דף הבית » מידע מקצועי » רפואה טבעית יעילה ביותר עבור נדודי שינה

רפואה טבעית יעילה ביותר עבור נדודי שינה

תרופות טבעיות לנדודי שינה

נדודי שינה היא בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. זה יכול להיות בגלל כמה גורמים כמו מתח או חוסר שינה. אם אתה סובל מנדודי שינה, אז אתה צריך לשקול רפואה טבעית עבור זה.

1. אגוז מוסקט הוא עשב אשר נמצא בשימוש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים. זהו תבלין ויש לו סגולות רפואיות, במיוחד לטיפול בנדודי שינה מכיוון שהוא מרכיב בעזרי שינה רבים מזיקוק של אגוז מוסקט וציפורן. אגוז מוסקט עשוי לשמש גם כתרופה כדי להפחית חרדה. זה יעיל במיוחד בטיפול בהפרעות חרדה הקשורות לדיכאון. זה גם עשוי להיות מועיל במקרים של נדודי שינה אם האדם זקוק למנוחה כדי להימנע מהפרעות שינה חמורות כגון דום נשימה בשינה, נרקולפסיה או הפרעות שינה אחרות הקשורות לישנוניות מוגזמת ביום (EDS). אגוז מוסקט משמש לטיפול בנדודי שינה ועייפות הנגרמים ממתח ולחץ מהעבודה

. החומר הפעיל במוסקט נקרא פיפרין. פיפרין נחקרה כטיפול בנדודי שינה והפרעות שינה אחרות. כמה מחקרים הראו שזה יכול להפחית חרדה על ידי שיפור תפקוד ה”התעוררות” של המוח.

מה עוזר לשינה טובה

שינה היא חלק חשוב מחיינו. עם זאת, נדודי שינה יכולים להיות מצב מתיש שיכול להשפיע על הפרודוקטיביות והרווחה שלך.

תרופות טבעיות לנדודי שינה הן אלו שנעשה בהן שימוש במשך מאות שנים. הם חומרים טבעיים ששימשו בעבר לטיפול בהפרעות שינה ובעיות בריאות אחרות. חלק מהם כוללים: הדבר הטוב ביותר בתרופות טבעיות לטיפול בנדודי שינה הוא שהן ללא תופעות לוואי ויש להן השפעה לטווח קצר בלבד. רבים מהמרכיבים המשמשים בתרופות צמחיות לשינה ניתן למצוא בעזר שינה טבעי ויעיל. פולי קקאו הם מקורות עשירים למלטונין, שהוא ההורמון האחראי על ויסות השעון הפנימי של גופנו.1 מלטונין יש גם השפעות הרגעה קלות, וזו הסיבה שרוב האנשים הסובלים מנדודי שינה משתמשים בו. כאשר נלקח במינונים קטנים, נמצא שמלטונין משרה שינה מצוינת על ידי הפעלת ייצור הסרוטונין והנוראפינפרין בגוף (הכימיקלים שאחראים על תחושות האושר שלנו).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן