דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעתם על תרופות טבעיות למאניה דיפרסיה

כמה דברים שלא ידעתם על תרופות טבעיות למאניה דיפרסיה

מאניה דיפרסיה תרופות טבעיות

אדם מאניה דיפרסי הוא אדם הסובל מצורה חמורה של הפרעה דו קוטבית. הם קרובים הם מכונים כמאניים או היפומנים ויש להם תנודה קיצונית במצב הרוח מקיצוניות אחת לאחרת.

אנשים אלו מתוארים עובדים קרובים ככאלה שהם “כבויים” ימים על גבי ימים ואינם יכולים להתרכז יותר מ-3-4 שעות בכל פעם. הם יכולים להיות עצבניים ומתקשים לישון, אבל הם לא תמיד מדוכאים. למעשה, הם אפילו לא יודעים שהם מדוכאים. נסה להשתמש או לעשות את התרופות הטבעיות הבאות כדי למנוע מאניה דיפרסיה:

1.) שמן דגים

2.) טכניקות הרגעה כגון: טיפול בעיסוי, אקופונקטורה, קביעת שגרת יומיום, יוגה, מדיטציה ופעילות גופנית.

3.) יש דפוס שינה. למשל, 10-6 בבוקר או 9-5 בבוקר.

4.) עשו ריפוי בעיסוק, צאו לחקור את העולם שבחוץ.

5.) אם אף אחד מאלה אינו מתאים, פנה למומחה. לבקש עזרה.

אל לנו לחשוב על האנשים האלה כ”מדוכאים”. למרות שהם תרופות מדיכאון, זה שונה או היפומניה; זה רק עוד סוג של מחלת נפש שמשפיעה רק על מספר קטן של אנשים באוכלוסייה – 0.1% עד 0.5%. זה גם הרבה פחות נפוץ מסכיזופרניה או הפרעה דו קוטבית (צורה חמורה יותר). הדרך בה אנו רופאים במחלה זו דומה מאוד לאופן אנו רופאים בסכיזופרניה: עם סמים. אסור לנו לחשוב על מחלה זו כ”קשה” לטיפול או “לא שווה את זה”. למעשה, איכות החיים של אנשים עם סוג זה של דיכאון בהרבה מזו שחווים האוכלוסייה הטובה הכללית. לא היינו מצפים שמישהו יהיה מדוכא ואיכות חיים טובה אם הוא היה אומלל, אבל הוא כן. מהי חומרת שכל כך קשה לך בה נובעת מסטיגמה: אנו מטילים סטיגמה של האנשים האלה בחברתנו וחייהם יכולים להפוך לֹא חָב.

מאניה דיפרסיה תסמינים

מאניה דפרסיה היא ההפרעה הפסיכיאטרית השכיחה ביותר שגורמת לשיעור גבוה של התאבדויות. זה גם הכי לא מובן.

בהשוואה להפרעות נפשיות אחרות, הוא קיבל פחות תשומת לב ומימון מחקר. זה הוביל למחסור במידע בנושא זה ולחוסר הבנה בקרב אנשים ממניה דפרסיה.

צריך להבין את הגורמים התורמים להפרעה לפתח טיפולים יעילים עבורה. מרכזי התורם לפיתוח אסטרטגיות טיפול הוא הבנת התפקיד שממלאים נוירוטרנסמיטורים ותרופות המשמשות בטיפול בהפרעות פסיכיאטריות אחרות כמו סכיזופרניה או הפרעה דו קוטבית, אשר נוטים להיות מעורבים במניה דפרסיה מאשר הפרעה דו קוטבית בלבד.

מאניה דפרסיה היא סוג של מחלת נפש הפוגעת לעתים קרובות בנשים. התסמינים יכולים: שינוי פתאומי במצבי הרוח. מרגיש מאוד שמח או עצוב. מגורה בקלות ומרוצה בקלות בו זמנית.

מאניה דיפרסיה ואלכוהול

יש מספר הולך וגדל של אנשים הסובלים ממאניה דיפרסיה ואלכוהול. לעתים קרובות הם סובלים משינויים עזים במצב הרוח, שעלולים להיות מסוכנים מאוד. . קשה למצוא מצב רוח טוב כשיש לך מאניה. לכן חשוב לשמור על עצמך. הנה כמה מהדברים שאתה יכול לעשות:

1. לשלוט בצריכת האלכוהול שלך – כפי שציינתי קודם, אלכוהוליזם היא מחלה שניתן להתגבר עליה בטיפול טוב. אלכוהול וסמים אחרים הם מאוד ממכרים ועשויים להשפיע על הדרך שבה המוח שלך פועל. אז חשוב לשלוט בעצמך כאשר יש לך חשק לאלכוהול או לכל סם אחר. אם אתה לא מוכן לוותר על ההתמכרות, יש כמה דרכים טובות לעזור לעצמך להפחית את הרגלי השתייה:

• קח הפסקה מאלכוהול: זה אומר לעזוב א בר או שימוש במשקה מיוחד כדי למנוע השתכרות.

• תזמן את השתייה שלך: על מנת לשלוט בהרגלי השתייה שלך, עליך להגדיר לעצמך לוח זמנים שבו תתנזר מאלכוהול.

• יש גישה רגועה לגבי עצמך – לחץ יכול לגרום לבעיות במוח שלך. אם אתה תמיד מודאג מלהיות פיכח, זה ישפיע על אופן פעולת המוח שלך וזה יוביל לתסמיני גמילה אם תנסה להפסיק לשתות.

2. שמרו על עצמכם היטב – ודא שאתה דואג לבריאות שלך. הקפידו לישון מספיק ולהתאמן באופן קבוע. אכלו אוכל בריא והישארו מוזנים היטב כדי להימנע מסוכרת, מחלות לב, דלקות פרקים או בעיות אחרות הקשורות לבריאות לקויה.

3. פעל לפי הכללים – שמור על קשר עם מי שיצר אותם כדי שהוא יהיה שם כדי לעזור לך בשעת צרה.

4. שתף את ההתמכרות שלך – אם מישהו משתמש לרעה באלכוהול או בכל סם אחר, אל תשמור את זה בסוד יותר ממנו . שתפו כדי שמישהו יוכל לעזור לכם.

5. ערכו תכנית לעתידכם – אל תחכו לסוף החיים כדי לתכנן תוכניות מה אתם רוצים לעשות בחייכם. הגדר תוכנית פעולה הכוללת תמיכה ועידוד של בני משפחה, חברים וכל מי שיהיה שם כשאתה הכי זקוק להם.

6. היו סבלניים – אל תשימו את כל התקווה שלכם באדם אחד לפני שהוא עשה את שלו (כמו לקבל עזרה).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן