דף הבית » תרופות סבתא » תרופה מיושנת לאף המחניק של התינוק: התרופה של סבתא!

תרופה מיושנת לאף המחניק של התינוק: התרופה של סבתא!

מהי תרופת סבתא של האף המחניק של התינוק?

תרופת סבתא של האף המחניק של התינוק היא תרופה מסורתית המשמשת לטיפול באף המחניק של התינוק.זוהי תרופה טבעית, המורכבת בדרך כלל ממרכיבים כמו שום, ג’ינג’ר ודבש, ששימשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מעומס האף ותסמיני קור ושפעת אחרים.תרופה זו מיושמת לרוב באופן אקטואלי על אפו של התינוק, אם על ידי שפשוף אותו או באמצעות טפטפת כדי למקם את התרופה ישירות לאף התינוק.

היתרונות של תרופת הסבתות של האף המחניק של התינוק

תרופת הסבתא של האף המחניק של התינוק יכולה להועיל לטיפול באף המחניק של התינוק מכיוון שהיא תרופה טבעית.המרכיבים המשמשים בתרופה זו ארוזים בתכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת, להפחית את העומס ולנקות את מעברי הריר.בנוסף, הדבש בתרופה עוזר להרגיע את גרונו של התינוק ועוזר להקל על אי הנוחות של אף מחניק.

כיצד להשתמש בתרופות סבתות סבתות של האף המחניק של התינוק

בעת שימוש בתרופת סבתא מחניקה של התינוק כדי לטפל באף המחניק של התינוק, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולוודא שכל המרכיבים ישמשו בכמויות המומלצות.כדי לבצע את התרופה, תצטרך:

  • 2 שיני שום, קלופות ומטחנות
  • 1 כפית ג’ינג’ר, קלוף ומטחן
  • 1 כף דבש

לאחר הכנת המרכיבים, שלב אותם יחד בקערה וערבב עד שהם יוצרים משחה.לאחר מכן, החל את העיסה על אפו של התינוק באמצעות ספוגית כותנה או טפטפת.חשוב להיות עדין ולא להפעיל לחץ רב מדי על אפו של התינוק.

ברגע שמוחל את העיסה, אפשר לו לשבת על אפו של התינוק למשך מספר דקות לפני שממחק אותה עם מטלית נקייה.מומלץ ליישם את התרופה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל: כדי להפוך את התרופה ליעילה יותר, תוכלו גם להכין כוס תה עם השום והג’ינג’ר, ואז להוסיף כף דבש לתה.אפשר לתה להתקרר לפני השימוש בו כדי להכין את העיסה לתרופת הסבתא של האף המחניק של התינוק.

חלק 2: תרופות טבעיות לאף מחניק של התינוק </h2

כאשר מתמודדים עם האף המחניק של התינוק, ההורים יכולים לפנות לתרופות טבעיות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים ולגרום לקטנה שלהם להרגיש טוב יותר.לרוב סעדים אלה פחות יקרים ועדינים יותר מתרופות ללא מרשם.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לצרכים האישיים של תינוקכם.

מכשיר אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור להפחית את המילוי של אפו של התינוק.הלחות באוויר תעזור לשחרר את הריר באף, מה שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות של אף מחניק.חשוב לנקות את מכשיר האדים באופן קבוע כדי למנוע גידול של עובש וחיידקים, מה שעלול לגרום לבעיות בריאות אחרות.

תמיסת מלח

שימוש בתמיסת מלח לשטיפת מעברי האף יכול לעזור להפחית את כמות הריר באף, מה שיכול לעזור להקל על אף מחניק.ניתן לרכוש תמיסת מלח ברוב בתי המרקחת או שתוכלו להכין משלכם באמצעות תערובת של מלח ומים חמים.בעת שימוש בתמיסת מלח, חשוב להשתמש במזרק נורה כדי לשטוף בעדינות את האף.

Steam

Steam יכול לעזור להפחית את המילוי של אפו של התינוק על ידי שחרור הריר ומתן הקלה מעומס.אתה יכול להשתמש במגזר אדים כדי לספק לתינוק שלך קיטור, או פשוט לקחת אותם לשירותים ולהפעיל מקלחת חמה למשך כמה דקות כדי למלא את החדר בקיטור.הקפד לשמור על תינוקך במרחק בטוח מהקיטור כדי למנוע כוויות.

שמנים אתרים

שמנים אתרים מסוימים, כמו מנטה ואקליפטוס, יכולים לעזור להפחית את המילוי של אפו של התינוק.אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמן לקערת מים מהבילים ולגרום לתינוק שלך לשאוף את הקיטור.Yאתה יכול גם לשים כמה טיפות שמן על בד ולהניח אותו ליד התינוק שלך בזמן שהם ישנים.הקפד להרחיק את הבד מפני התינוק שלך כדי למנוע גירוי בעור.

מסקנה

כאשר מתמודדים עם האף המחניק של התינוק, ההורים יכולים לפנות לתרופות טבעיות כדי לעזור להקל על הסימפטומים.מכשירי אדים, פתרונות מלח, אדים ושמנים אתרים יכולים לעזור להפחית את המומחים של אפו של התינוק.חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לצרכים האישיים של התינוק שלכם.

שאלות נפוצות: מהי תרופת הסבתא של האף המחניק של התינוק?

תרופת הסבתא של האף המחניק של התינוק היא מונח המשמש לתיאור תרופות טבעיות המשמשות לטיפול באף המחניק של התינוק.סעדים אלה עשויים לכלול שימוש במזכיני אדים, פתרונות מלוחים, אדים ושמנים אתרים.חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים להתאים לצרכים האישיים של תינוקכם. למד עוד על תרופות לבית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן