דף הבית » תרופות סבתא » התרופה של סבתא לפטרייה בבית השחי: תרופה מיושנת שעובדת!

התרופה של סבתא לפטרייה בבית השחי: תרופה מיושנת שעובדת!

פטרייה מתחת לזרועות: התרופה של סבתא
אף אחד לא אוהב לקבל פטרייה מגרדת, מסריחה ולא נוחה.אבל אם יש לך את זה, אתה עלול להיות מופתע לדעת שסבתא שלך כנראה כבר הייתה תרופה מוכנה לצאת לדרך.

נכון, סבתות משתמשות בתרופות ביתיות כדי לטפל במצב לא נוח זה במשך מאות שנים.אז אם אתם מחפשים דרך טבעית להיפטר מהפטרייה, אל תסתכל רחוק יותר מהמטבח של סבתא שלך.

במאמר זה נדון בסיבות הפטרייה הממלכתית והתרופות הביתיות היעילות ביותר לטיפול בה.אנו נספק גם טיפ ייחודי ומועיל.

מה גורם לפטרייה תחת השחייה?

פטריה בשחי נגרמת על ידי סוג של פטרייה הנקראת קנדידה אלביקנס.פטרייה זו נמצאת בדרך כלל בכמויות קטנות על העור, אך היא יכולה לצמוח משליטה כאשר קיימים מצבים מסוימים.תנאים אלה כוללים סביבות חמות ולחות, הזעה מוגזמת, בגדים הדוקים והיגיינה לקויה.

טיפול בפטרייה תחת השחייה עם התרופה של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בפטריות שוערות במשך מאות שנים.תרופות אלה פשוטות, טבעיות ויעילות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר נוגד פטריות חזק.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר נוגד פטרייתי יעיל נוסף.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית או שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

שום

שום הוא חומר נגד פטריות חזק.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כפית שמן קוקוס.מרחו אותו על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה אפקטיבית נוספת לפטריית השחי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.מרחו אותו על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי למנוע את החזרה של הפטרייה, הקפד לשמור על השחי שלך יבש ונקי.ללבוש בגדים רופפים ונמנע משימוש במוצרים ריחניים, כמו דאודורנטים ונוגדי חומרים נוגדים.

כמו כן, אם יש לך אורח חיים פעיל, שקול להשתמש באבקת נוגד פטרייתית כדי לשמור על יבש השחי שלך ולמנוע את החזרת הפטרייה.

מסקנה

פטריה תחת השחייה יכולה להיות לא נוחה ומביכה, אך ניתן לטפל בה.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במצב זה במשך מאות שנים, והתרופות הללו פשוטות, טבעיות ויעילות.

חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום וסודה לשתייה הם כולם חומרים נגד פטריות יעילים.כדי למנוע את החזרה של הפטרייה, הקפידו לשמור על השחי יבש ונקי, וללבוש בגדים רופפים.אם יש לך אורח חיים פעיל, שקול להשתמש באבקת אנטי -פטרייתית.

פטרייה בבית השחי יכולה להתרחש בגלל עודף הזעה, בגדים צמודים וחוסר היגיינה – כולם יכולים להוביל לצמיחת יתר של פטריה.זה יכול להוביל לריח רע ולתחושה לא נוחה.למרבה המזל, קיימת תרופה שהועברה דורות – תרופה של סבתא שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בבית השחי.הנה, נחקור את התרופה ואיך זה עובד.

מה זה פטרייה?

פטרייה היא סוג של מיקרואורגניזם, הכולל עובש, טחב ושמרים.אורגניזמים אלה יכולים להיכנס לגוף דרך העור ויכולים לגרום לתסמינים שונים, כולל גירוד,פריחות וריחות רע.בבית השחי, פטריות עלולות לגרום לאדמומיות, גירוד וריח רע.

התרופה של סבתא

התרופה של סבתא לפטריית בית שחי היא שילוב של מרכיבים טבעיים.לרכיבים אלה יש תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בבית השחי.המרכיבים כוללים בדרך כלל שום, חומץ תפוחים, מיץ לימון, דבש ומים.התרופה פשוטה – מערבבים את המרכיבים יחד ליצירת משחה, ואז החל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות, ואז שטפו במים חמים.

איך עובדת התרופה של סבתא?

המרכיבים בתרופה של סבתא כולם בעלי תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בבית השחי.לשום תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה.חומץ תפוחים יש חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והריח הנגרמים על ידי פטרייה.למיץ לימון יש חומצת לימון, שיכולה לעזור להרוג את הפטרייה.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את האזור המושפע.לבסוף, מים יכולים לעזור לשטוף את הפטרייה.

שאלות נפוצות

  • האם התרופה של סבתא בטוחה? – כן, התרופה של סבתא בטוחה כאשר היא משמשת כמתווה.עם זאת, אם אתה חווה גירוי או אי נוחות כלשהי, הפסיק להשתמש בתרופה והתייעץ עם רופא.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופה של סבתא? – מומלץ להשתמש בתרופה פעמיים בשבוע עד שתסמיני הפטרייה בבית השחי שככו.

התרופה של סבתא היא דרך יעילה וטבעית להפחית את תסמיני הפטרייה בבית השחי.המרכיבים כוללים תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד, הריח והאי-נוחות.עם זאת, אם אתה חווה גירוי או אי נוחות כלשהי, הפסיק להשתמש בתרופה והתייעץ עם רופא.למידע נוסף על פטריות בבית השחי, כולל הגורמים, הסימפטומים והטיפולים שלו, בקרו ב wikipedia.org .

לסיכום, לסיכום, התרופה של סבתא היא דרך יעילה וטבעית להפחית את תסמיני הפטרייה בבית השחי.המרכיבים כוללים תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד, הריח והאי-נוחות.זה בטוח לשימוש, אך אם אתה חווה גירוי או אי נוחות כלשהי, הפסיק להשתמש בתרופה והתייעץ עם רופא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן