דף הבית » מדריך לרפואה טבעית » 5 רפואה טבעית בטוחה לירידה במשקל

5 רפואה טבעית בטוחה לירידה במשקל

רפואה טבעית לירידה במשקל

הדרך הישנה להגיע לדרך. אבל זו לא הדרך הטובה ביותר.

התרופה הטבעית להפחתת משקל היא שילוב של מזון, פעילות גופנית ושינויים באורח החיים. נמצא כי התרופה הטבעית היעילה ביותר לירידה בכמות היא שילוב של דיאטה דלת קלריות אודיאטה דלת פחמימות. המזונות האלה עשויים לעזור לך לקבל את הגוף הזה שחלמת עליו:

1.) כל סוג של שעועית

שעועית היא מקור מצוין לחלבון, היא זולה ומשביעה. יתרה מכך, בשעועית יש הרבה סיבים והיא קשה לעיכול. כתוצאה מכך, אתה עלול להפסיק לאכול יותר מכיוון שאתה מרגיש שובע למשך תקופה ארוכה יותר.

2.) קפה לא ממותק

שתיית קפה עשויה לסייע בירידה במשקל על ידי הגברת רמות האנרגיה וההוצאה הקלוריות. קפה שחור מצוין גם לירידה במשקל מכיוון שהוא יכול לגרום לך להרגיש שובע אך אין בו כמעט קלוריות.

3.) תה ירוק

נוגדי חמצון בשפע בתה ירוק, משקה טבעי.

יתרונות רבים של שתיית תה ירוק כוללים שריפת שומנים גדולה יותר וירידה במשקל.

4.פירות וירקות

בנוסף להיותם עשירים במים, מינרלים וסיבים, פירות וירקות בריאים להפליא ומועילים לירידה במשקל. יש להם גם בדרך כלל צפיפות אנרגיה נמוכה מאוד. בגלל זה, קל לצרוך הרבה מבלי לספוג יותר מדי קלוריות.

5.)ביצים

המזון הטוב ביותר לירידה במשקל הוא ביצים. הם סבירים, דלים בקלוריות, עשירים בחלבון ועמוסים במספר ויטמינים ומינרלים. בהשוואה לדיאטות עם פחות חלבון, מזונות עתירי חלבון הוכחו כמפחיתים רעב ומחזקים את תחושות השובע.

תעשיית ההרזיה פורחת. ההערכה היא שיש כ-1.3 מיליארד אנשים ברחבי העולם הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר. אנשים אלה צריכים להתמודד עם הרבה בעיות כמו בעיות בריאות וחשבונות רפואיים יקרים. התרופה הטבעית לירידה במשקל יכולה לעזור להם להתגבר על בעיות אלו ולשמור על מאמצי הירידה במשקל.

דיאטה

סוג התזונה הנפוץ ביותר הוא צריכת פחמות, שהן מקור האנרגיה הבסיסית. הסוגים אחרים חלבון ושומנים.

גוף האדם זקוק לכמות מאוזנת הן של פחמימות והן של חלבון כדי לשמור על בריאותו ותפקודו. פחמימות משמשות גם כמקור אנרגיה בגופנו. חלבון חשוב לצמיחה והתפתחות, בעוד שומנים משמשים כמקור אנרגיה למוח ולשרירים.

ישנם סוגים רבים ושונים של תזונה שאנו זקוקים להם בחיי היומיום שלנו; יש אנשים שמעדיפים לאכול יותר פחמימות מאחרים כי הם ממתקים או רוצים לשחרר את הבריאות, בעוד שאחרים חלבון כי זה עוזר להם לבנות שרירים מהר. הבחירה תלויה בהעדפה אישית, אך שני הסוגים נחשבים לחומרי תזונה “חיוניים” לבני אדם לשרוד בעולם הזה: חלבונים (שעוזרים לנו לבנות שרירים) ופחמימות (שעוזרות לנו לשמור על בריאותנו).

אחרת היא התזונה התיכונית, היא עשירה בצמחים ודלה במלח ושומנים רוויים. חלק מהמזונות המהווים חלק מהתזונה הזו הם צלפים, זיתים, שום, לימונים, ביצים, עגבניות ותפוזים. דיאטה זו ממליצה גם על אכילת דגים או בשר בקר רזה שהוא עשיר בחומצות שומן 3 המסייעות בשמירה על בריאות הלב והמוח. חלקם גם מנסים דיאטה צמחונית, הם אוכלים בעיקר צמחים, ללא בשר ופירות ים רק דשא וביצי חופש לחלבון מן החי. הם גם נמנים מכל מזון מסחרי ומעובד, בין מסעדות שוקולד או מזון מהיר. בעוד שאנשים רבים מצאו שהתזונה הצמחונית קלה, היא אף פעם לא מומלצת למי שיש או קיימת בסיכון למחלות לב מה שהחלב הצמחים בתזונה הצמחים להצטברות רובד בעורקיםול שעלול להוביל ללב עתידי לִתְקוֹף.

תזונה היא נושא מורכב והרבה סוגים שלו. רק זכרו לאכול מגוון רחב של מזונות בריאים וטבעיים – והימנעו מג’אנק פוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן