות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

יוגורט

סבתא המליצה גם על יוגורט לכאבי אוזניים ומחלות גרון.יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.סבתא תוסיף לעתים קרובות יוגורט לסירופים או לתה שלה כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

סבתא הייתה ידועה בזכות התרופות הביתי שלה ובתרופות טבעיות לכאבי אוזניים ומחלות גרון.תרופות אלה היו פשוטות ויעילות ויכולות לספק הקלה מהכאב והדלקת.אם אתה סובל ממחלת אוזניים או בגרון, מדוע לא לנסות כמה מהתרופות של סבתא?

תרופות ביתיות לכאבי גרון

הסעדים של סבתא לכאבי גרון יכולים להיות פשוטים ויעילים.ניתן להכין רבים מהתרופות הללו עם מרכיבים שנמצאים ברוב המטבחים.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לכאבי גרון:

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הבתים הפופולריות ביותר לכאבי גרון.דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.ההערכה היא כי השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.להכנת תערובת דבש ולימון, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להקל על כאבי גרון.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה מכובדת לכאבי גרון.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגרו איתו מספר פעמים ביום.מי המלח החמים מסייעים להפחתת דלקת בגרון ויכולים לעזור להרגיע את הכאב.

שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי גרון.ההערכה היא כי שום מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ויכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בשום כתרופה ביתית לכאבי גרון, מערבבים כמה שיני שום טחון בכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות בטיפול בכאבי גרון.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לכאבי גרון:

קמומיל

קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית לכאבי גרון.ההערכה היא כי קמומיל מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה בכאב בגרון, תלול כפית קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל, מוסיפים מעט דבש ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

THYME

טימין הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לכאבי גרון.ההערכה היא כי טימין עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בטימין כתרופה בכאב בגרון, תלול כפית טימין בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל, מוסיפים מעט דבש ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון יכולים להיות פשוטים ויעילים.ניתן לבצע רבים מהתרופות הללו עם מרכיבים שנמצאים ברוב המטבחים, והם יכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאבי גרון.

שאלות נפוצות

  • ש: מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי גרון?
  • א: התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי גרון היא לערבב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.תרופות אחרות כוללות גרגר מי מלח, שום, קמומיל וטימין.

הסעדים של סבתא לכאבי אוזניים וכאבי גרון הם דרך נהדרת להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.ניתן לבצע תרופות אלה עם מרכיבים יומיומיים שנמצאים ברוב המטבחים, והם דרך נהדרת לספק הקלה מכאב מבלי שתצטרך להשתמש בתרופות ללא מרשם.למידע נוסף על כאבי אוזניים ותרופות גרון סבתא, בקרו ב wikipedia.org להגדרות ומידע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן