דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לפני גיל המעבר – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות לפני גיל המעבר – כל מה שחשוב לדעת

קדם גיל המעבר תרופות טבעיות

קדם-מנופאוזה היא תקופה שבה לנשים יש פחות הזדמנויות להביא ילדים לעולם. יש להם פחות אנרגיה. זה גורם להם להשפיע על ההערכה והביטחון העצמי שלהם.

כדי לעזור לך להיפטר מגלי חום, הזעות לילה ותסמינים אחרים הנגרמים על ידי גיל המעבר. צמחי מרפא זה שימשו במשך מאות שנים ברפואה המסורתית לטיפול במחלות שונות, כולל דיכאון, כאבי ראש, נדודי שינה, מתח וחוסר אנרגיה:

1.) זרעי פשתן

2.) משקאות קרים

3.) יוגה

4.) מדיטציה

5.) תרגילי נשימה

6.) ויטמין E

עם זאת, ניתן להשתמש בתרופה למניעת היעדר שחלות. שקול התייחס לטיפול במצב זה אם אתה חווה: עייפות וחוסר אנרגיה (עיפות רבות משביתות את המחזור החודשי של אישה) פחות מחזורים וקצר יותר (פחות זמן בגיל המעבר) ממה שהיה לך לפני תחילת גיל המעבר. יכול להיות לך אמנוריאה או ללא מחזור בכלל. אם יש לך מעט מאוד מחזורים, זה יכול להיות שהשחלות שלך כבר לא מייצרות ביציות או שהן הפסיקו לתפקד. יש לך גם היסטוריה של בידול, כמו גם תסמינים אחרים של גיל המעבר. אם אינך נהנית מהתחושות כבדות לווסת, טיפול רפואי עבור אחד או יותר מהתסמינים הבאים: תחושות של אוקות אוקות בבטן התחתונה; רגישות מוגברת למגע (יובש בנרתיק).

הורמונים טבעיים לגיל המעבר

גיל המעבר הוא תקופה של חוסר איזון הורמונלי וזו עלולה להיות תקופה קשה עבור נשים. רמות ההורמונים יורדות, הגוף מפסיק לייצר כמה הורמונים, וקשה יותר לטפל בעצמך.

ההורמונים הטבעיים לגיל המעבר הם כמה מהטיפולים הנפוצים והיעילים ביותר למצב זה. הם גם משפרים את איכות החיים של נשים רבות. עם סוג זה של חוסר איזון הורמונלי. באופן כללי, ישנם רק שלושה סוגים של תסמיני גיל המעבר: גלי חום, הזעות לילה ויובש בנרתיק. גלי חום מתרחשים כאשר הגוף מייצר יותר מדי אסטרוגן, מה שמוביל לחום לא נוח בכלי הדם בפנים ובצוואר. הזעות לילה קשורות לשינויים בייצור טסטוסטרון SHBG הנחוץ לייצור זרע. דלקת בנרתיק (יובש) היא תסמין שכיח הנגרם על ידי רמות נמוכות יותר של אסטרוגן ופרוגסטרון מאשר הנורמלי. הדבר החשוב ביותר שיש לדעת על טיפול הורמונלי לגלי החום שלך הוא שהוא אינו מרפא את הבעיה הבסיסית של תת פעילות בלוטת התריס. לכן, לאחר שעברת טיפול הורמונלי במשך שנה לפחות, עליך לבצע בדיקות דם שנתיות כדי לוודא שהתסמינים הללו לא יחזרו. זה גם חכם לבדוק עם הרופא שלך אם בעיות בריאות אחרות עשויות להיות מעורבות בהתפתחות גלי חום. במיוחד, אם אתה כבר על מדללי דם או מטופל לאנמיה או מחלת תאי חרמש.

מתי מתחיל גיל המעבר

גיל המעבר הוא שלב בו פוריות הנשים יורדת. למרות שהתאריך המדויק של ירידה זו משתנה מאישה לאישה, זה בדרך כלל בסביבות גיל 50. המשמעות היא שגיל המעבר מתחיל בסביבות גיל 45 ומסתיים בסביבות גיל 55.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן