דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות מוכחות להצטננות לתינוקות מהמטבח של סבתא!

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות מוכחות להצטננות לתינוקות מהמטבח של סבתא!

הצטננות בתינוקות: הסעדים של סבתא

הצטננות הם מחלה שכיחה אצל תינוקות, כאשר מערכות החיסון שלהם עדיין מתפתחות.אמנם הורים רבים עשויים לרצות להגיע לארון התרופות, אך ישנם תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים.תרופות פשוטות ויעילות אלה יכולות לעזור לתינוקות להתאושש מהצטננות במהירות, לרוב ללא צורך בהתערבות רפואית.

על ההורים תמיד להתייעץ עם רופא לפני השימוש בסעדים כלשהם, מכיוון שחלקם אינם בטוחים לקבוצות גיל או מצבים מסוימים.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר ששימשו לטיפול בהצטננות לתינוקות.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה שיכולה לעזור לפנות את קטעי האף של התינוק.זה יכול להיעשות באמצעות מכשיר אדים או קערת מים חמים ומבושלים.כל שעליך לעשות הוא להכניס את התינוק לחדר עם מכשיר האדים או קערת המים החמים ותן לו לשאוף את הקיטור למשך 10 דקות, עד שלוש פעמים ביום.הקיטור עוזר לשחרר ריר, מה שמקל על התינוקות לנשום ולשתעל אותו.

טיפות מלח

ניתן להשתמש בטיפות מלח כדי לדלל ריר ולהקל על התינוקות לנשום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ולהשתמש במגזין כדי להניח את הטיפות בנחיריים של התינוק.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום.טיפות המלח עוזרות לחות את מעברי האף ומדקיקים את הריר, מה שמקל על התינוקות לנשום.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות אצל תינוקות.עשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים הם קמומיל, פרחי זקן ואקליפטוס.ניתן להשתמש בצמחי מרפא אלה להכנת תה שניתן לתת לתינוקות במינונים קטנים.ניתן להשתמש בתה צמחי מרפא, תאים ושמנים כדי לסייע בטיפול בהצטננות לתינוקות.

טיפ: השתמש תמיד בכמות קטנה של תרופות צמחיות, מכיוון שיותר מדי יכול להיות מסוכן לתינוקות.

סירופ שום

סירופ שום הוא תרופה פופולרית להצטננות לתינוקות.זה מיוצר על ידי הרתחת כמה שיני שום בכוס מים והוספת קצת דבש כדי להמתיק אותו.תן לתינוק כפית הסירופ שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את העומס ולנקות את הקור מהר יותר.

אמבטיות חמות

אמבטיות חמות הן דרך נהדרת להרגיע שרירים כואבים ולעזור לתינוקות להירגע.הם יכולים גם לעזור לנקות את העומס ולהפחית את תסמיני הצטננות.הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למי האמבט כדי לעזור לפנות את מעברי האף ולפתוח את דרכי הנשימה.

תרופות פשוטות ויעילות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני קור אצל תינוקות ולגרום להם להרגיש טוב יותר.התייעץ תמיד עם רופא לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לקבוצות גיל או מצבים מסוימים.עם התרופה הנכונה, תינוקות יכולים להתאושש מהצטננות במהירות וללא צורך בהתערבות רפואית.

הסעדים של סבתא להצטננות התינוקות: אפשרויות טיפול טבעי

הסעדים של סבתא להצטננות התינוקות יכולים להיות דרך יעילה להקל על תסמינים ולקצר את משך המחלה.ניתן להשתמש בטיפולים טבעיים כמו תה צמחי מרפא, דבש, מקלחות קיטור וקומפסים חמים להפחתת שיעול וגודש.אם התינוק שלך סובל מהצטננות, נסה את הסעדים שאושרו על סבתא כדי לעזור להם להפוך אותם לנוחים יותר.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך עדינה ובטוחה להרגיע את הסימפטומים הקרים של התינוק.תה קמומיל, שומר ותה מנטה הם כולם אפשרויות טובות להקל על גודש ולהרגעת שיעול.הקפידו לאמת את התה לפני שתתנו אותו לתינוקכם ותמידו אותו עם קצת דבש.דבש יכול לעזור להקל על כאב גרון וגם יהפוך אותו ליותר טעים לתינוק שלך.

דבש

כאמור לעיל, דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לקור של התינוק.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.חשוב לציין שלעולם אין לתת דבש לתינוק מתחת לגיל אחד.עבור תינוקות מעל שנה, אתה יכול לערבב כפית דבש עם מים חמים ולתת אותו לתינוקך כמה פעמים ביום כדי להקל על תסמיני קור.

מקלחות קיטור ודחיסה חמהes

מקלחות אדים וקומפרסים חמים יכולים לעזור להפחית את העומס ולהקל על התינוק לנשום.כדי לתת לתינוק שלך מקלחת קיטור, פשוט הפעל מקלחת חמה ותן לחדר האמבטיה להתמלא בקיטור.אתה יכול גם להניח מטלית חום ולחה על חזה התינוק שלך ובחזרה כדי לעזור לפנות את דרכי הנשימה.וודא שהדחיסה לא חמה מדי לפני שאתה שם אותו על התינוק שלך.

נוזלים

שמירה על ההידרציה של התינוק שלך היא המפתח כאשר יש להם הצטננות.הקפידו להציע שפע נוזלים כמו מים, חלב אם ומשקאות אלקטרוליטים.לחות את תינוקך יעזור לדלל את הריר שלהם ולהקל עליהם לנשום.

מנוחה

המנוחה

מנוחה חשובה להחלמתו של התינוק מהצטננות.הקפידו לתת לתינוקכם הרבה זמן לישון ולהירגע.אתה יכול גם לנסות ליצור סביבה מרגיעה לתינוק שלך עם מוזיקה רכה או רעש לבן.זה יכול לעזור להקל על הסימפטומים שלהם ולהפוך אותם לנוחים יותר.

סיכום

הסעדים של סבתא להצטננות התינוקות יכולים להיות דרך יעילה להקל על תסמינים ולקצר את משך המחלה.ניתן להשתמש בטיפולים טבעיים, כולל תה צמחים, דבש, מקלחות קיטור, קומפרסים חמים, נוזלים ומנוחה, להפחתת שיעול וגודש ולהפוך את התינוק שלך לנוח יותר.אם התינוק שלך סובל מהצטננות, נסה את הסעדים שאושרו על סבתא כדי לעזור להם להשתפר.

שאלות נפוצות

האם ניתן לתת דבש לתינוקות עם הצטננות?

דבש יכול לעזור להקל על כאב גרון ולהפחית את השיעול, אך לעולם אין לתת אותו לתינוק מתחת לגיל אחד.עבור תינוקות מעל שנה, אתה יכול לערבב כפית דבש עם מים חמים ולתת אותו לתינוקך כמה פעמים ביום כדי להקל על תסמיני קור.

האם עלי להשתמש בדחיסה חמה על החזה של התינוק שלי?

כן, הנחת מטלית חום ולחה על חזהו ובגב התינוק שלך יכולה לעזור להפחית את הגודש ולהקל עליהם לנשום.וודא שהדחיסה לא חמה מדי לפני שאתה שם אותו על התינוק שלך.

הסעדים של סבתא להצטננות התינוקות יכולים להיות דרך יעילה להפחתת תסמינים ולקצר את משך המחלה.עם טיפולים טבעיים כמו תה צמחים, דבש, מקלחות קיטור, קומפרסים חמים, נוזלים ומנוחה, אתה יכול לעזור לתינוק שלך להרגיש יותר נוח ולהשתפר במהירות. למד עוד על התרופות של סבתא להצטננות של תינוקות .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן