דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לריפוי הצטננות אצל תינוקות – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לריפוי הצטננות אצל תינוקות – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים של סבתא להצטננות אצל תינוקות

תינוקות מועדים יותר להצטננות מאשר למבוגרים, מה שיכול להיות לא נוח וגם לדאוג להורים.למרבה המזל, ישנן מספר שיטות לטיפול בהצטננות אצל תינוקות המומלצים על ידי מטפלים וסבים מנוסים.להלן כמה מהסעדים המהימנים ביותר של סבתא שעשויים לעזור להקל על תסמיני הצטננות אצל תינוקות.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מסורתית להצטננות והיא שימשה במשך דורות.כדי להשתמש בשיטה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי כמו אקליפטוס, לבנדר או מנטה.הניחו את הקערה על משטח יציב והניחו בזהירות את ראש התינוק מעל הקיטור.מכסים את ראש התינוק ואת הקערה במגבת כדי למנוע את בריחת האדים, ולאפשר לתינוק לנשום את הקיטור למשך 5-10 דקות.שיטה זו יכולה לעזור להפחית את העומס ולפתוח את דרכי הנשימה.

טיפות מלח ושאיף האף

טיפות מלח עוזרות לשחרר ריר ולנקות את מעברי האף.כדי להשתמש בשיטה זו, הניחו כמה טיפות של תמיסת מלח לכל נחיריים, תוך שימת לב לרמת הנוחות של התינוק.השתמש בשאיפה לאף כדי למצוץ את הריר מאף התינוק.חשוב להשתמש בשאיפה נקייה וסטרילית בכל פעם כדי למנוע זיהום כלשהו.

טיפ ייחודי:

לקבלת הקלה נוספת, השתמש בבד חם ולח כדי לנגב את אפו ופניו של התינוק כדי להפחית כל אי נוחות.

תה צמחים, דבש ושום

תה צמחי מרפא כמו קמומיל ונענע יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית חום.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של עשב הבחירה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר לפני שהוא מציע אותו לתינוק.דבש הוא גם משווה טבעי, ולכן הוספת כפית דבש לתה יכולה לעזור להפחית את השיעול.בנוסף, שום ידוע בתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות, ולכן הוספת שן שום לתה יכולה לעזור להילחם בזיהום.

אמבטיות חמות ועיסוי

אמבטיות חמות יכולות לעזור להפחית חום וגודש.מלאו את האמבטיה במים פושרים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי או כף סודה לשתייה.לעסות בעדינות את גבו, החזה והרגליים של התינוק כדי לעזור להקל על כל גודש ולהפחית את חומרת הקור.

מסקנה

הצטננות בתינוקות יכולים להיות מדאיגים, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות ששימשו ובטוחות על ידי מטפלים וסבים וסבים מנוסים במשך דורות.שאיפת קיטור, טיפות מלח ושאיפה באף, תה צמחים, דבש, שום, אמבטיות חמות ועיסוי יכולים כולם לעזור להקל על תסמיני הצטננות אצל תינוקות.כמו תמיד, חשוב להתייעץ עם רופא ילדים אם הקור נמשך או אם מופיעים תסמינים אחרים.

מבט מקרוב על הסעדים של סבתא להצטננות אצל תינוקות

הסעדים של סבתא להצטננות אצל תינוקות יכולים להיות דרך עוצמתית ויעילה לעזור לקטנה שלך להרגיש טוב יותר.כשמדובר בטיפול בהצטננות אצל תינוקות, ישנם מגוון של תרופות שניתן להשתמש בהן, מטיפולים טבעיים והומיאופתיים לתרופות ללא מרשם.סבתא שמרה לעתים קרובות על סעדים פשוטים וחסכוניים על היד, כמו דבש, שום וג’ינג’ר.ניתן להשתמש בכל אחד מהתרופות הללו כדי להקל על התסמינים ולעזור לתינוק להרגיש טוב יותר.

דבש להצטננות בתינוקות

דבש הוא בחירה פופולרית לטיפול בהצטננות אצל תינוקות.ידוע שדבש מסייע בהפחתת הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול והגודש.לדבש יש גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.עם זאת, אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה בגלל הסיכון לבוטוליזם.

שום להצטננות בתינוקות

שום הוא תרופה פופולרית נוספת להצטננות אצל תינוקות.שום מכיל מספר רב של תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לקור.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעוריםG וגודש.ניתן להוסיף שום למזון או להכין אותו לתה ולנתן לתינוק.

ג’ינג’ר להצטננות בתינוקות

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נפוצה להצטננות אצל תינוקות.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את השיעול והגודש.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את חומרת הקור.ניתן להוסיף ג’ינג’ר לאוכל או להכין אותם לתה ולנתן לתינוק.

מסקנה

הסעדים של סבתא להצטננות אצל תינוקות יכולים להיות דרך עוצמתית ויעילה לעזור לקטנה שלך להרגיש טוב יותר.דבש, שום וג’ינג’ר הם כולם תרופות פופולריות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת שיעול וגודש, כמו גם להילחם בנגיף הגורם לקור.עם זאת, חשוב לזכור שאסור לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה בגלל הסיכון לבוטוליזם.אם תחליט להשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לטפל בקור של תינוקך, הקפד להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.

שאלות נפוצות

  • האם ניתן להשתמש בדבש לטיפול בהצטננות אצל תינוקות?

    כן, ניתן להשתמש בדבש כדי לסייע בהפחתת הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול והגודש.עם זאת, אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה בגלל הסיכון לבוטוליזם.

  • האם ניתן להשתמש בשום וג’ינג’ר לטיפול בהצטננות אצל תינוקות?

    כן, גם שום וגם זנגביל ניתן להשתמש כדי לסייע בהפחתת שיעול וגודש, כמו גם להילחם בנגיף הגורם לקור.ניתן להוסיף שום וג’ינג’ר לאוכל או להכין אותם לתה ולתת לתינוק.

הסעדים של סבתא להצטננות אצל תינוקות יכולים להיות דרך נהדרת לעזור לקטנה שלך להרגיש טוב יותר.דבש, שום וג’ינג’ר הם כולם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את שיעול וגודש, כמו גם להילחם בנגיף הגורם לקור.עם זאת, חשוב לזכור שאסור לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה בגלל הסיכון לבוטוליזם.אם תחליט להשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לטפל בקור של תינוקך, הקפד להתייעץ תחילה עם הרופא שלך. התרופות של סבתא להצטננות בתינוקות יכולות להיות דרך חזקה ויעילה כדי לעזור לאחת שלך להרגיש טוב יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן