דף הבית » תרופות סבתא » חוכמת הריפוי של סבתא: 5 תרופות טחורים פנימיים טבעיים שאתה צריך לדעת

חוכמת הריפוי של סבתא: 5 תרופות טחורים פנימיים טבעיים שאתה צריך לדעת

מהם טחורים פנימיים?

טחורים פנימיים הם סוג של דליות המתפתחות בתוך פי הטבעת והפי הטבעת.בדרך כלל הם ללא כאבים ואינם גורמים לתסמינים, אך הם יכולים להיות מאוד לא נוחים אם הם הופכים לגדולים ומתרחבים.אנשים רבים נאבקים עם טחורים פנימיים ומחפשים תרופות טבעיות כדי לעזור להקל על אי הנוחות.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות לסבתא ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות של טחורים פנימיים.

תרופות לסבתא לטחורים פנימיים

יש מגוון תרופות לסבתא ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את אי הנוחות של טחורים פנימיים.כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר עבור טחורים פנימיים כוללים:

  • אמבטיות סיטז: אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה ורדודה המסייעת להרגיע את האזור ולהפחית את הנפיחות.מומלץ לשבת באמבטיה במשך 10-15 דקות, פעמיים עד שלוש ביום.
  • חבילות קרח: חבילות קרח יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.החלת חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות.
  • אלוורה: אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.החלת אלוורה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות.
  • מזונות עשירים בסיבים: אכילת תזונה עשירה בסיבים יכולה לעזור להפחית את העצירות, שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות של טחורים פנימיים.
  • לוז מכשפה: לוז מכשפה יכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.החלת לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שתרופות סבתות לטחורים פנימיים מספקים רק הקלה זמנית.אם אתה חווה אי נוחות מתמשכת, חשוב לדבר עם רופא או ספק שירותי בריאות כדי לדון באפשרויות הטיפול.

מסקנה

טחורים פנימיים יכולים להיות לא נוחים וכואבים, אך ישנם מגוון תרופות לסבתא שיכולות לספק הקלה זמנית.אמבטיות סיטז, חבילות קרח, אלוורה, מזון עשיר בסיבים, ולוז מכשפה יכולים כולם לעזור להפחית נפיחות וגירוי.עם זאת, אם אתה חווה אי נוחות מתמשכת, חשוב לדבר עם רופא או ספק שירותי בריאות כדי לדון באפשרויות הטיפול.

טיפולי טחורים: מהם טחורים פנימיים?


טחורים פנימיים הם ורידים נפוחים הממוקמים בתוך פי הטבעת.טחורים פנימיים הם בדרך כלל ללא כאבים ומתבררים מכיוון שהם גורמים לדימום פי הטבעת עם תנועת מעיים.טחורים פנימיים גורמים לרוב לדליפת צואה ויכולים לגרום לאי נוחות קשה.

ניתן לסווג טחורים פנימיים בהתאם למיקומם ומידת הצניחה.בדרך כלל הם מסווגים כטחורים ראשונים, שנייה, שלישית ורביעית.טחורים מדרגה ראשונה הם אלה שנמצאים בתעלת פי הטבעת ואינם בולטים מהפי הטבעת.טחורים מדרגה שנייה בולטים מהפי הטבעת אך מצמצמים את עצמם באופן ספונטני.טחורים מדרגה שלישית בולטים מהפי הטבעת ויש להפחית אותם באופן ידני והטחורים מדרגה רביעית תמיד מתקדמים ולא ניתן להפחית אותם באופן ידני.

תרופות לסבתא לטחורים פנימיים

ישנם מספר תרופות לסבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול בטחורים פנימיים.התרופות הסבתות הנפוצות ביותר הן אמבטיות חמות, לוז מכשפה ואלוורה.

אמבטיות חמות

אחד התרופות הסבתות היעילות ביותר עבור טחורים פנימיים הוא לעשות אמבטיה חמה.אמבטיה חמה עוזרת להרפות את השרירים האנאליים ולהפחית את הלחץ על הטחורים הפנימיים.זה גם עוזר להפחית את הנפיחות והדלקת.חשוב להשתמש במים חמים ולא חמים.המים צריכים להיות חמים מספיק כדי להיות נוחים, אך לא כל כך חמים לגרום לכוויות.

מכשף לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי שמקורו בעלים ונביחה של שיח לוז המכשפה.לעתים קרובות הוא משמש לגירויים לעור עור, כולל טחורים.כאשר מיושמים ישירות על פי הטבעת, לוז מכשפה יכול להפחית את הנפיחות, הדלקת והגרד של הטחורים הפנימיים.

אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת ונפיחות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את אי הנוחות והגרד של טחורים פנימיים.

סיכום

טחורים פנימיים הם ורידים נפוחים הממוקמים בתוך פי הטבעת העלולים לגרום לדימום פי הטבעת, דליפת צואה ואי נוחות קשה.ניתן להשתמש בתרופות סבתות כמו אמבטיות חמות, לוז מכשפה ואלוורה כדי להפחית את הנפיחות והדלקת של טחורים פנימיים.סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים, אך חשוב לדבר עם רופא לפני שמנסים לטפל בטחורים פנימיים.

שאלות נפוצות

  • מה הטיפול הטוב ביותר לטחורים פנימיים?
    הטיפול הטוב ביותר בטחורים פנימיים תלוי בחומרת המצב.ניתן לטפל במקרים קלים בתרופות סבתות כמו אמבטיות חמות, לוז מכשפה ואלוורה.מקרים חמורים יותר עשויים לדרוש טיפולים אגרסיביים יותר כמו ניתוח.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה לטפל בטחורים פנימיים.
  • האם טחורים פנימיים מסוכנים?
    טחורים פנימיים אינם בדרך כלל מסוכנים, אך הם יכולים לגרום לאי נוחות ודימום.במקרים מסוימים הם יכולים גם להוביל לסיבוכים חמורים יותר כמו זיהום או סתימה של פי הטבעת.חשוב לדבר עם רופא אם יש לך תסמינים של טחורים פנימיים.

טחורים פנימיים הם מצב שכיח שניתן לטפל בהם בתרופות סבתות כמו אמבטיות חמות, לוז מכשפה ואלוורה.סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים, אך חשוב לדבר עם רופא לפני שמנסים לטפל בטחורים פנימיים. wikipedia.org מספק מידע נוסף על טחורים פנימיים וטיפול בהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן