דף הבית » כללי » משקפי שמש סרנגטי המתקדמים בעולם

משקפי שמש סרנגטי המתקדמים בעולם

משקפי שמש של המותג סרנגטי, או באנגלית SERENGETI, נחשבים למשקפי השמש המתקדמים ביותר בעולם. העדשות של משקפי שמש סרנגטי מיוצרות בטכנולוגיות חדשניות אשר מעניקות ראייה חדה וברורה ביותר. משקפי השמש הללו נחשבים לאידאליים בכל פעילות וסביבה חיצונית ומאפשרים לכם להפיק את המרב מכל רגע שלכם בשמש. 

מהם משקפי סרנגטי, למי הם מתאימים בעיקר ומדוע הם כה פופולריים? המשיכו לקרוא וגלו.

מה הופך משקפי שמש סרנגטי לכה פופולריים?

משקפי השמש של סרנגטי נחשבים לפורצי דרך ומחוללים מהפכה בתחום המשקפיים. העדשות המתקדמות שלהם תוכננו במיוחד כדי להפחית את הסנוור ולשפר את הבהירות בעיקר בזמן נהיגה, ונותנות לעיניים שלכם את ההגנה הדרושה להן בכל מצב. העדשות של משקפי שמש סרנגטי הן ללא ספק המתקדמות ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית. על ידי שילוב של טכנולוגיה חדשנית וחומרי גלם איכותיים, משקפי שמש סרנגטי מספקים נוחות והגנה מעולים לכל פעילויות החוץ שלכם, בייחוד באקלים הישראלי החם והשמשי. מותג העל יצר כמה מהסוגים של משקפי השמש המתקדמים ביותר בעולם והתכונות פורצות הדרך שלהם מציעות תמונות חדות וברורות לנוחות מרבית ותצוגה אופטימלית. הם נועדו לייעל את הראייה וחווית הנהיגה, מעולים לנהגים וטייסים, ומעניקים נסיעה בטוחה יותר. משקפי שמש סרנגטי מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומעוצבים באופן אלגנטי ועל-זמני, כך שהם יכולים להתאים לכולם.

אילו טכנולוגיות העדשה של משקפי שמש סרנגטי משלבת?

בעדשות של משקפי שמש סרנגטי נעשה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והחדשניים ביותר בעולם. המשקפיים הייחודיים הללו נועדו לספק ראייה מעולה על ידי שילוב של מספר טכנולוגיות מתקדמות. ציפוי העדשה, הקיטוב והיכולות השונות שלהן מאפשרות ליצור תמונה בחדות גבוהה עם רמת בהירות שאין דומה לה באף סוג אחר של משקפי שמש. עם משקפי שמש סרנגטי אתם יכולים ליהנות מראייה משופרת, פרטים חדים, צבעים מרהיבים והגנה מיטבית על העניים.

ריכזנו עבורכם כמה מהטכנולוגיות בהן נעשה שימוש בעדשות משקפי שמש סרנגטי:

עדשות פולרואיד

רוב הסוגים של משקפי שמש סרנגטי משלבים עדשות פולרואיד. העדשות הללו משתמשות בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת להן לקטב את קרני האור ובכך להפחית סנוור באופן משמעותי. 

עדשות מתכהות

העדשות של משקפי השמש משלבות טכנולוגיית Photochromic ייחודית המאפשרת לעדשות להתכהות ולהתבהר באופן עצמאי בהתאם לכמות האור ועוצמת השמש. 

סינון אור כחול

משקפי השמש מספקים הגנה מפני האור הכחול הבוהק הנפלט ממכשירים כגון אייפד, מחשבים ניידים וכדומה. בכך המשקפיים מקלים על עומס ועייפות הנגרמים לעיניים שלנו, וכמו כן גם נזקים שעלולים להיגרם עקב חשיפה לאור כחול בטווח הארוך.

שימור צבעים

לעדשות של משקפי השמש טכנולוגיה שעוזרת לשמר באופן מיטבי את ראיית הצבעים. הן מפחיתות טשטוש ומשפרות את הבהירות והניגודיות של התמונה תוך מתן ראייה חדה וברורה יותר.

למי משקפי שמש סרנגטי מתאימים?

העדשות של משקפי שמש סרנגטי מיוצרות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות היום, עם ציפוי אנטי רפלקס פנימי שיוצר תמונה חדה, ברורה ונעימה לעין ללא החזרי אור. הם בהחלט נחשבים לבחירה הנכונה עבור אלו מכם שמבלים זמן רב באזורים חמים עם הרבה שעות של אור שמש, כמו כאן בישראל, בעיקר בעת נהיגה. כמו כן, משקפי שמש סרנגטי מומלצים מאוד גם על ידי מומחים ואופטומטריסטים, בעיקר בזכות היכולת שלהם לחסום את קרני השמש באופן אולטימטיבי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן