דף הבית » תרופות סבתא » כיצד סודה לשתייה יכולה לעזור לך לטפל בדלקות בדרכי השתן: מדריך מקיף

כיצד סודה לשתייה יכולה לעזור לך לטפל בדלקות בדרכי השתן: מדריך מקיף

מהי זיהום בדרכי השתן?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום המשפיע על כל חלק במערכת השתן, כולל הכליות, שלפוחית השתן והשופכה.UTIs נגרמים על ידי חיידקים שנכנסים לדרכי השתן ויכולים לגרום לכאב, אי נוחות וסיבוכים אפשריים אם הם לא מטופלים.הסימפטום השכיח ביותר של UTI הוא תחושת שריפה כשאתה משתין, ואתה עלול גם לחוות דחפים תכופים להשתין, מעונן או שתן עקוב מדם, וכאבים בבטן התחתונה.

סודה לשתייה עבור uti

סודה לשתייה, או נתרן ביקרבונט, היא תרופה טבעית ל- UTI שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת וכאב.סודה לשתייה עוזרת לנטרל את החומצה בשתן שלך, מה שיכול לעזור להקל על הכאב ולהפחית את הסיכון לסיבוכים נוספים.זה גם עוזר לשטוף חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.

כיצד להשתמש בסודה לשתייה עבור UTI

ניתן להשתמש בסודה לשתייה במגוון דרכים לסייע בטיפול ב- UTI.להלן כמה דרכים להשתמש בסודה לשתייה:

  • מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 8 אונקיות מים ושותים אותם פעמיים ביום.
  • מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים וספגו את הבטן התחתונה שלך למשך 20 דקות.
  • מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו בו כאמבט סיטז.
  • מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו בו ככוח נרתיק.

חשוב לציין כי אין להשתמש בסודה לשתייה כדי להחליף תרופות שנקבעו לטיפול ב- UTI.אם הסימפטומים שלך לא משתפרים או אם הסימפטומים שלך מחמירים לאחר השימוש בסודה לשתייה, עליך ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלך.

טיפ ייחודי

בנוסף לשימוש בסודה לשתייה לטיפול ב- UTI שלך, אתה יכול גם לבצע שינויים באורח החיים כדי לסייע במניעת זיהומים עתידיים.שתיית הרבה מים ושתנה לרוב יכולה לעזור לשטוף חיידקים לפני שיש להם סיכוי לגרום לזיהום.הימנעות מבגדים צמודים ומחיקה מקדימה לאחור לאחר השימוש בחדר האמבטיה יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח UTI.אכילת מזונות פרוביוטיים כמו יוגורט, קפיר וירקות מותססים יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולמנוע UTI.

סודה לשתייה, הידועה גם בשם נתרן ביקרבונט, היא חומר טבעי נוגד חומצה ואלקטרוניזציה.לעתים קרובות הוא משמש להפגת צרבת ועיכול, אך זה יכול גם להוות תרופה יעילה לזיהומים בדרכי השתן (UTIS).סודה לשתייה עוזרת להפחית את חומציות השתן, המסייעת להפחתת תחושת השריפה ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.

כיצד פועלת סודה לשתייה של סודה לשתייה של דרכי השתן?

כשיש לך UTI, החומציות של השתן שלך עולה.זה יכול לגרום לתחושת צריבה כשאתה משתין ואי נוחות באזור סביב שלפוחית השתן שלך.סודה לשתייה עוזרת להפחית את חומציות השתן שלך ומסייעת להפחתת תחושת השריפה הקשורה ל- UTI.זה גם עוזר להפחית את הסיכון לפתח זיהום בכליות על ידי מניעת חיידקים לחבר לדפנות שלפוחית השתן שלך.

האם סודה לשתיה של סודה לשתייה של דלקת בדרכי השתן יש תופעות לוואי?

סודה לשתייה

בדרך כלל בטוחה לשימוש להקלה על UTI.עם זאת, חשוב לציין שזה יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בחילה, הקאות ושלשול.אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, הפסק להשתמש בסודה לשתייה ופנה לרופא שלך.

כיצד להשתמש בסודה לשתייה של דלקת בדרכי השתן?

להשתמש בסודה לשתייה להקלה על UTI, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד חמישה ימים.אם אתה עדיין חווה תסמיני UTI לאחר חמישה ימים, צור קשר עם הרופא שלך.

חשוב לציין כי סודה לשתייה אינה תרופה ל- UTI.אם אתה חווה תסמיני UTI, חשוב ליצור קשר עם הרופא שלך ולבדוק עבור UTI.הרופא שלך עשוי לרשום אנטיביוטיקה כדי לעזור להיפטר מהזיהום.

שאלות נפוצות

  • מה הצדהשפעות של דלקת בדרכי השתן סודה לשתייה?
    תופעות הלוואי של סודה לשתייה של דלקת בדרכי השתן כוללות בחילה, הקאות ושלשול.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בסודה לשתייה של דלקת בדרכי השתן?
    עליכם להשתמש בסודה לשתייה של דלקת בדרכי השתן שלוש פעמים ביום עד חמישה ימים.
  • האם זיהום בדרכי השתן סודה לשתייה תרופה?
    לא, סודה לשתייה של דלקת בדרכי השתן אינה תרופה.אם אתה חווה תסמיני UTI, חשוב ליצור קשר עם הרופא שלך ולבדוק עבור UTI.

לסיכום, לסיכום, סודה לשתייה יכולה להוות תרופה יעילה לזיהומים בדרכי השתן.זה עוזר להפחית את החומציות של השתן, המסייע בהפחתת תחושת השריפה ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.בדרך כלל זה בטוח לשימוש, אם כי זה יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בחילה, הקאות ושלשול.כדי להשתמש בסודה לשתייה להקלה על UTI, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה שלוש פעמים ביום עד חמישה ימים.אם אתה עדיין חווה תסמיני UTI לאחר חמישה ימים, צור קשר עם הרופא שלך. זיהום בשתן סודה לשתייה אינו תרופה וחשוב ליצור קשר עם הרופא שלך ולבדוק עבור UTI אם אתה חווהתסמיני UTI.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן