דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: 10 תרופות מוכחות לשיעול בהריון היישר מתוך ספר התרופה הביתי של סבתא!

סבתא ידעה הכי טוב: 10 תרופות מוכחות לשיעול בהריון היישר מתוך ספר התרופה הביתי של סבתא!

הבנת הסעדים של סבתא לשיעול במהלך ההיריון

הריון הוא זמן מיוחד בחיים לנשים ורבים מהם היו רוצים להתייחס לעצמם בצורה טבעית והוליסטית יותר.הסעדים של סבתא לשיעול במהלך ההיריון הם טיפולים פשוטים ולעתים קרובות יעילים שיכולים לעזור בתסמינים הלא נוחים של שיעול במהלך ההיריון.

חשוב לציין כי נשים בהריון צריכות תמיד להתייעץ עם הרופא שלהן לפני שהיא נוטלת תרופות כלשהן במהלך ההיריון, וכי חלק מהסעדים של סבתא לא יומלצו על ידי רופאים מסוימים.עם זאת, ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם תרופות וטיפולים המומלצים על ידי רופא כדי להבטיח כי הטיפול הטוב ביותר האפשרי.

הסעדים של סבתא לשיעול במהלך ההיריון

התרופות של סבתא לשיעול במהלך ההיריון כוללות לרוב מרכיבים טבעיים וטבעיים שניתן למצוא בקלות ברוב הבתים.להלן כמה מהתרופות הנפוצות יותר:

  • דבש ולימון: זוהי תרופה פופולרית, והיא מיוצרת על ידי שילוב מיץ של חצי לימון עם כפית דבש אחת.יש לקחת תערובת זו פעמיים ביום כדי להקל על תסמיני שיעול.
  • תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להרגיע את הגרון.להכנת התה, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו שתיים או שלוש כוסות תה זה ביום כדי לעזור בשיעול.
  • שום: שום שימש זה מכבר כאנטיביוטיקה טבעית יעילה ויכול לעזור להילחם בזיהומים.כדי להשתמש בו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים עם כפית דבש אחת.קח את התערובת הזו פעמיים ביום כדי לעזור בשיעול.
  • קיטור: קיטור יכול לעזור לפנות את הריר בריאות ובגרון, כך שזו תרופה נהדרת לשיעול.מרתיחים מעט מים בסיר ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר או אקליפטוס.שים מגבת מעל הראש ונשמו את הקיטור כדי לעזור לפנות את הריר.

טיפ מועיל

כשאתה משתמש באחת מהתרופות של סבתא לשיעול במהלך ההיריון, חשוב לוודא שאתה שותה הרבה נוזלים.זה יעזור לדלל את הריר ולהקל על ההיפטר.חשוב גם להשיג מספיק מנוחה ולהימנע מכל פעילויות מאומצות שעלולות להחמיר את הסימפטומים.

הסעדים של סבתא לשיעול בהריון

שיעול יכול להיות סימפטום לא נעים ולא נוח במהלך ההיריון.לעתים קרובות זה נגרם על ידי אלרגיות, הצטננות או שפעת, ויכול להוביל לסיבוכים נוספים אם לא מטפלים בהם נכון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות בהן נשים בהריון יכולות להשתמש בהן כדי להקל על שיעולן.תרופות אלה שימשו במשך דורות ומכונה “הסעדים של סבתא”.להלן חלק מהתרופות הללו שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השיעול במהלך ההיריון.

1.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים היא אחד הדברים החשובים ביותר שאישה בהריון יכולה לעשות כדי לעזור להקל על שיעוליה.נוזלים עוזרים לריר דק ולהקל על המגרש, מה שיכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.מים הם הבחירה הטובה ביותר עבור נשים בהריון, אך גם נוזלים אחרים כמו תה צמחים, מיץ ומרק יכולים להועיל גם הם.

2.להתקלח מהביל

התקלחות מהבילה יכולה להיות דרך נהדרת להקל על שיעול בהריון.הקיטור עוזר לשחרר ריר ויכול להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה, מה שיכול לעזור להקל על השיעול.כדי להפיק את המרב מהאדים, נסה להישאר במקלחת לפחות 10 דקות.

3.השתמש במכונת אדים

שימוש בכוכב אדים יכול גם לעזור להפחית את חומרת השיעול בהריון.מכשיר האדים מוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על גירוש הריר.חשוב לוודא שמנקה את האדים באופן קבוע כדי להימנע מהצטברות חיידקים ועובש.

4.דבש

דבש שימשמאות שנים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, כמו גם להפחית את הדלקת.ניתן לקחת דבש בכוחות עצמו או לערבב עם מים חמים או תה.חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להקל על שיעול בהריון.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהפחית את חומרת השיעול.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, להוסיף למזון או להילקח בצורה קפסולה.

מסקנה

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה וטבעית להפחית את חומרת השיעול בהריון.בעוד שהסעדים שהוזכרו לעיל יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהם.בנוסף, חשוב לנקוט צעדים כדי להימנע מללכת שיעול מלכתחילה, כמו להימנע ממגע עם אנשים חולים ושוטפים את הידיים באופן קבוע.

שאלות נפוצות

  • האם אוכל להשתלט על התרופות הנגדיות לשיעול בהריון? עדיף להתייעץ עם רופא לפני שנטילת תרופות ללא מרשם, מכיוון שחלקם יכולים להזיק לתינוק.
  • האם אוכל להשתמש במאדה כדי להקל על שיעול בהריון? כן, מאדה יכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.עם זאת, חשוב לוודא כי המאדה מנקה באופן קבוע כדי להימנע מהצטברות חיידקים ועובש.

התרופות של סבתא שימשו במשך דורות כדרך להקל על הסימפטומים של שיעול בהריון.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם אמצעים אחרים כמו שתיית שפע של נוזלים והימנעות ממגע עם אנשים חולים.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים להתאים לנשים בהריון. התרופות של סבתא יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת חומרת השיעול בהריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן