דף הבית » תרופות סבתא » התרופה הסודית של סבתא: כיצד להתייחס לפטרייה על הלשון בתינוקות

התרופה הסודית של סבתא: כיצד להתייחס לפטרייה על הלשון בתינוקות

פטרייה על הלשון: תרופת סבתא לתינוקות

זה לא נדיר שתינוקות יפתחו זיהום פטרייתי בלשונם.אמנם זה בדרך כלל רק אי נוחות זמנית, אך זה יכול לגרום למצוקה רבה לתינוקות וגם למטפלים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותם של הזיהום ועוזרים לתינוקכם להרגיש טוב יותר.אחד התרופות העתיקות ביותר הוא התרופה של סבתא: שילוב של מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור לתינוק להתאושש מהזיהום במהירות ובבטיחות.

H2: תסמינים של זיהום פטרייתי על הלשון

כאשר לתינוק יש זיהום פטרייתי בלשון, הסימפטומים יכולים להשתנות בהתאם לחומרת הזיהום.הסימפטומים השכיחים ביותר הם:

• טלאים לבנים על הלשון שעשויים להיראות כמו גבינת קוטג ‘
• תחושת כואבת או צריבה על הלשון
• ריח רע מפה
• טעם מריר או מתכתי בפה של התינוק
• קושי אכילה או שתייה

אם התינוק שלך מראה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לקחת אותם לרופא כדי לקבל אבחנה וטיפול.

H2: התרופה של סבתא לזיהום פטרייתי בלשון

הרפואה של סבתא היא תרופה עתיקה לזיהום פטרייתי בלשון.זה מורכב מכמה מרכיבים טבעיים בעלי תכונות נגד פטריות, כמו שום, דבש וחומץ תפוחים.מרכיבים אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל זיהומים פטרייתיים על הלשון.

להכנת התרופה, מערבבים יחד חלקים שווים של מיץ שום, דבש וחומץ תפוחים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע של הלשון מספר פעמים ביום עד שהתפוקה הזיהום.

H3: טיפ מועיל

חשוב לזכור כי תרופה זו אינה נועדה להחליף ייעוץ או טיפול רפואי מקצועי.אם הסימפטומים של התינוק שלך נמשכים או מחמירים, פנה לייעוץ של רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות.

בנוסף, כדאי לנקות את לשונך של תינוקך עם מטלית רכה או מברשת שיניים לאחר כל האכלה כדי לשמור עליו נקייה מחיידקים וחיידקים אחרים.זה יכול לסייע במניעת זיהומים פטרייתיים מלכתחילה.

הטיפול

ניתן לטפל ב

פטרייה על הלשון לתינוק באמצעות תרופות נגד פטריות שנקבעו על ידי רופא.התרופות יסייעו להפחית את כמות הפטרייה על הלשון ולבטל את תסמיני הזיהום.תרופות נגד פטריות נפוצות כוללות ניסטטין, קלוטרימזול ופלוקונאזול.תלוי בחומרת הזיהום, הרופא רשאי לרשום תרופות דרך הפה או אקטואלית, או שניהם.

חשוב לקחת את התרופות נגד פטריות כפי שנקבע על ידי הרופא.יש לקחת את התרופות לכל משך הזמן שנקבע, גם אם התסמינים התבהרו.אם התרופות נעצרות מוקדם מדי, יתכן שהזיהום לא נרפא לחלוטין ויכול לחזור.

הרפואה של סבתא

בנוסף לתרופות שנקבעו, יש אנשים שפונים לרפואה של סבתא לטיפול בפטריות על הלשון לתינוק.הרפואה של סבתא מתייחסת לשימוש בתרופות ביתיות מסורתיות לטיפול במחלות קלות.סעדים אלה מועברים לרוב מדור לדור.

כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לטיפול בפטריות על הלשון לתינוק כוללות שום, חומץ תפוחים ושמן קוקוס.לרוב מעורבבים תרופות ביתיות אלה עם מים חמים ומוחלים ישירות על הלשון.הם עוזרים להפחית את כמות הפטרייה על הלשון ולבטל את תסמיני הזיהום.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בפטריות על הלשון לתינוק.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום על משחה והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.ניתן לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות על הלשון לתינוק.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבב חומץ תפוחים חלק אחדעם חלק אחד מים חמים ומרחים אותם ישירות על האזור המושפע.ניתן לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות על הלשון עבור תינוק.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מערבבים שמן קוקוס חלק אחד עם חלק אחד מים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.ניתן לעשות זאת פעמיים עד שלוש ביום עד שהזיהום התבהר.

בנוסף לתרופות הביתיות המפורטות לעיל, חשוב גם לשמור על היגיינת הפה הפה.היגיינת פה נכונה כוללת צחצוח וחוט דנטלי של השיניים באופן קבוע והימנעות מאוכלים מסוכרים ועמילניים.צעדים אלה יכולים לעזור להפחית את כמות הפטרייה על הלשון ולהפחית את הסיכון לזיהום מחדש.

סיכום

ניתן לטפל ב

פטרייה על הלשון לתינוק באמצעות תרופות נגד פטריות שנקבעו על ידי רופא.בנוסף לתרופות שנקבעו, יש אנשים שפונים לרפואה של סבתא, הכוללת תרופות ביתיות מסורתיות כמו שום, חומץ תפוחים ושמן קוקוס.חשוב לקחת את התרופות נגד פטריות כפי שנקבעו ולשמור על היגיינת הפה נאותה.זה יעזור להפחית את כמות הפטרייה על הלשון ולהפחית את הסיכון לזיהום מחדש.

שאלות נפוצות

  • מה פטרייה על הלשון לתינוק?

    פטרייה על הלשון לתינוק היא זיהום הנגרם על ידי פטרייה.הזיהום מאופיין על ידי טלאים לבנים או צהובים על הלשון.זה בדרך כלל ללא כאבים, אך יכול לגרום לאי נוחות.

  • מהי הרפואה של סבתא?

    הרפואה של סבתא מתייחסת לשימוש בתרופות ביתיות מסורתיות לטיפול במחלות קלות.סעדים אלה מועברים לרוב מדור לדור וכוללים שום, חומץ תפוחים ושמן קוקוס.

  • מה הטיפול בפטרייה על הלשון לתינוק?

    הטיפול בפטריות בלשון לתינוק כולל תרופות נגד פטריות שנקבעו על ידי רופא ותרופות ביתיות מסורתיות כמו שום, חומץ תפוחים ושמן קוקוס.חשוב לקחת את התרופות נגד פטריות כפי שנקבעו ולשמור על היגיינת הפה נאותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן