דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 5 התרופות של סבתא לסינוסיטיס שתוכלו לנסות

סבתא יודעת הכי טוב: 5 התרופות של סבתא לסינוסיטיס שתוכלו לנסות

מה זה סינוסיטיס?

סינוסיטיס הוא מצב שכיח ולעתים קרובות כואב הנגרם כתוצאה מדלקת בסינוסים, שהם חללים מלאים באוויר הממוקמים באזור הפנים, ליד האף והעיניים.התסמינים כוללים גודש, כאבי פנים, כאבי ראש ופריקה עבה, צהובה או ירוקה מהאף.סינוסיטיס יכול להיות חריף, כלומר הוא נמשך פתאום ונמשך פרק זמן קצר, או כרוני, כלומר הוא נמשך מספר שבועות או יותר.

הסעדים של סבתא לסינוסיטיס

לסבתא יש כמה תרופות ביתיות מנוסות ואמינה לסינוסיטיס שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים למצב כואב זה.להלן כמה מהתרופות שלה שעשויות להועיל:

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה אך יעילה לעזור לפנות את מעברי האף.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר ריר ולהקל על העומס.

השקיה באף

השקיה באף היא נוהג עתיק ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בפינוי מעברי האף ולהפחית דלקת.זה כרוך בשימוש בסיר נטי או מכשיר אחר המלא בתמיסת מי מלח.הניחו את הסיר או המכשיר לנחיריים אחד והטו את הראש כך שהפתרון יוכל לזרום דרך הנחיר האחר.

קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על הפנים יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לסינוסיטיס.משרים מטלית נקייה במים חמים והניחו אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחי מרפא

סבתא ממליצה גם על מספר תרופות צמחיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.אלה כוללים ג’ינג’ר, שום, חילבה וכורכום.ניתן לצרוך ג’ינג’ר כתה או לקחת כתוסף.ניתן לצרוך שום גולמי או להוסיף למזון.ניתן ליטול חילבה וכורכום כתוספי מזון או להוסיף למזון.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב להישאר לחות כשסובלים מסינוסיטיס.שתו הרבה מים ונוזלים אחרים כדי לסייע לרזול ריר ולהפחית את הדלקת.אתה יכול גם לשתות תה צמחים או להוסיף לימון ודבש למים חמים לתוספת הקלה.

התרופות הביתיות של סבתא לסינוסיטיס יכולות להיות יעילות מאוד בהקלה על הסימפטומים הקשורים למצב כואב זה.נסה כמה מהתרופות הללו כדי לבדוק אם הם מספקים הקלה מהסינוסיטיס שלך.

התרופות של סבתא נפוצה לסינוסיטיס

הסעדים של סבתא לסינוסיטיס הם לרוב חלק מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר שקיימות.טיפולים טבעיים אלה הם דרך מצוינת לטפל באופן טבעי בסינוסיטיס ולקבל הקלה מהתסמינים במהירות.כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לסינוסיטיס כוללות:

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הנפוצות ביותר של סבתא לסינוסיטיס.שיטה זו כוללת התקלחות חמה או מים רותחים בסיר ואז שאפת ממנו את הקיטור.זה מאפשר לאוויר הלח להגיע לחללי הסינוסים ועוזר לדלל ריר, תוך מתן הקלה מהתסמינים של סינוסיטיס.זה גם עוזר להפחית דלקת ונפיחות סביב הסינוסים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לסינוסיטיס.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות וחזקות נגד פטריות המסייעות להפחתת תסמיני הסינוסיטיס.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.זה יכול לשמש גם כשטיפה באף על ידי ערבוב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים, ואז באמצעות תרסיס מלח באף או סיר נטי כדי לשטוף את הסינוסים.

שום

שום הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לסינוסיטיס.לשום תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות המסייעות להפחתת דלקת ונפיחות של הסינוסים.זה גם עוזר להפחית את ייצור הריר ולשיפור הניקוז מהסינוסים.כדי להשתמש ב- rאמדי, לרסק שיני שום או שתיים של שום ומערבבים אותם עם כף דבש.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה מהתסמינים של סינוסיטיס.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לסינוסיטיס.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות המסייעות להפחתת דלקת ונפיחות של הסינוסים.זה גם עוזר בשיפור הניקוז מהסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.זה יכול לשמש גם כשטיפה באף על ידי ערבוב כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים, ואז באמצעות תרסיס מלח באף או סיר נתי כדי לשטוף את הסינוסים.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לסינוסיטיס.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת דלקת ונפיחות של הסינוסים.זה גם עוזר להפחית את ייצור הריר, לשפר את הניקוז מהסינוסים ולהפחית את תסמיני הסינוסיטיס.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כף שמן קוקוס ועסה אותו בעדינות לסינוסים.ניתן לעשות זאת פעמיים ביום להקלה מהתסמינים של סינוסיטיס.

סיכום

הסעדים של סבתא לסינוסיטיס הם כמה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר שיש.טיפולים טבעיים אלה הם דרך מצוינת לטפל באופן טבעי בסינוסיטיס ולקבל הקלה מהתסמינים במהירות.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לסינוסיטיס כוללות שאיפת קיטור, חומץ תפוחים, שום, ג’ינג’ר ושמן אקליפטוס.כל הסעדים הללו בטוחים ויעילים, וניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה מהתסמינים של סינוסיטיס.

שאלות נפוצות

מה זה סינוסיטיס?

סינוסיטיס הוא דלקת בסינוסים שיכולים להיגרם על ידי אלרגיות, הצטננות או וירוסים.תסמינים של סינוסיטיס כוללים גודש, כאבי פנים וכאבי ראש.

האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור בטיפול בסינוסיטיס?

כן, הסעדים של סבתא יכולים לעזור לטיפול בסינוסיטיס.טיפולים טבעיים אלה הם דרך מצוינת לטפל באופן טבעי בסינוסיטיס ולקבל הקלה מהתסמינים במהירות.התרופות הנפוצות של סבתא לסינוסיטיס כוללות שאיפת קיטור, חומץ תפוחים, שום, ג’ינג’ר ושמן אקליפטוס.כל הסעדים הללו בטוחים ויעילים, וניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה מהתסמינים של סינוסיטיס. הגדרת Wikipedia.org לגבי התרופות של סבתא לסינוס

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן