דף הבית » תרופות סבתא » התרופה הקלה להפליא של סבתא לאוזניים חסומות שאתה צריך לדעת!

התרופה הקלה להפליא של סבתא לאוזניים חסומות שאתה צריך לדעת!

חסימות אוזניים הן בעיה שכיחה שיכולה להיות מעצבנת למדי ולא נוחה.החל משמיעה קושי לתחושה של מלאות או לחץ, אוזניים חסומות יכולות להיות כואבות וקשה להתעלם ממנה.למרבה המזל, סבתא סיפקה לנו כמה תרופות ביתיות שיעזרו לפנות את החסימה.

תרופה טבעית לאוזניים חסומות

תמיסת חומץ ואלכוהול

התרופה הישנה של סבתא לאוזניים חסומות היא שילוב של חומץ ואלכוהול.הכניסו כפית חומץ וכפית של שפשוף אלכוהול לקערה קטנה.מחממים את התערובת עד שהיא חמה, אך לא חמה.טבלו ספוגית כותנה בתמיסה ואז השתמשו בו כדי לספוג את החלק הפנימי של האוזן הנגועה.אפשר לפתרון לשבת באוזן מספר דקות לפני שתנקז אותו.חזור על תהליך זה באוזן השנייה במידת הצורך.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נהדרת נוספת עליה ממליצה סבתא.מלאו קערה גדולה במים חמים ומאדים, הוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס ואז נשענים מעל הקערה ומכסים את ראשכם במגבת.זה ייצר תא קיטור ויאפשר לאדי האקליפטוס להיכנס למעברי האף שלך.כשאתה שואף את הקיטור, זה יעזור לפנות את הריר ולפתוח את האוזן החסומה.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשיטת שאיפת הקיטור פעמיים עד שלוש פעמים ביום עד שבוע.

מימן חמצן

מי חמצן הוא גם כלי נהדר לפינוי אוזניים חסומות.הכניסו כמה טיפות של מי חמצן לאוזן באמצעות טפטפת.אפשר לפתרון לשבת באוזן מספר דקות לפני שתנקז אותו.זה יעזור לפרק את החסימה ולנקות את האוזניים.

שמן זית

תרופה ביתית נוספת לאוזניים חסומות היא שמן זית.מחממים כמה טיפות שמן זית עד שהוא חם ואז השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן הפגועה.אפשר לשמן לשבת באוזן כמה דקות לפני שתנקז אותו.זה יעזור לשמן את האוזן ולרכך את החסימה.

שום

התרופה של סבתא כוללת גם שום.מרסקים כמה שיני שום ואז מכניסים אותו לקערה קטנה.מחממים את השום עד שהוא חם ואז השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות של מיץ השום לאוזן.אפשר למיץ לשבת באוזן כמה דקות לפני שתנקז אותו.זה יעזור לנקות את החסימה ולהפחית את הכאב.

מסקנה

התרופה של סבתא לאוזניים חסומות היא דרך נהדרת לפנות באופן טבעי את החסימה ולהפחית את הכאב.ניתן להשתמש בשילוב של חומץ ואלכוהול, שאיפת קיטור, מי חמצן, שמן זית ושום כדי לסייע בפינוי החסימה, להפחית את הכאב ולשפר את השמיעה.

כיצד לבצע את התרופה של סבתא לאוזניים חסומות

ה

התרופה של סבתא לאוזניים חסומות דורשת לבצע כמה צעדים פשוטים.השלבים שלהלן יעזרו לך לנקות את אוזניך החסומות באופן טבעי.

שלב 1: טיפול בחום

השלב הראשון הוא להשתמש בטיפול בחום.הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא למלא אגן קטן במים חמים, ואז להישען עליו במגבת המכסה את הראש ואת האגן.זה יעזור ליצור אפקט של חדר קיטור, שיעזור לפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים ולנקות את העומס.חשוב להיזהר כשנשענים מעל האגן, מכיוון שאתה לא רוצה להישרף.

שלב 2: שאפו קיטור

השלב הבא הוא לשאוף קיטור.ניתן לעשות זאת באמצעות ספינת פנים, או פשוט על ידי הרתחת מים על הכיריים ונשענים מעליו עם מגבת מעל הראש.זה יעזור לפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים ולהפחית את הלחץ בתעלת האוזן.חשוב להיזהר כשנשענים על המים הרותחים, מכיוון שאתה לא רוצה להישרף.

שלב 3: לעסות את הצוואר

השלב האחרון הוא לעסות את הצוואר.ניתן לעשות זאת על ידי לקיחת האצבעות האמצעיות של המדד האמצעי של יד אחת ומעסה בעדינות את האזור סביב האוזן והצוואר.זה יעזור להפחית את הלחץ באוזן ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.

טיפים לביצוע התרופה של סבתא

  • חשוב להיזהר כאשר LEאנינג מעל המים החמים, מכיוון שאתה לא רוצה להישרף.
  • אם אתה משתמש בספינת פנים, הקפד לעקוב אחר ההוראות במוצר.
  • חשוב להיות עדין בעת עיסוי הצוואר.
  • עדיף לעשות את המים החמים, האדים והעיסוי פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא לאוזניים חסומות היא דרך פשוטה ויעילה לנקות את האוזניים שלך באופן טבעי.על ידי ביצוע שלושת השלבים שלמעלה, אתה יכול לעזור לפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים ולהפחית את הלחץ בתעלת האוזן.זה יעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לאוזניים חסומות ולשפר את השמיעה שלך.

שאלות נפוצות

  • כמה זמן עלי לעשות את מדרגות המים, האדים והעיסוי?>
  • האם עלי להיזהר כשאני נשען על המים החמים?
    כן, חשוב להיזהר כשנשענים מעל המים החמים, מכיוון שאתה לא רוצה להישרף.

התרופה של סבתא לאוזניים חסומות היא דרך יעילה ובטוחה לפנות את אוזניך באופן טבעי.על ידי ביצוע הצעדים המפורטים לעיל ונקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים, אתה יכול לעזור להפחית את הלחץ בתעלת האוזן ולשפר את השמיעה שלך.התרופה של סבתא היא דרך פשוטה וטבעית לשפר את השמיעה שלך ולהפחית את אי הנוחות הקשורה לאוזניים חסומות.

התרופה של סבתא לאוזניים חסומות היא שיטה לפינוי אוזניך באופן טבעי ויעילות.על ידי ביצוע הצעדים המפורטים לעיל, אתה יכול לעזור לפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים, להפחית את הלחץ בתעלת האוזן ולשפר את השמיעה שלך.התרופה של סבתא היא דרך בטוחה ויעילה להפחית את אי הנוחות הקשורה לאוזניים חסומות ולשפר את השמיעה שלך.

למידע נוסף וכדי ללמוד עוד על התרופה של סבתא לאוזניים חסומות, wikipedia.org הוא מקור גדולשל מידע.

מסקנה

התרופה של סבתא לאוזניים חסומות היא דרך פשוטה ויעילה לנקות את האוזניים שלך באופן טבעי.על ידי ביצוע שלושת השלבים המפורטים לעיל, אתה יכול לעזור לפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים, להפחית את הלחץ בתעלת האוזן ולשפר את השמיעה שלך.תרופה טבעית זו היא דרך בטוחה ויעילה להפחית את אי הנוחות הקשורה לאוזניים חסומות ולשפר את השמיעה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן