דף הבית » תרופות סבתא » תן לתינוק שלך קצת TLC – התרופות של סבתא להצטננות במהלך ההיריון

תן לתינוק שלך קצת TLC – התרופות של סבתא להצטננות במהלך ההיריון

הסעדים של סבתא להצטננות במהלך ההיריון

הריון יכול להיות זמן של התרגשות ושמחה, אבל זה יכול להיות גם זמן של דאגה ולחץ.כשאתה בהריון, חשוב לטפל בבריאותך במיוחד.הצטננות הם אחת המחלות השכיחות ביותר, ולמרבה הצער, הם יכולים להיות אפילו יותר מטרד כשאתה בהריון.זה יכול להיות קשה למצוא תרופות בהן תוכלו להשתמש בזמן ההריון, אך למרבה המזל, הסעדים של סבתא שלכם עשויים להיות בדיוק הדבר שאתם צריכים.

בטיחות הסעדים של סבתא

חשוב לזכור שאתה תמיד צריך לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות.חלק מהסעדים של סבתא שלך עשויים להיות בטוחים לשימוש, בעוד שאחרים עשויים שלא להיות.חשוב גם לזכור כי כמה סעדים שעשויים להיות בטוחים לאדם שאינו בהריון עשויים שלא להיות בטוחים עבורך.

כמה מהתרופות של סבתא

ישנם סעדים רבים שסבתא שלך אולי השתמשה בהצטננות, וחלקם עשויים להיות בדיוק הדבר שאתה צריך.להלן כמה שיש לקחת בחשבון:

  • דבש ולימון: דבש ולימון יכולים להוות תרופה נהדרת להצטננות.דבש הוא אנטי דלקתי טבעי, ולימון מלא בוויטמין C. אתה יכול לערבב דבש ולימון יחד ולשתות אותו עם מים חמים.המים החמים יסייעו בפירוק הריר, ואילו הדבש והלימון יעזרו להפחית דלקת.
  • שום: שום הוא תרופה נהדרת להצטננות.הוא מלא בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות.אתה יכול להוסיף שום למזון שלך או לקחת אותו בצורה תוספה.
  • תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר מלא בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת קצת ג’ינג’ר טרי במים ולהוסיף מעט דבש.אתה יכול לשתות את התה הזה מספר פעמים ביום.
  • מרק עוף: מרק עוף הוא תרופה נהדרת להצטננות.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים, וזה יכול לעזור להפחית דלקת.אתה יכול להכין מרק עוף משלך או לקנות אותו מהחנות.רק וודא שהמרכיבים כולם טבעיים ונקיים מתוספים.

טיפ ייחודי ומועיל

שתיית שפע נוזלים היא גם דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.משקאות חמים, כמו תה ומרק, מועילים במיוחד.הקפידו להישאר לחות ולשתות הרבה נוזלים לאורך היום.

חשוב גם להשיג הרבה מנוחה במהלך הצטננות.נסה להשיג לפחות 8 שעות שינה בכל לילה ולקחת תנומות קצרות במהלך היום אם אתה צריך.זה יעזור לגופך להילחם בזיהום ולגרום לך להרגיש טוב יותר מהר.

לבסוף, חשוב לאכול תזונה בריאה ומאוזנת.אכילת מזונות עשירים בוויטמינים ובמינרלים, כמו פירות וירקות, תעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולתת לך את האנרגיה שאתה צריך כדי להילחם בזיהום.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות, ולוודא שהמרכיבים טבעיים ונטולי תוספים.בעזרת מעט עזרה מסבתא שלך, יתכן שתוכל לעבור הצטננות בזמן ההריון בקלות.

התרופות של סבתא לקור במהלך ההיריון: חלק 2

הסעדים של סבתא לקור במהלך ההיריון הם חלק מהטיפולים הטובים ביותר שיכולים לעזור לנשים להישאר בריא בזמן שהן מצפות.שיטות אלה טבעיות ובטוחות, כך שהן לא רק טובות לאם אלא גם לתינוק.במאמר זה נדון בכמה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר שסבתא נהגה לטפל בהצטננות במהלך ההיריון.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת לטפל בהצטננות במהלך ההיריון.עשבי תיבול כמו שום, ג’ינג’ר, קמומיל ואקליפטוס שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.עשבי תיבול אלה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, מה שהופך אותם נהדרים לטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.ניתן לקחת אותם בצורת תה, או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור ל- Rאדוס גודש ומרגיע גרון כואב.

שפשוף אדים

שפשוף אדים

הם דרך יעילה לטפל בהצטננות במהלך ההיריון.שפשוף אדים מכיל שמן אקליפטוס, שידוע כמסייע בהפחתת העומס ולהרגיע גרון כואב.יש למרוח שפשוף אדים על אזור החזה והגרון ואז לכסות במטלית חמה כדי לעזור לאדים לחדור לעור.זה עוזר להפחית את השיעול והגודש, כמו גם להרגיע גרון כואב.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה נפוצה להצטננות במהלך ההיריון.לימונים ידועים בתכולת הוויטמין C הגבוהה שלהם, המסייעת להגביר את מערכת החיסון.דבש ידוע בתכונותיו האנטי -חיפושיות והאנטי -מיקרוביאליות, המסייעות להילחם בזיהומים ולהפחתת הנפיחות.ערבוב דבש ולימון יחד בכוס מים חמים יכול לעזור להפחית את שיעול, כאב גרון וגודש.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה נוספת להצטננות במהלך ההיריון.שאיפת קיטור מסייעת להפחתת גודש, כמו גם להרגיע גרון ושיעול כואב.לשם כך, הוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ואז שאפו את הקיטור בעזרת מגבת מעל הראש.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לגוף להילחם בזיהום בצורה יעילה יותר.

מסקנה

הסעדים של סבתא להצטננות במהלך ההיריון הם דרכים בטוחות ויעילות לטיפול בקל.תרופות צמחיות, שפשוף אדים, דבש ולימון ושאיפת קיטור הם כמה מהשיטות הפופולריות ביותר המשמשות לטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.סעדים אלה טבעיים ובטוחים, ולכן הם דרך נהדרת להישאר בריאים תוך כדי ציפוי.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח להשתמש בשפשוף אדים במהלך ההיריון?

כן, שפשוף אדים בטוחים לשימוש במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב לוודא שהם לא מיושמים ישירות על העור, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי.חשוב גם להימנע ישירות על נשימה באדים, מכיוון שזה יכול לגרום לבעיות נשימה.

באיזו תדירות עלי להשתמש בשאיפת קיטור?

יש להשתמש בשאיפת קיטור רק כמה פעמים ביום בעת הצורך.חשוב להימנע משימוש יתר בתרופה זו, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

הסעדים של סבתא להצטננות במהלך ההיריון הם דרך נהדרת להישאר בריאים תוך כדי ציפוי.תרופות צמחיות, שפשוף אדים, דבש ולימון ושאיפת קיטור הם דרכים בטוחות וטבעיות לטיפול בהצטננות במהלך ההיריון.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את השיעול, העומס והגרונות כאב, כך שהם דרך נהדרת להישאר בריאים במהלך ההיריון. רפואת צמחים היא חלק חשוב מהתרופות של סבתא, מכיוון שהיא ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-ויראליות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן