דף הבית » מידע מקצועי » 100% התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור נדודי שינה

100% התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור נדודי שינה

נדודי שינה תרופות טבעיות

המוח האנושי הוא כלי רב עוצמה לשמש כדי לעזור לישון. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את התרופה המתאימה לנדודי השינה שלנו.

הפרעות השונות הן בין הכי טובות של אורח בריאותי הנפוצות ושכיחות מאוד בקרב אנשים מעל גיל 40. חלקם נובעים בחירות בחירות חיים וחלקם קשורים לתרופות או מצב כמו דיכאון או הפרעת חרדה. לכן, חשובות הנטל מנדודי שינה להבין מה גורם לבעיה זו צד הם יכולים להשתמש בתרופות טבעיות במקום תרופות. לדרכים טבעיות לרפא נדודי שינה, הדברים האלה עשויים לעזור כמו:

1.) מדיטציית מיינדפולנס

2.) יוגה

3.) פעילות גופנית

4.) טיפול בעיסוי

5.) שתיית חלב לפני השינה.

6.) בנה שגרת שינה (לדוגמה 22:00-06:00)

7.) השתמש בשמנים להרפיה (שמן לבנדר או מנטה)

בעיית השינה היא בעיה נפוצה שאנשים רבים מתמודדים איתה. רוב הזמן, זה נובע מבעיות פיזיות או רגשיות. אבל ישנן תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לך לקבל מנוחת לילה טובה.שינה היא מרכיב חיוני לחיים בריאים. אם אתה לא ישנה מספיק, אתה יכול להתמודד עם בעיות בריאותיות רבות. לכן, חשוב לישון מספיק.

מה עוזר לשינה טובה

לשינה יש תפקיד חשוב מאוד בקיום היומיומי שלנו. אנחנו צריכים את זה כדי לתפקד כראוי וכדי שנוכל להתרכז בעבודה שלנו. זה נכון במיוחד עבור אנשי המקצוע שעובדים שעות ארוכות.

שינה היא אחד הגורמים החשובים ביותר שמשפיעים על הפרודוקטיביות והביצועים שלנו בכל הנוגע לעבודה – ובפרט, אנחנו צריכים אותה בשביל יצירתיות ואינטליגנציה רגשית.

שינה טובה מושגת על ידי ללכת לישון בזמן סביר ולא להישאר ער עד מאוחר. הזמן הטוב ביותר ללכת לישון הוא בסביבות השעה 23:00 בימי חול ו-8:00 בבוקר בסופי שבוע. זה עוזר לגוף שלך לישון רגוע כמו גם לשמור על אורח חיים בריא

טיפול טבעי בבעיות שינה

הפרעות השינה נמצאות במגמת עלייה. אנשים סובלים מנדודי שינה, דום נשימה בשינה והפרעות שינה אחרות במספרים גדולים. הגורם לבעיות אלו אינו ידוע ואיננו יודעים אם יש תרופה להן.

אנו יכולים להשתמש בטיפולים טבעיים כדי לרפא את הפרעות השינה שלנו. אנו יכולים לנסות ללמוד כיצד להירגע בצורה יעילה יותר או שנוכל לנסות כמה טכניקות חדשות שיעזרו לנו לישון טוב יותר.

אחד הטיפולים הטבעיים המועילים ביותר הוא יוגה. יוגה שימשה במשך אלפי שנים כדי לעזור לאנשים לישון טוב יותר. ליוגה יש את הכוח להרגיע אותך ולקדם שינה עמוקה ונינוחה. זה עובד על ידי מיקוד המוח שלך על אובייקט בודד בכל פעם, ולא על הגוף שלך וצרכיו במהלך היום. כאשר אתה מתמקד בדבר אחד בכל פעם, זה יכול לגרום לך להרגיש רגוע יותר מה שמוביל לשינה רגועה יותר. אנחנו צריכים שהמוח שלנו יהיה ממוקד מתי אנחנו צריכים לישון ומתי הגיע הזמן להתעורר. כאשר הגוף שלך רגוע ואתה צריך להיות ער, יוגה יכולה לעזור לך להקל על הלחץ הזה. ייתכן שתגלו שכאשר אתם מתרגלים יוגה, ההשפעה הפיזית של התרגיל עוזרת לשמור גם על הנפש שלכם רגועה. יוגה גם עוזרת לקדם שינה טובה יותר על ידי שחרור כימיקלים טבעיים במוח שלך שעוזרים לווסת שינה עמוקה ונינוחה. אנו יכולים להפיק תועלת מתרגול סוגים מסוימים של יוגה במהלך היום שלנו. למשל, תרגול מסוג אחר עשויה להיות הדרך המושלמת להפיג מתח בזמן שאתה מנסה לישון טוב יותר. תרגול מסוג אחר עשוי גם לעזור לך לשלב את המיינדפולנס שלך לאורך היום ולמנוע ממך להיות לחוץ מדי על ידי מחשבה על כל מה שקורה בחייך. אל תפחד ממאמץ. יוגה יכולה להיות מרגיעה, אבל זו עבודה לא קלה! זה יכול לקחת הרבה אנרגיה נפשית ופיזית כדי להישאר מרוכזים בדבר אחד בכל פעם, במיוחד כשהמוח שלך נודד לכל מקום אחר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן