דף הבית » תרופות סבתא » התרופה העתיקה של סבתא לאלרגיה בעיניים: פיתרון יעיל באופן בלתי צפוי!

התרופה העתיקה של סבתא לאלרגיה בעיניים: פיתרון יעיל באופן בלתי צפוי!

מה זה אלרגיה בעיניים?

אלרגיה בעיניים, המכונה גם דלקת הלחמית האלרגית, היא דלקת בלחמית, שהיא הרירית הדקה והבהירה של רקמות המכסה את פני השטח הפנימיים של העפעפיים ולבן העיניים.זה מתרחש כאשר מערכת החיסון של הגוף מגיבה יתר על המידה לחומר זר, כמו אבקה, אבק או קשקוש בעלי חיים, המכונה אז אלרגן.אלרגיה בעיניים יכולה לגרום למגוון רחב של תסמינים, כמו אדמומיות, גירוד, נפיחות ועיניים מימיות.

התרופה של סבתא לאלרגיה בעיניים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול באלרגיות עיניים במשך מאות שנים.רבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום, ויכולות להיות יעילות באותה מידה כמו תרופות ללא מרשם.להלן כמה מהסעדים הנפוצים ביותר של סבתא לאלרגיה בעיניים.

קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות, הגירוד והאודם הנגרמים כתוצאה מאלרגיות עיניים.לייצור דחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והניחו אותו מעל העיניים.השאר אותו למשך 15 דקות ואז הסר אותו.חזור על התהליך מספר פעמים לאורך היום.

שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל שימש זה מכבר כטיפול באלרגיות עיניים.כדי להשתמש בו, פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך מספר דקות.לאחר התקררות, הניחו את שקיות התה מעל העיניים והשאירו אותם במשך 15 דקות.זה יעזור להרגיע את העיניים ולהפחית את הדלקת.

דבש

דבש הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לאלרגיות עיניים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף דבש עם כמה טיפות מים ומורחים אותם על העיניים.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.זה יעזור להפחית את אדמומיות, נפיחות וגרד.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה מתמודד עם אלרגיות לעיניים, חשוב לזכור את מה שאתה נוגע בו.ניתן להעביר אלרגנים בקלות מהידיים שלך לעיניים שלך, אז וודא שאתה שומר על הידיים נקייה והרחק מהעיניים שלך ככל האפשר.

סוגי אלרגיות בעיניים

אלרגיות יכולות להשפיע על העיניים בדרכים רבות ושונות, ולגרום למגוון רחב של תסמינים.תסמיני אלרגיה לעיניים שכיחים כוללים אדמומיות, גירוד, עיניים מימיות ונפיחות.תגובות אלרגיות יכולות לנוע בין קלות לחמורות ויכולות להיגרם על ידי מגוון אלרגנים, כולל אבק, אבקה, קשקשים לחיות מחמד וסוגי איפור מסוימים.

דלקת הלחמית האלרגית

דלקת הלחמית האלרגית היא סוג של אלרגיה לעיניים הגורמת לדלקת בלחמית, שכבת הרקמה הדקה והשקופה המייצרת את פני השטח הפנימיים של העפעפיים ומכסה את החלק הלבן של גלגל העין.תסמינים של דלקת הלחמית האלרגית עשויים לכלול אדמומיות, גירוד, נפיחות וקרע.

דלקת הלחמית הפפילרית הענקית

דלקת הלחמית הפפילרית הענקית (GPC) היא סוג של אלרגיה לעין הגורמת להיווצרות של בליטות גדולות ועגולות על פני השטח הפנימיים של העפעפיים.בליטות אלה עלולות לגרום לגירוי ודלקת, כמו גם אדמומיות, גירוד וקרע.GPC נגרם לרוב על ידי נוכחות של חפץ זר, כמו עדשת מגע, על העין.

התרופה של סבתא לאלרגיה בעיניים

סבתות מטפלות באלרגיות עיניים עם תרופות ביתיות במשך דורות.רבים מהתרופות הללו משתמשים במרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להרגיע את הדלקת ולהפחית את הסימפטומים.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לאלרגיות עיניים.

  • תה קמומיל: תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך 10 דקות ואז אפשרו להתקרר לפני המריחה על העיניים.
  • פרוסות מלפפון: מלפפונים הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ונפיחות.פשוט פורסים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.
  • דבש: לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ואודם.כדי להשתמש ב- rאמדי, החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.
  • מי מלח: מי מלח הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע במטלית נקייה או כדור כותנה.

הסעדים של סבתא לאלרגיה בעיניים הם בטוחים, טבעיים ויעילים.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא עיניים לאבחון וטיפול נאותים.במקרים מסוימים, תרופות מרשם עשויות להיות נחוצות לטיפול במצב.

שאלות נפוצות: מה הדרך הטובה ביותר למנוע אלרגיות לעיניים?

הדרך הטובה ביותר למנוע אלרגיות לעיניים היא להימנע מהאלרגנים המפעילים אותם.זה עשוי לכלול הימנעות ממגע עם חיות מחמד, אבק, אבקה וסוגי איפור מסוימים.אם לא ניתן להימנע מחשיפה לאלרגנים, חשוב ללבוש משקפי מגן כמו משקפיים או משקפי שמש.בנוסף, שמירה על העיניים נקייה ונקייה מפסולת יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאלרגיות עיניים.

לסיכום, אלרגיות בעיניים יכולות להיגרם על ידי מגוון אלרגנים ויכולות לנוע בין עדין לחמור.סבתות מטפלות באלרגיות עיניים עם תרופות ביתיות במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו משתמשים במרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להרגיע את הדלקת ולהפחית את הסימפטומים.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא עיניים לאבחון וטיפול נאותים.הדרך הטובה ביותר למנוע אלרגיות לעיניים היא להימנע מהאלרגנים המפעילים אותם ולשמור על העיניים נקייה ונקייה מפסולת. wikipedia.org מספק מידע נוסף על אלרגיה בעיניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן