דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות לשלשול בתינוקות

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות לשלשול בתינוקות

מה זה שלשול אצל תינוקות?

שלשול אצל תינוקות הוא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו זיהומים נגיפיים, זיהומים חיידקיים, אלרגיות למזון, חוסר סובלנות ללקטוז ועוד.זה מאופיין על ידי צואה תכופה, רופפת ומימית שעשויים להכיל מזון ריר, דם או לא מעוכל.שלשול בתינוקות יכול להוות סימן למחלה קשה, ולכן חשוב לפנות לטיפול רפואי אם לתינוקך יש צואה תכופה ומימית.

הסעדים של סבתא לשלשול בתינוקות

הסעדים של סבתא לשלשול אצל תינוקות שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול ולהקל על הסימפטומים של מצב זה.אמנם סעדים אלה עשויים לא תמיד להיות יעילים, אך הורים רבים מוצאים שהם מועילים בהקלה על אי הנוחות של התינוק שלהם ולהחזיר אותם לשגרה.להלן כמה מהתרופות של סבתא לשלשול בתינוקות:

1.שתיית מים

אחד התרופות המועילות ביותר לשלשול אצל תינוקות הוא לתת להם שפע נוזלים.מים חשובים במיוחד מכיוון שהם מסייעים להתייבש מחדש של הגוף ולמנוע התייבשות.מתן לתינוקך שפע נוזלים יכול לעזור גם לשטוף את הרעלים שעלולים לגרום לשלשול.

2.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור לחדש את החיידקים המועילים במערכת העיכול ולהפחית את תסמיני השלשול.זה גם קל לעכל ויכול לעזור להרגיע בטן מוטרדת.אתה יכול לתת לתינוק שלך יוגורט רגיל ולא ממותק או לערבב אותו עם קצת פירות או דגני בוקר.

3.בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, החשוב לשחזור רמות האלקטרוליטים.הם גם קלים לעיכול ויכולים לעזור להפחית את תסמיני השלשול.אתה יכול לתת לתינוק שלך בננה פירה או לערבב אותה לשייק או לדגנים.

4.אורז

אורז הוא מקור נהדר לפחמימות ויכול לעזור לספוג עודף נוזלים במערכת העיכול, ובכך להפחית את תסמיני השלשול.אתה יכול לתת לתינוק שלך אורז לבן מבושל או לערבב אותו עם אוכלים אחרים, כמו יוגורט או בננה פירה.

5.AppleSauce

רוטב תפוחים הוא מקור נהדר לפקטין, המסייע לספוג עודף נוזלים במערכת העיכול ולהפחית את תסמיני השלשול.אתה יכול לתת לתינוק שלך רוטב תפוחים רגיל או לערבב אותו לשייקים או לדגנים.

טיפ ייחודי ומועיל:

אם התינוק שלך חווה שלשול, נסה להאכיל להם חלקים קטנים יותר בתדירות גבוהה יותר.זה יעזור להפחית את כמות הנוזל במערכת העיכול שלהם ולהקל עליהם לעכל את המזון שלהם.

לסיכום, הסעדים של סבתא לשלשול אצל תינוקות יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להקל על אי הנוחות של התינוק שלך ולהחזיר אותם לשגרה.עם זאת, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם התינוק שלך יש צואה תכופה ומימית מכיוון שזה יכול להיות סימן למחלה קשה.

חלק 2: תרופות ביתיות לשלשול אצל תינוקות

תינוקות הם שבירים, ולכן זו יכולה להיות תקופה מדאיגה כאשר הם סובלים משלשול.למרות שבדרך כלל מדובר במצב עדין וקצר מועד, זה יכול לדאוג להורים.למרבה המזל, יש כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את התינוק לנוח יותר.

1.האכילו את התינוקות הקטנים יותר בתדירות גבוהה יותר

כאשר לתינוק יש שלשול, האכלת חלקים קטנים יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להם לעכל את המזון ביתר קלות ולהפחית את תסמיני השלשול.נסה להאכיל את התינוק כמויות אוכל קטנות יותר של שעתיים -שלוש, במקום לתת לו ארוחות גדולות יותר.זה גם יעזור למנוע מיובש מיובש בגלל אובדן נוזלים באמצעות שלשול.

2.תן לתינוק שפע נוזלים

חשוב לשמור על התייבשות התינוק כאשר הם סובלים משלשול.תן להם שפע נוזלים, כמו מים, חלב אם או פורמולה, כדי להחליף את הנוזלים שאיבדו.אם התינוק אינו מניקה, אתה יכול גם לתת להם פתרונות אלקטרוליטים לחידוש אלקטרוליטים ומינרלים אבודים.

3.נסה פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם סוגשל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול ולהחזיר את עיכול התינוק.פרוביוטיקה זמינה בצורת אבקה, קפסולה או נוזלית, וניתן להוסיף אותה לחלב אם, פורמולה או מזון.

הסעדים של סבתא לשלשול בתינוקות

הסעדים של סבתא הם לרוב דרך נהדרת לטפל במחלות ילדות כמו שלשול.כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לשלשול אצל תינוקות כוללים:

  • מי אורז מבושלים – הרתיחו קצת אורז לבן בסיר מים ומסננים את הנוזל.אפשר לנוזל להתקרר ולתת לתינוק לשתות.זה יכול לעזור לספוג את עודף הנוזל במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.
  • בננות – בננות מלאות באשלגן ויכולות לעזור להחזיר את איזון האלקטרוליטים בגוף.הם מכילים גם פקטין, שיכול לעזור להפחית את השלשול.
  • יוגורט – יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.תן לתינוק יוגורט טבעי, טבעי כדי להקל על תסמיני השלשול.
  • חומץ תפוחים – הוסף כפית חומץ תפוחים לכוס מים ותן אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.
  • תה ג’ינג’ר – הרתיחו קצת ג’ינג’ר בסיר מים ומסננים את הנוזל.אפשר לו להתקרר ולתת לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.

חשוב לזכור כי תרופות ביתיות אלה נועדו רק לספק הקלה זמנית מתסמיני השלשול.אם התסמינים נמשכים, חשוב ליצור קשר עם רופא לקבלת ייעוץ וטיפול נוסף.

שאלות נפוצות קשורות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בשלשול אצל תינוקות?

א: הדרך הטובה ביותר לטפל בשלשול אצל תינוקות היא לתת להם שפע נוזלים שיחליפו את הנוזלים שאיבדו, להאכיל אותם חלקים קטנים יותר בתדירות גבוהה יותר, ולנסות פרוביוטיקה להחזיר את מאזן החיידקים הטובים במעיים שלהם.

הסעדים של סבתא יכולים גם להיות דרך נהדרת לטפל במחלות ילדות כמו שלשול.כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לשלשול אצל תינוקות כוללים מי אורז מבושלים, בננות, יוגורט, חומץ תפוחים ותה ג’ינג’ר.

חשוב לזכור כי תרופות ביתיות אלה נועדו רק לספק הקלה זמנית מתסמיני השלשול.אם התסמינים נמשכים, חשוב ליצור קשר עם רופא לקבלת ייעוץ וטיפול נוסף.למידע נוסף על תרופות ביתיות לשלשול בתינוקות, אתה יכול קרא עוד כאן .

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת להתייחס למחלות ילדות כמו שלשול אצל תינוקות, אך חשוב לזכור שיש להשתמש בסעדים ביתיים רק כהקלה זמנית.אם התסמינים נמשכים, חשוב ליצור קשר עם רופא לקבלת ייעוץ וטיפול נוסף. </

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן