דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות ליובש נרתיק היעילות ביותר

תרופות טבעיות ליובש נרתיק היעילות ביותר

יובש בנרתיק תרופות טבעיות

הנרתיק הוא איבר שיש לו הרבה פונקציות. הנרתיק הוא השער לרחם, והוא גם אחראי על ייצור כל מיני הורמונים. אחת הסיבות לכך שלאישה יש נרתיק יבשה היא בגלל יובש בנרתיק, אפשר להתרחש התרחשות ההריון, גיל המעבר וסיבות אחרות.

אתה יכול להשתמש בתרופות הטבעיות הבאות ליובש בנרתיק:

1.) שמן קוקוס, שמן אלונג, שמן זית – לשטוף ידיים עם סבון ומים נקיים, לייבש אותו כמו שצריך. מרחו ועסו את החלק החיצוני של הנרתיק שלכם באמצעות אחד מהשמנים שהוזכרו.

2.) אכלו הרבה פירות ופרוביוטיקה כמו יוגורט.

אישה עם יובש בנרתיק מתקשה במתן שתן. דרכי השתן מייצרות בדרך כלל ריר כדי לעזור בפינוי פסולת וטפילים. עם זאת, הררי אינו מיוצר מספיק או שהוא יוצר קשה או סמיך, מה יכול להוות בעיה עבור נשים הרות המנסות ללדת תינוק בריא. בנוסף, יובש בנרתיק משפיע גם על תפקוד המיני של נשים ואף להוביל לצירים מוקדמים אצל נשים המנסות להיכנס להריון. יובש בנרתיק לגרום דַלֶקֶת. הדלק יכול להיות תוצאה של חיידקים, שמרים או גורמים אחרים בנרתיק המשפיעים על בריאות הנרתיק התקינה. אלו יכולות גם לתרום לפוריות האישה ולגרום להחמצת מחזור.

יובש בנרתיק בזמן קיום יחסים

כולם מודעים לעובדה שיובש בנרתיק הוא בעיה שכיחה אצל נשים רבות. מחקרים רבים נערכו כדי לגלות את הסיבה לבעיה זו.

מחקרים שנעשו על זה גילו כי יש מספר גורמים שעלולים לגרום ליובש בנרתיק, כאלה קיכלי ושמרים. מחקר שנעשה על ד”ר ג’ני ול, אורולוג בבוקה רטון, פלורידה, הראה את המתאם בין יובש בנרתיק סוכרת (DM) או סוכרת ידי 2 עבור נשים עם DM או סוכרת מסוג 2. יובש בנרתיק במהלך יחסי מין הוא מלחיץ ניסיון, זה יכול להשפיע על מצב הרוח ועלול להוביל לבעיות אחרות במערכות יחסים. נסה לעשות משחק מקדים לפני סקס, למד את הטריגר של בן הזוג שלך לעוררות. נסה לנשק אותה זמן רב יותר מכף רגל ועד ראש או להיפך, אתה יכול גם לשמן את הנרתיק שלה באמצעות הרוק שלך. הלחות הנרתיקית במהלך יחסי מין תלויה בגירוי ולכן זה עשוי לעזור.

יובש בנרתיק אחרי מחזור

היובש בנרתיק לאחר הווסת הוא בעיה שכיחה איתה מתמודדות נשים במהלך המחזור החודשי שלהן. זה יכול להיגרם מכמה גורמים, כולל שינויים הורמונליים, אמצעי מניעה הורמונליים וזיהומים. שינויים הורמונליים: כאשר הגוף הנשי נכנס או יוצא מהמחזור החודשי, הוא משחרר שני הורמונים, אסטרוגן ופרוגסטרון. ברגע שההורמונים האלה מתחילים לרדת, תאי הנרתיק שלך מסתגלים לא לייצר כל כך הרבה אסטרוגן ופרוגסטרון. עם הזמן, זה יכול להוביל ליובש.

זוהי בעיה נפוצה מאוד איתה מתמודדות נשים לאחר הווסת. זה יכול להיות בגלל יובש וגירוי בנרתיק, כמו גם גורמים אחרים. . זו הסיבה שהשימוש בחומר סיכה מסייע במניעת מצב זה. ניתן להשתמש בסיכה נרתיקית דביקה כדי לעזור למקסם את החדירה ולהפחית את החיכוך בעת שימוש במשאבת הפין. תעלת הנרתיק והדפנות הפנימיות שלה רגישות יותר משאר הגוף שלך, מה שהופך אותם רגישים יותר לגירוי מכל מיני חומרים. לאורך זמן, חומרים אלו עלולים לגרום לגירוי ודלקת המובילים לזיהום או בעיות אחרות לנשים בגיל המעבר או בגיל המעבר.

יובש בנרתיק בהריון

היובש בנרתיק בהריון הוא בעיה שכיחה בקרב נשים. זה נגרם עקב שינויים הורמונליים המתרחשים במהלך ההריון. ניתן לטפל במצב זה באמצעות תכשירים מקומיים.

ניתן לטפל ביובש הנרתיק בהריון באמצעות תכשירים מקומיים הכוללים: נעשה שימוש גם בתכשירי מרשם דרך הפה. אלה כוללים אמצעי מניעה דרך הפה, חומרי סיכה וקרמים ללא מרשם. הם פועלים על ידי הפחתת יובש בנרתיק, שיפור השפעת האסטרוגן על רקמת הנרתיק במהלך ההריון ולמניעת כאבים בזמן קיום יחסי מין. אמצעי מניעה דרך הפה הם סוג של תרופות שיתרונותיהן נובעים מיכולתן למנוע ביוץ. השימוש בהם מופסק כאשר אישה בהריון הופכת לא פוריה או אם עברה הריון חוץ רחמי (התעברות מחוץ לרחם).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן