דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טבעי לא יאומן כדי להיפטר מריח הדגים מהנרתיק!

טיפול טבעי לא יאומן כדי להיפטר מריח הדגים מהנרתיק!

מריח דגים מהנרתיק: טיפולים טבעיים

ריח הדגים מהנרתיק הוא ריח לא נעים שיכול להיגרם על ידי מספר גורמים.זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית בסיסית, אך ישנם כמה טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הריח.במאמר זה נדון בסיבות לריח זה, ונספק טיפולים טבעיים שעשויים לעזור להפחית אותו.

מה גורם לריח דגי מהנרתיק?

ישנן כמה סיבות פוטנציאליות לריח דגי מהנרתיק.לרוב זה נגרם על ידי זיהום המכונה נרתיק חיידקי (BV), שהוא סוג של חוסר איזון בקטריאלי בנרתיק.BV נגרמת על ידי צמיחת יתר של סוגים מסוימים של חיידקים, העלולים לגרום לריח לא נעים.גורמים פוטנציאליים אחרים לריח דגי מהנרתיק כוללים היגיינה לקויה, הזעה מוגזמת וסוגים מסוימים של זיהומים המועברים במגע מיני (STI).

טיפולים טבעיים לריח נרתיק דגי

ישנם כמה טיפולים טבעיים שעשויים לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק.להלן כמה מהיעילים ביותר:

יוגורט ופרוביוטיקה

יוגורט ופרוביוטיקה מכילים חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.אכילת יוגורט או נטילת תוספי פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק.כדי להשתמש בו כטיפול, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים חמים, והשתמשו בתערובת זו כ- Douche.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה חווה ריח דגי מהנרתיק, חשוב לתרגל היגיינה טובה.שטיפת הנרתיק במים חמים וסבון עדין ובלתי מרוחק יכולה לעזור להפחית את הריח, כמו גם לבישת בגדים רופפים ותחתוני כותנה.

תוקפנים של חומצות בוריות

חומצה בורית היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק על ידי שחזור איזון החיידקים.ניתן לרכוש את התומכים של חומצות בוריות ברוב חנויות המזון הבריאות.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק.כדי להשתמש בו כטיפול, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים והשתמשו בתערובת זו כ- Douche.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות טבעיות, ויכול לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק.כדי להשתמש בו כטיפול, מוחץ שיני שום או שתיים של שום ומערבב אותם עם כוס מים חמים.השתמש בתערובת זו כ- Douche.

סיכום

ריח הדגים מהנרתיק יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, אך ישנם טיפולים טבעיים שעשויים לעזור להפחית אותו.אכילת יוגורט או נטילת תוספי פרוביוטיקה, באמצעות חומץ תפוחים, תושבי חומצה בורית, שמן עץ התה ושום יכולים לעזור להפחית את ריח הדגים מהנרתיק.אם אתה חווה ריח דגי, חשוב לתרגל היגיינה טובה וללבוש תחתונים כותנה רופפים.

ריח בנרתיק דגי יכול להיות מביך מאוד ולא נוח לנשים.הריח נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של חיידקים בנרתיק.חיידקים אלה, הנקראים גרדנרלה ווגינליס, נמצאים באופן טבעי בנרתיק אך יכולים להיות מגודלים כאשר החומציות של הנרתיק אינה מאוזנת.אם זה קורה, החיידקים יכולים לייצר ריח לא נעים שאנשים מסוימים מתארים כ”דגים “.גורמים פוטנציאליים אחרים לריח נרתיק דגי כוללים היגיינה לקויה, זיהומים בשמרים, זיהומים המועברים במגע מיני (STI) ומזונות מסוימים.

אילו טיפולים טבעיים יכולים לעזור להפחית ריח נרתיק דגי?

למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית ריח נרתיק דגי.להלן חמישה מהטיפולים הטבעיים היעילים ביותר למצב זה:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי -פונג טבעיAL וחומר אנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להחזיר את איזון ה- pH הטבעי של הנרתיק, שיכול לעזור להפחית ריח דגי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כוס אחת של החומץ עם שתי כוסות מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על הנרתיק למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.יוגורט

יוגורט הוא מקור טבעי לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים המועילים בנרתיק.אכילת יוגורט באופן קבוע יכולה לעזור להפחית ריח נרתיק דגי, כמו גם תסמינים אחרים של חוסר איזון בנרתיק.בנוסף, אתה יכול גם למרוח יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על הנרתיק למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הריח הדגי.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית ריח נרתיק דגי על ידי הריגת החיידקים הגדלים הגורמים לריח.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כף שמן קוקוס.מרחו את התערובת על הנרתיק והשאירו אותה למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים או שלוש בשבוע.

4.שום

שום הוא חומר אנטי -מיקרוביאלי טבעי.אכילת שום יכולה לעזור להפחית ריח נרתיק דגי על ידי הריגת החיידקים המוגדלים.בנוסף, תוכלו גם להכין משחת שום על ידי ריסוק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם מים.החל את העיסה על הנרתיק והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי טבעי.זה יכול לעזור להפחית ריח נרתיק דגי על ידי שחזור מאזן החומציות של הנרתיק.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כף אחת מהסודה עם כוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על הנרתיק למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע.

סיכום

ריח בנרתיק דגי יכול להיות מביך מאוד ולא נוח לנשים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית ריח נרתיק דגי.טיפולים אלה כוללים חומץ תפוחים, יוגורט, שמן עץ התה, שום וסודה לשתייה.אמנם טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית ריח דגי, אך חשוב לדבר עם רופא אם הריח נמשך.

שאלות נפוצות

ש: איך אני יודע אם יש לי ריח נרתיק דגי?

א: אם אתה מבחין בריח דגי מתמשך שמגיע מהנרתיק שלך, זה ככל הנראה בגלל צמיחת יתר של חיידקים.אתה עלול גם לחוות תסמינים אחרים, כמו גירוד, שריפה וגירוי.חשוב לדבר עם רופא אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו.

ש: האם ריח נרתיק דגי יכול להיות סימן של STI?

א: כן, ריח נרתיק דגי יכול להיות סימן ל- STI.תסמינים אחרים עשויים לכלול כאבים במהלך מתן מתן, כאבי בטן ופריקה חריגה.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לדבר עם רופא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן