דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא על עור מגרד מרגיע

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא על עור מגרד מרגיע

עור מגרד?הסעדים של סבתא כיסיתם

כשמדובר בהתמודדות עם עור מגרד, אין מחסור בתרופות שם בחוץ.אבל אם אתה מחפש משהו שנשפט ונבדק, הסעדים של סבתא כיסית.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול בעור מגרד, ובסיבה טובה.הם פשוטים, טבעיים ולעתים קרובות מאוד יעילים.

במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לעור מגרד.נסקור את מה שהם, איך הם עובדים ואיך להשתמש בהם.אנו נספק גם טיפ ייחודי ומועיל שיעזור לך להפיק את המרב מתרופות העור המגרדות שלך.

מה גורם לעור מגרד?

לפני שנצלול לתרופות של סבתא לעור מגרד, בואו נסתכל על מה גורם לעור מגרד מלכתחילה.עור מגרד יכול להיגרם על ידי מספר דברים, כולל אלרגיות, עור יבש, כוויות שמש, עקיצות חרקים ועוד.

אלרגיות הן אחד הגורמים השכיחים ביותר לעור מגרד.אלרגנים, כמו אבקה או קשקשים לחיות מחמד, יכולים לעורר תגובה אלרגית שמובילה לעור מגרד.עור יבש יכול גם לגרום לעור מגרד.הסיבה לכך היא שעור יבש יכול לגרום לעור להתרגז ולגרד.כוויות שמש יכולות גם לגרום לעור מגרד, שכן העור יכול להיות מודלק ומעצבן.עקיצות חרקים יכולות גם לגרום לעור מגרד.

הסעדים של סבתא

עכשיו בואו נסתכל על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לעור מגרד.

  • אמבטיות שיבולת שועל: אמבטיות שיבולת שועל הן אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לעור מגרד.פשוט מוסיפים כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.שיבולת השועל תעזור להרגיע את הגירוד ולעזור לחות את העור.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ומורח אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית דלקת.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא עוד תרופה נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולהתייבש את העור.
  • אלוורה: אלוורה היא תרופה פופולרית לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע והשאיר אותה לכמה דקות.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית דלקת.

אלה רק כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לעור מגרד.יש עוד הרבה תרופות בחוץ שיכולות להיות יעילות באותה מידה.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא

כשמשתמשים בתרופות של סבתא בעור מגרד, חשוב לזכור כמה דברים.ראשית, הקפידו לבדוק את התרופה על שטח קטן של עור לפני יישוםו על האזור הפגוע כולו.זה יעזור להבטיח כי אין לך תגובות שליליות לתרופה.שנית, הקפידו לשמור על האזור נקי ויבש.זה יעזור למנוע גירוי וגרד נוסף.

לבסוף, חשוב לזכור כי הסעדים של סבתא אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.אם הגירוד שלך נמשך, חשוב לדבר עם הרופא שלך.הם יכולים לעזור באבחון הגורם הבסיסי לגרד שלך ולספק את תוכנית הטיפול הטובה ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מחפש דרך להפיק את המרב מהתרופות של סבתא שלך לעור מגרד, נסה להוסיף כמה שמנים אתרים לתערובת.שמנים אתריים, כמו לבנדר או קמומיל, יכולים לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית דלקת.פשוט הוסף כמה טיפות שמן אתרי על התרופה שלך והחל אותו על האזור המושפע.

התרופות של סבתא על עור מגרד: תרופות ביתיות

הסעדים של סבתא לעור מגרד קיימים כבר מאות שנים.החל משפשוף האזור הפגוע בשילוב של שמן קוקוס וכורכום ועד למריחת משחה של דבש ושיבולת שועל, תרופות טבעיות אלה יכולות להיות דרך יעילה להרגיע את גירוי העור.

שמן קוקוס וכורכום

שמן קוקוס וכורכום יש את שניהם BEEN משמש כתרופות מסורתיות לעור מגרד.לשמן הקוקוס תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות להועיל בעור מגרד מרגיע.לכורכום יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שני חלקים של שמן קוקוס עם חלק אחד של אבקת כורכום והמרחו את העיסה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

דבש ושיבולת שועל

דבש ושיבולת שועל הם עוד תרופה ביתית נפוצה לעור מגרד.שיבולת שועל מכילה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להרגיע את העור המוגרג.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, המסייעות גם בהפחתת גירוד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם שתי כפות שיבולת שועל והמרחו את העיסה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

הסעדים של סבתא לעור מגרד: תרופות צמחים

הסעדים של סבתא לעור מגרד יכולים לכלול גם תרופות צמחי מרפא.עשבי תיבול כמו אלוורה, קמומיל וקלנדולה שימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע את גירוי העור.

אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לטיפול בעור מגרד.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות להועיל בהפחתת גירוד ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה טרי על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

קמומיל

קמומיל הוא עשב נוסף המשמש לטיפול בעור מגרד.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות, שיכולות להועיל בהקלה על גירוד ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

קלנדולה

קלנדולה היא עשב נוסף המשמש לטיפול בעור מגרד.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות להועיל בהפחתת גירוד ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של פרחי קלנדולה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות: הסעדים של סבתא לעור מגרד

מהם הסעדים של סבתא לעור מגרד?

הסעדים של סבתא לעור מגרד כוללים תרופות ביתיות כמו שמן קוקוס וכורכום, דבש ושיבולת שועל, כמו גם תרופות צמחיות כמו אלוורה, קמומיל וקלנדולה.

האם הסעדים של סבתא לעור מגרד בטוח לשימוש?

כן, הסעדים של סבתא לעור מגרד בדרך כלל בטוחים לשימוש.עם זאת, אם אתה בהריון, מניקה או שיש לך אלרגיות כלשהן, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן.

מסקנה

הסעדים של סבתא לעור מגרד קיימים כבר מאות שנים ויכולים להיות דרך יעילה להרגיע את גירוי העור.ניתן להשתמש בסעדים ביתיים כמו שמן קוקוס וכורכום, דבש ושיבולת שועל, כמו גם תרופות צמחיות כמו אלוורה, קמומיל וקלנדולה להפחתת גירוד ודלקת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן אם אתה בהריון, מניקה או יש לך אלרגיות כלשהן.הסעדים של סבתא לעור מגרד יכולים להיות דרך יעילה להרגיע את גירוי ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מעור מגרד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן