דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות מוכחות על כאבי שיניים אצל תינוקות

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות מוכחות על כאבי שיניים אצל תינוקות

הקלה על כאבי השיניים של התינוקות עם הסעדים של סבתא

כהורה, זה יכול להיות קשה לראות את ילדכם סובל מכאב שיניים.זה כואב במיוחד לתינוקות, שאינם מסוגלים לנסח את מה שהם מרגישים, או אפילו מבינים למה זה קורה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה לכאב השיניים של תינוקך.הסעדים של סבתא מנוסים ונכונים ויכולים לעזור לילדכם למצוא קצת הקלה מהכאב.

שימוש בשמן ציפורן כדי להרגיע את כאבי השיניים

אחד התרופות הפופולריות ביותר עבור כאבי שיניים הוא שמן ציפורן.שמן ציפורן מכיל באופן טבעי תרכובת הנקראת Eugenol, שהיא הרדמה ואנטיספטית.יוגנול מסייע בהקדמת הכאב ולהפחתת דלקת.בנוסף, זה עשוי לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם כפית שמן זית.שפשפו את התערובת בעדינות סביב השן והמסטיק הפגועים.אם התינוק שלך צעיר מכדי לשטוף את השמן בפה, אתה יכול גם לשפשף את התערובת על לחייהם או על מקדשים.

טיפול בכאב השיניים של תינוקך במי מלח

תרופה נוספת עליה ממליצה סבתא היא מי מלח.מי מלח מסייעים להפחתת הדלקת ויכולים גם לעזור להפחית את הכאב.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים.תן לתינוק שלך לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלהם כמה דקות.הקפד לא לתת לתינוק שלך לבלוע את הפיתרון, מכיוון שזה יכול לגרום לבטן נסערת.

שימוש בקרח כדי להפחית את הכאב והנפיחות

קרח יכול לשמש גם כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לעטוף קוביית קרח בבד ולהחזיק אותה כנגד האזור הפגוע למשך מספר דקות.הקור יעזור להרדים את הכאב ולהפחית את הנפיחות.הקפידו להשתמש בבד כדי להגן על עור התינוק שלכם מפני הקור.

טיפ ייחודי: השתמש בתרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות יכולות להיות דרך נהדרת לטפל בכאב שיניים של התינוק.ישנם כמה תרופות הומיאופתיות המנוסחות באופן ספציפי כדי לעזור בכאבי שיניים.סעדים אלה בטוחים לשימוש על תינוקות ויכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הקפד לדבר עם הרופא שלך או נטורופת לפני שתשתמש בתרופות הומאופתיות כלשהן.

לסיכום, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לספק הקלה על כאב השיניים של התינוק שלך.שמן ציפורן, מי מלח וקרח הם כולם שיטות יעילות להפחתת הכאב והדלקת.בנוסף, ניתן להשתמש בתרופות הומיאופתיות כדי להפחית את הכאב והנפיחות.בעזרת תרופות טבעיות אלה, אתה יכול לעזור לתינוקך למצוא הקלה מסוימת מכאבי כאב השיניים שלהם.

תרופות ביתיות לכאבי שיניים בתינוקות

כאשר השיניים הראשונות של התינוק מתחילות להופיע, זה יכול להיות אירוע משמח עבור ההורים.אבל זה יכול להיות גם מקור לכאב ואי נוחות עבור הקטנה שלך.כאבי שיניים אצל תינוקות יכולים להתרחש בגלל מגוון סיבות, כולל בקיעת שיניים, עששת ואפילו מחלות חניכיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להרגיע ולהקל על כאב השיניים של התינוק שלך.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לכאבי שיניים אצל תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב על ידי שטיפת חיידקים ופסולת אחרת מהאזור המושפע.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.בעזרת ספוגית כותנה נקייה או באצבעך, שפשפו בעדינות את הפיתרון על האזור הפגוע של החניכיים של התינוק שלכם.עשו זאת מספר פעמים ביום, או לפי הצורך.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין דחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה או מגבת נייר והמרחו אותו על האזור הפגוע.וודא שהדחיסה אינה קר מדי וכי הוא לא מיושם ישירות על העור.ניתן להשתמש בדחיסה קרה מספר פעמים ביום, או לפי הצורך.

טבעת בקיעת שיניים

טבעת בקיעת שיניים יכולה לעזור להרגיע את החניכיים של התינוק שלך ולספק הקלה מכאב שיניים.טבעות בקיעת שיניים מגיעות במגוון צורות, גדלים וחומרים ו- CAn יימצא ברוב חנויות התינוקות.הקפד לקרוא את הוראות היצרן לפני שתשתמש בטבעת בקיעת שיניים ואל תיתן לתינוק שלך ללעוס אותו יותר מדי זמן.

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים אצל תינוקות

בנוסף לתרופות הביתיות שהוזכרו לעיל, ישנם גם מספר תרופות מסורתיות ששימשו במשך דורות כדי לעזור להרגיע ולהקל על כאבי שיניים אצל תינוקות.ניתן להשתמש ב”תרופות של סבתא “אלה בשילוב עם התרופות הביתיות שלמעלה, או שניתן להשתמש בהן לבד.

שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאבי השיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן בכוס מים חמים ומורחים את התמיסה על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה נקייה או אצבעך.עשו זאת מספר פעמים ביום, או לפי הצורך.

שום

לשום תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מועכים כמה שיני שום על משחה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו.עשו זאת מספר פעמים ביום, או לפי הצורך.

בצל

בצל שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, חותכים פרוסת בצל דקה והניחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו.עשו זאת מספר פעמים ביום, או לפי הצורך.

מסקנה

כשמדובר בכאבי שיניים מרגיעים והקלות בתינוקות, ישנם מספר תרופות ביתיות וסעדים מסורתיים שיכולים לעזור.משטיפות מי מלח לשמן ציפורן, ישנם מגוון של תרופות פשוטות ויעילות שיכולות לעזור לספק הקלה לקטנה שלך.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות ביתיות בטוחות לתינוקות?

ת:

כן, רוב התרופות הביתיות בדרך כלל בטוחות לתינוקות.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן.

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופה?

A:

זה תלוי בתרופה.ניתן להשתמש בכמה תרופות כמו שטיפות מי מלח וקומפסים קרים מספר פעמים ביום, ואילו אחרים כמו שמן ציפורן ושום ניתן להשתמש פעם או פעמיים ביום.

לסיכום, הסעדים של סבתא לכאבי שיניים אצל תינוקות הם דרך בטוחה ויעילה לעזור להקל על אי הנוחות של הקטנה שלך.משטיפות מי מלח לשמן שמן ושום, ישנם מספר תרופות פשוטות שיכולות לעזור לספק הקלה.כמו תמיד, עדיף להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן על התינוק שלך.למידע נוסף, <

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן