דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לטיפול בפטריית ציפורניים – ביטול נעילת הסודות!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לטיפול בפטריית ציפורניים – ביטול נעילת הסודות!

מה זה פטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים היא זיהום שכיח המשפיע על ציפורני כפות הרגליים והידיים.זהו סוג של פטרייה המכונה דרמטופיט, שנמצא במקומות לחים וחמים.הפטרייה יכולה להתפשט לציפורניים אחרות על הגוף ויכולה לגרום לשינוי צבע, עיבוי ופוררים של הציפורן.זה יכול גם לגרום לכאב ואי נוחות.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

לסבתא תמיד היה פיתרון כמעט לכל בעיה, ופטרת הציפורניים לא הייתה יוצאת דופן.למרות שרבים מהתרופות שלה לא הוכחו מדעית, רבים הועברו לאורך דורות והם עדיין משתמשים כיום.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לפטריית ציפורניים ששימשו במשך מאות שנים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה.משרים את הציפורניים המושפעות שלך בתמיסה למשך 15-20 דקות.לאחר הספירה, יבש את הציפורניים ביסודיות ומרחי מעט שמן קוקוס כדי לשמור על לחות.יש לחזור על תרופה זו פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת ישירות על הציפורניים המושפעות ומאפשרים לה לשבת 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

VICKS VAPORUB


Vicks Vaporub הוא קרם אקטואלי ללא מרשם המשמש בדרך כלל להקלה על גודש בחזה.ידוע שהוא גם עובד כנוגד פטרייה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של Vicks Vaporub ישירות על הציפורניים המושפעות פעמיים ביום.אפשר לו לשבת 20-30 דקות לפני השטיפה במים חמים.המשך בשגרה זו למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לשמור על כפות הרגליים והידיים נקייה ויבשות.זה יעזור למנוע את התפשטות הפטרייה וגם יעזור לטיפול להיות יעיל יותר.בנוסף, נדרשו תמיד נעלי מקלחת או כפכפים כאשר הם במקלחות או בריכות ציבוריות כדי להימנע ממגע במגע עם הפטרייה.

מסקנה

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים שימשו במשך דורות והם עדיין פופולריים כיום.חומץ תפוחים, שמן עץ התה ו- Vicks Vaporub הם כולם תרופות יעילות לפטריית ציפורניים, אך חשוב לשמור על כפות הרגליים והידיים נקייה ויבשות כדי למנוע את התפשטות הפטרייה.עם טיפול עקבי והיגיינה נאותה, ניתן לטפל ביעילות על הפטרייה והציפורניים יכולות להיראות שוב בריאות.

התרופות של סבתא לפטריית ציפורניים: מניעה

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע פטריה של ציפורניים להתפתח היא לתרגל היגיינה טובה.זה אומר לשטוף את הידיים והרגליים באופן קבוע, ולייבש אותם היטב.הקפידו לשמור על ציפורניים גוזזות והוגשו כדי להפחית את הסיכון לחיידקים ופטריות להיכנס לעורכם.בנוסף, אל תשתף עם אחרים קוצץ ציפורניים או כלי טיפוח אחרים עם אחרים, והימנע מלהיחוף באזורים ציבוריים כמו מכוני כושר, בריכות שחייה וחדרי הלבשה.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים: טיפולים

אם כבר יש לך פטריית ציפורניים, ישנם כמה תרופות טבעיות שתוכלו לנסות לעזור להיפטר ממנה.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

חומץ תפוחים

מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים, ומשרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15 עד 20 דקות בכל יום.זה יעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את הדלקת.הקפד לטפוח על כפות הרגליים יבשות אחר כך.

שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות וחיטניות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לפטריית הציפורניים.מרחו כמה טיפות של השמן ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת לניתוקאל כמה דקות.לחלופין, תוכלו לערבב כמה טיפות שמן עץ התה לשמן נשא כמו קוקוס או שמן שקדים, ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד חומר נוגד פטרייתי חזק.אתה יכול למרוח כמה טיפות של שמן אורגנו ישירות על האזור הפגוע, או לערבב אותו עם שמן נשא ליישום מדולל יותר.

VICKS VAPORUB

החומרים הפעילים ב- Vicks Vaporub יכולים לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית דלקת.החל כמות קטנה של המשחה על האזור המושפע פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול ולמנוע את המצב.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, ואם המצב נמשך, עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת עצות.

שאלות נפוצות

  • מה הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים?
    הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים היא לתרגל היגיינה טובה, כמו שטיפת הידיים והרגליים באופן קבוע ולייבש אותם ביסודיות, לשמור על ציפורניים גזוזות והוגשו, והימנעות מלהתמיד יחפה באזורים ציבוריים.
  • מהם כמה תרופות טבעיות לפטריית ציפורניים?
    כמה תרופות טבעיות לפטריות ציפורניים כוללות חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שמן אורגנו, ו- Vicks Vaporub.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם דרך נהדרת לטפל ולמנוע את המצב באופן טבעי.עם זאת, אם המצב נמשך, חשוב להתייעץ עם רופא לקבלת ייעוץ. Onychomycosis הוא זיהום פטרייתי כרוני שיכול להיות קשה לטיפול, ולכן עדיף לפנות לעזרה מקצועית אם תרופות בית לא יסתיועבודה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן