דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: 5 טיפים טבעיים להפחתת הנפיחות בפניכם!

הסעדים של סבתא: 5 טיפים טבעיים להפחתת הנפיחות בפניכם!

נפיחות בפנים: הסעדים של סבתא

נפיחות בפנים יכולה להיות נושא לא נוח ומביך להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות ויעילות שהועברו לאורך הדורות, היעילים להפחתת הנפיחות בפנים.במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא ממליצה להפחתת הנפיחות בפנים.

תרופות ביתיות להפחתת נפיחות בפנים

נפיחות בפנים יכולה להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים, כולל אלרגיות, פגיעות, זיהומים ומגרים סביבתי.לא משנה מה הסיבה, ניתן להשתמש בתרופות ביתיות כדי להפחית נפיחות בפנים.להלן כמה מהתרופות שסבתא ממליצה:

• דחיסה קרה: החלת דחיסה קרה על האזור המושפע הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר להפחתת נפיחות הפנים.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על אזור הנפוח למשך 15-20 דקות בכל פעם.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות על ידי הכנת כלי הדם והפחתת זרימת הדם לאזור הפגוע.

• לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא מענק טבעי הידוע ביכולתו להפחית דלקת ונפיחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת לוז מכשפה על כדור כותנה ולטבל אותו על האזור המושפע.ניתן להשתמש ב- Witch Lazel עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

• חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נהדרת להפחתת נפיחות בפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.זה עוזר להפחתת הנפיחות על ידי הפחתת דלקת והמצאת כלי הדם.

• כורכום: כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות בפנים.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של אבקת כורכום עם מעט מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

• זרעי חילבה: זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, מה שהופך אותם ליעילים להפחתת נפיחות בפנים.משרים שתי כפות של זרעי חילבה במים בן לילה, ואז טוחנים אותם לעיסה ומורחים אותם על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

• אלוורה: אלוורה היא תרופה ביתית נהדרת להפחתת נפיחות בפנים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו במשך 20-30 דקות לפני השטיפה במים חמים.אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות בהפחתת הנפיחות בפנים.

סיכום

נפיחות בפנים יכולה להיות נושא לא נוח ומביך להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות ויעילות שהועברו דרך הדורות היעילים להפחתת הנפיחות בפנים.במאמר זה בדקנו כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא ממליצה להפחתת הנפיחות בפנים.נסה אחד או יותר מהתרופות הללו ובדוק אם הם עובדים בשבילך.

הסעדים של סבתא כדי להפחית נפיחות בפנים: טיפולים טבעיים

ישנם תרופות טבעיות רבות שאולי סבתא שלך השתמשה להפחתת הנפיחות בפנים, וחלק מהתרופות הללו שימשו במשך דורות.מתה צמחי מרפא וקומפרס למלפפונים ודבש, ניתן להשתמש בתרופות ביתיות אלה לנפיחות כדי להפחית נפיחות ולשפר את מראה הפנים.

תה צמחים וקומפרס

אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר להפחתת הנפיחות בפנים הוא להשתמש בתה צמחי מרפא וקומפרס.תה צמחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הנפיחות.להכנת דחיסת תה צמחים, תלול שקית תה צמחים במים חמים למשך 10-15 דקות.לאחר מכן, טבלו בד בתה ומורחים אותו על הפנים.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בפנים.

מלפפונים ודבש

מלפפונים ודבש הםשני תרופות טבעיות נוספות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית נפיחות בפנים.למלפפונים יש תכונות טבע וקירור טבעיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש במלפפונים כתרופה, חתוך אותם לפרוסות והחל אותם על הפנים.לקבלת יתרונות נוספים, מערבבים דבש עם פרוסות המלפפון לפני שמריחים אותם על הפנים.לדבש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ונפיחות בפנים.

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים: טיפים אחרים

בנוסף לשימוש בתרופות טבעיות כדי להפחית נפיחות בפנים, ישנם טיפים אחרים שסבתא שלך ייתכן שהשתמשת בהם.לדוגמה, יתכן שהיא המליצה לשתות הרבה מים ולקבל מנוחה רבה.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף רעלים ולהפחתת דלקת, תוך קבלת מספיק מנוחה יכולה לעזור להפחית הורמוני לחץ שיכולים לתרום לנפיחות בפנים.

ייתכן ש

סבתא שלך המליצה להימנע ממזון מלוח ומעובד, מכיוון שאלו יכולים לתרום לדלקת ולנפיחות.יתכן שהיא גם המליצה להימנע מאלכוהול, שיכול להתייבש את העור ולגרום לנפיחות.לבסוף, יתכן שהיא המליצה להשתמש בקומפרס קר או חבילת קרח, שיכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת בפנים.

שאלות נפוצות

  • באילו תרופות טבעיות ניתן להשתמש כדי להפחית נפיחות בפנים?
    תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן להפחתת נפיחות בפנים כוללות תה צמחים וקומפרס, מלפפונים ודבש, שתיית הרבה מים, קבלת מנוחה מספקת, הימנעות ממזון מלוח ומעובד, הימנעות מאלכוהול ומשתמש בקומפרס קר או חבילת קרח.

סיכום

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים כוללים טיפולים טבעיים כמו תה צמחים וקומפרס, מלפפונים ודבש, כמו גם טיפים כמו שתיית מים רבים, קבלת מנוחה מספקת, הימנעות ממזון מלוח ומעובד, הימנעות מאלכוהול, ואלכוהול, ואלכוהול, ואלכוהול.בעזרת דחיסה קרה או חבילת קרח.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות ולשפר את מראה הפנים, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים כדי להפחית נפיחות. התרופות של סבתא יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת הנפיחות בפנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן