דף הבית » תרופות סבתא » התרופה של סבתא לחניכיים מדממות: תרופה עתיקה לבעיה נפוצה

התרופה של סבתא לחניכיים מדממות: תרופה עתיקה לבעיה נפוצה

דימום מהחניכיים: תרופת הסבתא

דימום מסטיק הוא בעיה שכיחה עבור אנשים רבים ויכולים להיגרם על ידי מספר גורמים שונים, כמו הצטברות פלאק, מחלות חניכיים ואפילו תרופות מסוימות.לרוע המזל, מרבית הטיפולים הקונבנציונליים לדימום חניכיים אינם מציעים פיתרון לטווח הארוך ואף יכולים לגרום נזק נוסף.עם זאת, למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות יותר שהועברו דרך הדורות – סעדים שסבתא שלך אולי השתמשה בהם.כאן, נבחן כמה מהתרופות המסורתיות הללו ונציע כמה טיפים כיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

H2: תרופות טבעיות להפסיק דימום מסטיק

שטיפת פה צמחים: אחד התרופות המסורתיות היעילות ביותר לדימום מסטיק הוא שטיפת פה צמחית.זה יכול להיעשות על ידי הרתחת קומץ עשבי תיבול, כמו מרווה, קמומיל, טימין או נענע, בסיר מים למשך 10-15 דקות.לאחר שהרתיחו עשבי התיבול, מסננים את התערובת לכוס והשתמשו בה כשטיפת פה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהרוג כל חיידקים שעלולים לגרום לדימום של החניכיים.

שטיפת מי מלח: תרופה מסורתית נוספת לדימום מסטיקים היא שטיפה של מי מלח.ניתן לייצר תרופה זו על ידי ערבוב כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגריית התערובת למשך מספר דקות.המלח עוזר להוציא את כל החיידקים שעלולים לגרום לדימום המסטיק, כמו גם להפחית כל נפיחות או כאב.

H2: טיפים אחרים שיעזרו להפסיק דימום מסטיק

משיכת שמן: משיכת שמן היא טכניקה עתיקה שיכולה לעזור להפחית את דימום החניכיים.כדי לבצע משיכת שמן, אתה צריך לשטוף כף שמן שומשום או שמן קוקוס בפה למשך 10-15 דקות.השמן עוזר להוציא חיידקים ורעלים, תוך הפחתת דלקת.

H3: טיפ מועיל

לפני שתשתמש בתרופה טבעית כלשהי, חשוב לדבר תחילה עם רופא השיניים או הרופא שלך כדי לוודא שבטוח לך להשתמש.

פרוביוטיקה: פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית דלקת, להילחם בזיהום ולקדם חניכיים בריאים.אתה יכול לקחת פרוביוטיקה בצורה של תוסף או שתוכל להשיג אותם ממזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר וקומבוצ’ה.

שינויים תזונתיים: אכילת תזונה עשירה במזונות צפופים מזינים יכולה לעזור לקדם חניכיים בריאים ולהפחתת דימום מסטיקים.נסה להתמקד באכילת שפע של ירקות עליים, חלבונים רזים, פירות, אגוזים וזרעים.

עיסוי חניכיים: עיסוי החניכיים שלך יכול לעזור לקדם חניכיים בריאים ולהפחית את דימום החניכיים.לשם כך, השתמש באצבע שלך כדי לעסות את החניכיים שלך בתנועה סיבובית למשך מספר דקות.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות שיכולות לעזור להפחית את דימום החניכיים.עם זאת, אם אתם מחפשים פיתרון לטווח הארוך יותר, חשוב לדבר עם רופא השיניים שלכם למצוא את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבורכם.

דימום מהתרופה של סבתא החניכיים – חלק 2

התרופה של סבתא לדימום מהחניכיים הייתה אפשרות ברת קיימא עבור אנשים רבים במשך מאות שנים.זוהי התרופה המסורתית שהועברה מדור לדור.סבתות משתמשות בזה כדי להתייחס לילדיהן, לנכדיהם ולנינים שלהם במשך שנים רבות.המרכיבים העיקריים ברפואת סבתא הם דבש, מיץ לימון ושום.הם משמשים בשילובים שונים כדי לסייע בהפחתת דלקת, להפחית את הכאב ולקדם ריפוי של החניכיים.מאמר זה ידון בשימוש נכון ברפואה של סבתא לדימום מהחניכיים, כמו גם בתופעות הלוואי הפוטנציאליות שלה.

כיצד להשתמש ברפואה של סבתא לדימום מהחניכיים

להשתמש בתרופה של סבתא לדימום מהחניכיים, מערבבים יחד 1 כף דבש, 1 כף מיץ לימון ו -1 ציפורן שום כתוש.מערבבים את כל החומרים יחד עד להיווצרות משחה.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את העיסה ישירות על החניכיים.השאר את העיסה דולקת למשך 10 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תופעות לוואי פוטנציאליות של הרפואה של סבתא

למרות שסבתאבדרך כלל הרפואה של אחרים היא בטוחה, ישנן כמה תופעות לוואי פוטנציאליות שיש לקחת בחשבון.תופעות הלוואי הנפוצות ביותר הן נשימה רעה, גירוי של החניכיים ותחושת עקיצה.תופעות לוואי אלה בדרך כלל קלות וניתן להפחית אותן על ידי שימוש בכמות קטנה יותר של העיסה או שטיפת הפה במים מיד לאחר השימוש.חשוב לציין כי אין לבטל את העיסה ויש להשתמש בה רק על החניכיים.

מסקנה

התרופה של סבתא לדימום מהחניכיים הייתה אפשרות ברת קיימא עבור אנשים רבים במשך מאות שנים.זוהי דרך בטוחה וטבעית להפחית דלקת, להפחית כאב ולקדם ריפוי של החניכיים.חשוב לעקוב אחר ההוראות לשימוש נכון ולהיות מודע לתופעות לוואי פוטנציאליות.דימום מהחניכיים הוא בעיה שכיחה וניתן לטפל בה ביעילות עם הרפואה של סבתא.

שאלות נפוצות

מה מדמם מהחניכיים?

דימום מהחניכיים הוא בעיה שכיחה שמתרחשת כאשר החניכיים נדלקות ומתחילות לדמם.זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל מחלת חניכיים, היגיינת דרך הפה לקויה או פציעה.

האם הרפואה של סבתא יכולה לעזור בדימום מהחניכיים?

כן, התרופה של סבתא יכולה לעזור להפחית דלקת, להפחית את הכאב ולקדם ריפוי של החניכיים.חשוב לעקוב אחר ההוראות לשימוש נכון ולהיות מודע לתופעות לוואי פוטנציאליות. דלקת חניכיים היא גורם שכיח לדימום מהחניכיים וניתן לטפל בה באופן יעיל עם הרפואה של סבתא.p>

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן