דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: איך לנצח הזעה מוגזמת בבתי השחי עם תרופות הבית שלה

סבתא יודעת הכי טוב: איך לנצח הזעה מוגזמת בבתי השחי עם תרופות הבית שלה

מזיעים וסעדי סבתה

הזעה מוגזמת, או יתר -הידרוזיס, היא מצב שכיח הפוגע באנשים רבים ברחבי העולם.זה יכול להיות מביך, לא נוח, ולפעמים אפילו משנה חיים.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים זמינים, כולל חלקם שקיימים כבר דורות.הסעדים של סבתא להזעה מוגזמת בבתי השחי הם מקום נהדר להתחיל בו כשמחפשים פתרונות טבעיים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, והיפר -הידרוזיס אינו יוצא מן הכלל.תרופות צמחי מרפא להזעה מוגזמת בבתי השחי נלקחים בדרך כלל בצורה של תה או תמיסות.עשבי תיבול נפוצים המשמשים בטיפולים אלה כוללים מרווה, קמומיל ושורש ולריאן.

מרווה הוא ככל הנראה העשב הידוע ביותר לטיפול בהזעה מוגזמת בבתי השחי.הוא שימש במשך מאות שנים להפחתת הזיעה וניתן למצוא אותו בחנויות בריאות טבעיות רבות.חשוב לציין כי מרווה יכולה להתייבש, ולכן אין להשתמש בה עודף.

קמומיל הוא עוד עשב פופולרי לטיפול בהזעה מוגזמת בבתי השחי.יש לזה השפעה מרגיעה, שיכולה לעזור להפחית את הלחץ והחרדה, ששניהם יכולים לעורר הזעה מוגזמת.ניתן למצוא קמומיל בצורות רבות, כולל תה, כמוסות ותמיכות.

שורש ולריאן הוא עשב פחות ידוע לטיפול בהזעה מוגזמת בבתי השחי, אך הוא יכול להיות יעיל באותה מידה.לשורש ולריאן יש תכונות מרגיעות והרגעה, שיכולות לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.בדומה לקמומיל, ניתן למצוא שורש ולריאן בצורות רבות, כולל תה, כמוסות ותמיכות.

שינויים בתזונה ואורח חיים

שינויים בתזונה ואורח חיים יכולים להועיל גם בהפחתת הזעה מוגזמת בבתי השחי.אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא להפחית את הלחץ והחרדה.ניתן לעשות זאת על ידי תרגול טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה.זה יכול גם לעזור להשיג מספיק שינה ולתרגל הרגלי אכילה בריאים.

בנוסף, זה יכול להועיל להפחית או לחסל מזונות מסוימים מהתזונה שלך.מזונות שיכולים לעורר הזעה מוגזמת כוללים אוכל חריף, קפאין ואלכוהול.זה יכול להיות מועיל ללבוש בגדים רופפים ולהימנע מבדים סינתטיים הדוקים.

טיפ מועיל

קצה מועיל להפחתת הזעה מופרזת בבתי השחי הוא ליישם תרופות נגד דודורנט או דאודורנט על האזור.זה יעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת, כמו גם את הריח הקשור אליו.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות נוגדיות על עור שבור, ולכן חשוב לוודא שהאזור נקי ויבש לפני המריחה.

הסעדים של סבתא להזיעה מוגזמת בבתי השחי

הזעה היא תפקוד גוף חיוני המסייע בוויסות חום הגוף ולבטל רעלים מהגוף.אבל עבור אנשים מסוימים, הזעה מוגזמת בבתי השחי עלולה להיות מביכה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות מסבתות שיכולות לעזור להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי.

תרופות ביתיות להזעה מוגזמת בבתי השחי

ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי.ניתן למצוא תרופות אלה ברוב המטבחים וקל להכנה.

  • חומץ תפוחים: ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי לעזור להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחי את התערובת על האזור הפגוע.אפשרו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • סודה לשתייה: ידוע כי סודה לשתייה מסייעת להפחית את הזעה בבתי השחי.מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ואפשר לו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • מיץ לימון: מיץ לימון ידוע כמסייע בהפחתת הזעה מוגזמת ב- ARMPits.פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.אפשרו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחי מרפא להזיעה מוגזמת בבתי השחי

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.ניתן להשתמש בכמה תרופות צמחי מרפא להפחתת הזעה מוגזמת בבתי השחי.

  • קמומיל: קמומיל ידוע כמסייע בהפחתת הזעה מוגזמת בבתי השחי.פשוט תלול כמה כפיות קמומיל במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים את הנוזל המקורר על האזור המושפע.אפשרו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • לבנדר: ידוע כי לבנדר מסייע בהפחתת הזעה מוגזמת בבתי השחי.פשוט תלול כמה כפיות לבנדר במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים את הנוזל המקורר על האזור המושפע.אפשרו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • מנטה: ידוע כי נענע מסייע בהפחתת הזעה מוגזמת בבתי השחי.פשוט תלול כמה כפיות נענע במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים את הנוזל המקורר על האזור המושפע.אפשרו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

הזעה מוגזמת בבתי השחי עלולה להיות מביכה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות מסבתות שיכולות לעזור להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות כמו חומץ תפוחים, סודה לשתייה ומיץ לימון כדי לסייע בהפחתת הזעה בבתי השחי.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו קמומיל, לבנדר ומנטה כדי לסייע בהפחתת הזעה מוגזמת בבתי השחי.

שאלות נפוצות בנושא: מה התרופה הטובה ביותר להזעה מוגזמת בבתי השחי?
התרופה הטובה ביותר להזעה מוגזמת בבתי השחי היא לערבב חלקים שווים של חומץ ומים של סיידר תפוחים ולהחיל את התערובת על האזור הפגוע.אפשרו להתייבש לפני השטיפה.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.בנוסף, ניתן להשתמש בקמומיל, לבנדר ומנטה גם כדי לעזור להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי.

לסיכום, ניתן להקל על הזעה מוגזמת בבתי השחי עם תערובת של תרופות ביתיות וצמחי מרפא.ניתן להשתמש בחומץ תפוחים, סודה לשתייה, מיץ לימון, קמומיל, לבנדר ונענע כדי להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי.יישום קבוע של תרופות אלה יכול לעזור להפחית את הזעה מוגזמת בבתי השחי ולהחזיר את הביטחון והנוחות.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/hyperhidrosish

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן