דף הבית » מידע מקצועי » 5 תרופות טבעיות למיגרנות יעילות

5 תרופות טבעיות למיגרנות יעילות

מיגרנות תרופות טבעיות

מיגרנה מצב שכיח מאוד. זה נגרם על ידי מקבץ של תסמינים שונים שיכולים להיות כואבים ביותר. אני מרגישה אותך בראש, בצוואר ובגב. תסמינים אלופות חולים בדרך כלל לאחר הימים הראשונים. עם זאת, יש אנשים שיעזרו להם במשך זמן רב ויתכן שלא תהיה להם כלל. זה נקרא מיגרנה כרונית. הנה כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל עליך את הכאב או להימנע ממנו לחלוטין:1.) דיקור-זה עשוי להקל על כאבי הראש שלך. הם ישתמשו במחטים זעירות בחלקים מסוימים של העור שלך כדי להקל על לחץ או רעיל.

2.) יוגה ומדיטציה- זה יעזור להרגיע את המוח ולשחרר מתח שעלול לעורר מיגרנה.

3.) הוסף מגנזיום לתזונה שלך כמו קשיו, שקדים וביצים.

4.) אם כבר כואב לך, השתמשי בשמן לבנדר או מנטה. הריח אותו כדי להיות רגוע ונסה ליישם אותו ברקה שלך.

5.) תה ג’ינג’ר- שתו אותו חם כדי לעזור לכם להיות רגועים יותר.

מיגרנות הן בעיה בריאותית נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים. זוהי הפרעה נוירולוגית כרונית, כואבת ומתישה.

אנשים רבים חוו מיגרנות גם אם לא ידעו מדוע. לסובלים ממיגרנה יש לעיתים קרובות בעיות בריכוז ובזיכרון, מה שעלול להקשות על התמקדות במשימות אחרות. הם גם חווים בחילות והקאות, סחרחורת, רגישות לאור או ראייה מטושטשת, חוסר תחושה באזור הפנים או הצוואר, כאבים בחזה ותסמינים אחרים שיכולים להיות מאוד לא נעימים להתמודד איתם. התרופות הטבעיות למיגרנות זמינות בשוק והן יכולות לעזור לך להיפטר מכאב הראש.

מה לאכול כשיש מיגרנה

מיגרנה היא תחושה נפוצה מאוד. זוהי תחושה מאוד לא נוחה שיכולה לגרום לך להרגיש בחילה, סחרחורת ואפילו בחילה. זה נורמלי להרגיש ככה כשיש לך כזה.

יש המון פתרונות לטיפול במיגרנות אבל אף אחד מהם לא עובד ב-100% מהזמן. אחד הפתרונות הוא לאכול מזון שיעזור עם הכאב כדי שלא יחמיר ויגרום לנזק רב יותר לגופך. זה יכול להיעשות על ידי אכילת מזונות כמו בננות, נבט חיטה או שוקולד אבל יש גם דרכים אחרות לטפל במיגרנות כמו שתיית קפה, נטילת משככי כאבים ושינה על הצד במקום לשכב על הגב, מה שמומלץ לרוב גם על ידי רופאים.

איך להעביר כאב ראש בשתי דקות

כאב ראש הוא חוויה אנושית אוניברסלית. זו יכולה להיות בעיה פיזית או רגשית. זה לא נדיר להרגיש שיש לך כאב ראש מדי פעם. עם זאת, זה לא נדיר למצוא את עצמך גם לא מסוגל לעשות שום דבר אחר בעבודה כאשר אתה מקבל אחד.

ניתן להקל על כאב ראש על ידי שימוש בידיים ובכמה טכניקות פשוטות כגון עיסוי ו/או שקיות קרח, אך אלו יעילים רק להקלה קצרת טווח בתסמינים. במקרים מסוימים, הכאב עשוי להימשך שעות או אפילו ימים לאחר הופעת הכאב הראשונית וההחלמה עשויה להימשך שבועות או חודשים עד להשלמתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן