דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לעפעפיים יבשים: הנה איך להשיג הקלה!

הסעדים של סבתא לעפעפיים יבשים: הנה איך להשיג הקלה!

עפעפיים יבשים: גורמים ותסמינים

עפעפיים יבשים הם בעיית עור נפוצה שיכולה להתרחש מסיבות שונות ומגוונות.אם העפעפיים שלך יבשים מדי, בדרך כלל זה יכול לגרום לתחושות גירוד ושריפה, כמו גם להתקלף ולגירוי.זה יכול גם להפריע לחזון שלך אם היובש מספיק גרוע.

הגורמים השכיחים ביותר לעפעפיים יבשים הם גורמים סביבתיים, כמו אוויר יבש או חשיפה לרוח או לשמש.גורמים אחרים כוללים מצבי עור מסוימים, כמו אקזמה או אלרגיות.במקרים מסוימים, יובש יכול להיגרם גם כתוצאה מתרופות מסוימות או אפילו חוסר איזון בהורמונים.

התסמינים השכיחים ביותר של עפעפיים יבשים הם גירוד, אדמומיות, מתקלף וגירוי.אם לא מטופלים, היובש יכול להוביל לסיבוכים נוספים, כמו דלקת וזיהום.

סבתות סבתות לעפעפיים יבשים

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות פשוטות וטבעיות שאולי סבתא שלך נהגה לטיפול בעפעפיים יבשים.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העפעפיים היבשים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על העפעפיים שלך ומעסה אותו בעדינות בעור.

2.שמן קיק

שמן קיק משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור, כולל עפעפיים יבשים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קיק על העפעפיים שלך ומעסה אותו בעדינות בעור.

3.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ורה ג’ל יש ריפוי טבעי ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העפעפיים היבשים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של הג’ל על העפעפיים שלך ועסה אותו בעדינות לעור.

4.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן דרך נהדרת להרגיע ולהרטיב את העפעפיים היבשים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות ולמרוח אותם על העפעפיים שלך.השאירו אותם למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.

5.שקיות תה ירוק

שקיות תה ירוק הן דרך נהדרת להרגיע ולהרטיב את העפעפיים היבשים.פשוט תלול שתי שקיות תה ירוק במים חמים ותן להם להתקרר.לאחר מכן, הניחו את שקיות התה על העפעפיים שלכם ותנו להם לשבת 10-15 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שלעולם אסור למרוח שמנים או קרמים ישירות על העיניים.במקום זאת, עדיף ליישם אותם על העפעפיים שלך, מכיוון שזה יעזור למנוע כל גירוי.בנוסף, חשוב להשתמש בבד נקי ונטול מוך בעת מריחת שמנים או קרמים על העפעפיים שלך.

עפעפיים יבשים הם בעיה נפוצה שעומדים בפני אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות סבתות שיכולות לעזור להרגיע, להזין ולהתייבשות עפעפיים יבשים.להלן כמה מהתרופות הסבתות היבשות הנפוצות ביותר שיכולות לספק הקלה ממצב זה:

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי לספק הקלה מעפעפיים יבשים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קוקוס על העפעפיים לפני השינה ולאפשר לו לעבוד את הקסם שלו בן לילה.שמן קוקוס יזין ויתכנן את העור וישאיר אותו מרגיש רך וגמיש.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הקשורה לעפעפיים יבשים.מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה על העפעפיים לפני השינה והשאירו אותו לילה.בבוקר, שטפו את הג’ל במים חמים והרגישו את ההקלה המרגיעה.

דבש

דבש הוא חומר הומנט טבעי, כלומר הוא יכול לעזור למשוך לחות לעור ולהשאיר אותו שם.כדי להשתמש בדבש כתרופה לעפעפיים יבשים, פשוט החל כמות קטנה של דבש על העפעפיים לפני השינה והשאיר אותו על לילה.בבוקר, שטפו את הדבש במים חמים והרגישו את ההקלה המרגיעה.

מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי הקשורים לעפעפיים יבשים.כדי להשתמש במלפפון כתרופה לעפעפיים יבשים, פשוט חתכו פרוסת מלפפון והניחו אותו מעל האפילציהאזור אורך.השאר את המלפפון לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

סיכום

עפעפיים יבשים יכולים להיות מצב מטריד לטיפול, אך ישנם מספר תרופות סבתות שיכולות לספק הקלה.אלה כוללים שמן קוקוס, אלוורה, דבש ומלפפון, כולם יכולים לעזור להרגיע, להזין ולהתייבש את העפעפיים.כאשר משתמשים בו באופן קבוע, תרופות אלה יכולות לספק הקלה לטווח הארוך מהתסמינים של עפעפיים יבשים.

שאלות נפוצות

  • האם זה בטוח להשתמש בתרופות סבתות לעפעפיים יבשים? כן, בדרך כלל סעדים של סבתא נחשבים לבטוחים לשימוש.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה טיפול חדש כלשהו.

עפעפיים יבשים סעדים סבתות יכולות להיות דרך נהדרת לספק הקלה ממצב משותף.עם שימוש נכון במרכיבים טבעיים כמו שמן קוקוס, אלוורה, דבש ומלפפון, תוכלו לעזור להרגיע, להזין ולהתייבש את העפעפיים היבשים שלכם.למידע נוסף על טיפולי עפעפיים יבשים, wikipedia.org הוא מקור מידע נהדר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן