דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים שנבדקו בזמן שלה לטחורים מדממים

סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים שנבדקו בזמן שלה לטחורים מדממים

מהם טחורים?

טחורים הם ורידים נפוחים הממוקמים בפי הטבעת ובפי הטבעת.הם יכולים לגרום לגירוד, כאב ודימום במהלך תנועות המעי.תסמינים של טחורים יכולים לכלול נפיחות, אי נוחות ודימום.

הסעדים של סבתא לדימום טחורים

הסעדים של סבתא לדימום טחורים עשויים לכלול חלק מהדברים הבאים:

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המשמש לעתים קרובות להפחתת נפיחות ולהרגיע אי נוחות טחורים.כדי להשתמש במכשפות לוז, פשוט להשרות כדור כותנה או כרית בתמצית לוז המכשפה והחל בעדינות על האזור הפגוע.

2.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותו לבחירה מצוינת לטיפול בטחורים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש למרוח ג’ל אלוורה על כדור כותנה והחל בעדינות על האזור הנגוע.השאירו את ג’ל אלוורה לפחות 30 דקות לפחות.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת נפיחות וגרד הקשורים לטחורים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתו שלוש פעמים ביום.

4.מרככי צואה

מרככי צואה יכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לטחורים.הם יכולים גם לעזור במניעת עצירות, שיכולה להחמיר תסמיני טחורים.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח מרככי שרפרפים כדי למצוא אחד שמתאים לך.

5.הגדל את צריכת הסיבים שלך

סיבים יכולים לעזור לרכך את הצואה שלך ולהקל על המעבר.אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחתת תסמיני טחורים.

טיפ ייחודי:

קצה ייחודי לטיפול בטחורים הוא להשתמש בחבילת קרח.החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.הקפידו לעטוף את חבילת הקרח במגבת לפני המריחה כדי למנוע כוויית קרח.

הסעדים של סבתא לדימום טחורים

הסעדים של סבתא לטחורים מדממים הם חלק מהטיפולים היעילים והטבעיים ביותר הקיימים.טחורים מדממים יכולים להיגרם כתוצאה מתאמץ במהלך תנועות מעיים, הריון, הזדקנות וגורמים אחרים.הסעדים של סבתא הם בדרך כלל טיפולים קלים וזולים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות, הגירוד והאי הנוחות הקשורים לטחורים.

1.אמבטיות סיטז

אמבט סיטז הוא אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לדימום טחורים.זה כרוך בישיבה באמבט מים חמים במשך כרבע שעה, שלוש עד ארבע פעמים ביום.המים החמים מסייעים להפחתת הכאב והדלקת של טחורים.חשוב לשמור על האזור נקי ויבש אחר כך.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מעצבן היעיל להפחתת הדלקת של טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע עם כרית כותנה או ספוג באמבט סיטז.חשוב להשתמש במכשפות לוז במתינות ולהימנע ממגע עם העיניים.

3.חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את נפיחות הטחורים.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום למשך 10-15 דקות בכל פעם.חשוב לעטוף את חבילת הקרח בבד לפני שמריחים אותו על העור.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע או להילקח דרך הפה בצורת מיץ או קפסולה.חשוב להשתמש במוצר אלוורה באיכות גבוהה כדי להבטיח שהמפעל ישמור על תכונותיו המועילות.

5.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי המסייע לרכך צואה ולהפחתת עצירות.זה עוזר להקל על הלחץ על טחורים שיכולים להיגרם כתוצאה מתאמץ במהלך תנועות המעי.קליפת פסיליום זמינה בצורת אבקה, קפסולה וצורה נוזלית ויש ליטול אותה עם הרבה מים.

שאלות נפוצות

  • מהם היתרונות של אמבטיות סיט?
    • אמבטיות Sitz יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת של טחורים.
  • האם ניתן לקחת אלוורה דרך הפה?
    • כן, אלוורה ניתן ליטול דרך הפה בצורת מיץ או קפסולה.

התרופות של סבתא לדימום טחורים יכולים להיות דרך יעילה וטבעית להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב זה.סעדים אלה יכולים לספק הקלה מהירה ולעזור במניעת נזק נוסף.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהטיפולים הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם. wikipedia.org הוא משאב נהדר למידע נוסף על התרופות של סבתא לטחורים מדממים.

סיכום

התרופות של סבתא לדימום טחורים הם טיפולים פשוטים וטבעיים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב זה.תרופות פופולריות כוללות אמבטיות סיטז, לוז מכשפות, חבילות קרח, אלוורה וקליפת פסיליום.טיפולים אלה הם בדרך כלל בטוחים וקלים לשימוש, אך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש באחד מהטיפולים הללו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן