דף הבית » תרופות סבתא » מדריך הורים להקלה מיידית של עצירות בילדים

מדריך הורים להקלה מיידית של עצירות בילדים

מה זה עצירות?

עצירות היא בעיית עיכול נפוצה המשפיעה על ילדים בכל הגילאים.זה מאופיין בתנועות מעיים נדירות וקשות, ויכול להיות מאוד לא נוח לילדים.תסמינים שכיחים של עצירות כוללים כאבי בטן, נפיחות ותאבון לקוי.עצירות נגרמת בדרך כלל כתוצאה מחוסר סיבים תזונתיים, צריכת נוזלים לא מספקת או חוסר פעילות גופנית.

הקלה מיידית של עצירות אצל ילדים

ניתן להשיג הקלה מיידית של עצירות אצל ילדים באמצעות שימוש נכון בסעדים ביתיים, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים.להלן מספר טיפים שיעזרו להקל על עצירות אצל ילדים במהירות:

1.הגדל את צריכת הנוזל

הגדלת צריכת הנוזלים היא אחד הצעדים החשובים ביותר לנקוט בעת הקלה על עצירות אצל ילדים.נוזלים עוזרים לרכך את הצואה, מה שמקל עליהם לעבור.מכוון ל 6-8 כוסות נוזלים ביום, ודאג לכלול הרבה מים.

2.הגדל את צריכת הסיבים

סיבים עוזרים להעלות את הצואה, מה שמקל עליהם לעבור.מכוון לפחות 20-25 גרם סיבים ליום, וכוללים שפע של פירות, ירקות, דגנים מלאים וקטניות בתזונה של ילדכם.

3.הגדל את הפעילות הגופנית

פעילות גופנית עוזרת לעורר את מערכת העיכול, מה שמקל על הצואה לעבור במעיים.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום.

4.נסה משלשלים טבעיים

אם ילדכם אינו מסוגל להגדיל את צריכת הסיבים והנוזלים שלהם, או אם הוא עדיין מתקשה להעביר צואה, תוכלו לנסות משלשלים טבעיים.כמה דוגמאות לשלשלים טבעיים כוללים מיץ שזיפים, מחית שזיפים וקליפת פסיליום.

5.תן אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח של אפסום יכולות לעזור להקל על עצירות אצל ילדים על ידי ציור מים למעיים, מה שהופך את הצואה לרכה יותר וקלה יותר לעבור.הוסף ½ כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה ומאפשרים לילדכם להשרות 15-20 דקות לפני השינה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם ילדכם עדיין מתקשה להעביר שרפרפים, תוכלו לנסות להשתמש בתפקיד.ניתן להשיג את המועמדים ללא מרשם ויכולים לעזור לעורר את המעי ולהקל על עצירות.שאל את הרופא של ילדך מידע נוסף על השימוש בתוכנות בבטחה וביעילות.

תרופות צמחי מרפא לילדים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל עצירות.לצמחי מרפא יש תכונות משלשלן טבעיות שיכולות לעזור להקל על עצירות אצל ילדים.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים להקלה בעצירות כוללים שורש שן הארי, קליפת פסיליום, זרעי פשתן, זרעי שומר ושורש ליקוריץ.חשוב לציין כי תרופות צמחי מרפא יכולות להיות יעילות, אך יש להשתמש בהן רק תחת פיקוחו של איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות.

שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משלשל טבעי יעיל שיכול לעזור להקל על עצירות אצל ילדים.הוא מכיל תרכובת הנקראת אינולין שיכולה לעזור לעורר ייצור חיידקים מועילים במעיים, לסייע בעיכול ולהקלה על עצירות.חשוב לציין כי שורש שן הארי אינו מתאים לילדים מתחת לגיל שניים.

Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא משליש טבעי שמקורו בזרעי צמח המטע.זהו סוג של סיבים מסיסים הסופגים מים, המסייעים לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.חשוב לציין כי יש לקחת קליפת פסיליום עם הרבה נוזלים.

שינויים תזונתיים להקלה על עצירות

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להקל על עצירות אצל ילדים.הגדלת צריכת המזונות העשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור לשמור על תפקוד מערכת העיכול כראוי.חשוב גם לוודא שילדים שותים שפע נוזלים, מכיוון שזה יכול לעזור לשמור על שרפרפים רכים ולעזור לעיכול.

מיץ שזיפים

מיץ שזיפים הוא תרופה פופולרית לעצירות בילדים.זה אניS גבוה בסיבים ובסורביטול, שהוא משלשל טבעי.מיץ גיזום יכול לעזור לרכך שרפרפים ולהקל עליהם לעבור.חשוב לציין כי יש לקחת מיץ שזיפים במתינות ועשוי להיות חזק מדי עבור ילדים מסוימים.

פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה גם לעזור להקל על עצירות אצל ילדים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול ולשמור על תפקודו כראוי.חשוב לציין כי יש לבצע פעילות גופנית במתינות ויש להתאים אותו לגיל ויכולותיו של הילד.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לעצירות אצל ילדים? תרופות צמחי מרפא כמו שורש שן הארי, קליפת פסיליום, זרעי פשתן, זרעי שומר ושורש ליקוריץ ניתן להשתמש בכדי לסייע בהפגת עצירות בילדים.שינויים תזונתיים כמו הגדלת צריכת הסיבים ושתיית שפע נוזלים יכולים גם לעזור.מיץ שזיפים הוא תרופה פופולרית לעצירות בילדים, מכיוון שהוא עשיר בסיבים ובסורביטול.פעילות גופנית יכולה גם לעזור לעורר את מערכת העיכול ולשמור עליה לתפקד כראוי.
  • האם זה בטוח להשתמש בתרופות צמחי מרפא לעצירות אצל ילדים? תרופות צמחי מרפא יכולים להיות יעילים, אך יש להשתמש בהם רק תחת פיקוחו של איש מקצוע מוסמך לבריאות.

ביצוע שינויים בתזונה ואורח חיים יכול לעזור להקל על עצירות אצל ילדים.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו שורש שן הארי, קליפת פסיליום, זרעי פשתן, זרעי שומר ושורש ליקריץ כדי לסייע בהפגת עצירות אצל ילדים, אך יש להשתמש בהם רק תחת פיקוחו של איש מקצוע מוסמך לבריאות.הגדלת צריכת המזונות העשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור לשמור על תפקוד מערכת העיכול כראוי.מיץ שזיפים הוא תרופה פופולרית לעצירות בילדים, מכיוון שהוא עשיר בסיבים ובסורביטול.פעילות גופנית קבועה יכולה גם לעזור לעורר את מערכת העיכול ולשמור עליה לתפקד כראוי.ההגדרה Wikipedia.org של הקלה מיידית של עצירות לילדים יכולה לספק מידע נוסף בנושא זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן