דף הבית » תרופות סבתא » תרופות זיהום שלפוחית השתן המוכחת של סבתא – המדריך שלך לריפוי טבעי

תרופות זיהום שלפוחית השתן המוכחת של סבתא – המדריך שלך לריפוי טבעי

מהי זיהום בשלפוחית השתן?

זיהום שלפוחית השתן, המכונה גם דלקת שלפוחית השתן, הוא דלקת בשלפוחית השתן הנגרמת בדרך כלל כתוצאה מזיהום חיידקי.זה יכול לגרום לתחושת צריבה בעת שתן, צורך תכוף להשתין וכאבי בטן.זהו מצב שכיח, במיוחד בקרב נשים, וניתן לטפל בהן בקלות באנטיביוטיקה.

הסעדים של סבתא לזיהומים בשלפוחית השתן

הסעדים של סבתא לזיהומים בשלפוחית השתן הם פשוטים, טבעיים ויעילים.להלן כמה מהתרופות המובילות לנסות:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לזיהומים בשלפוחית השתן.תכולת החומצית של המיץ עוזרת להפחית את החיידקים הגורמים לזיהומים בשלפוחית השתן.עדיף לשתות מיץ חמוציות לא ממותק מכיוון שהסוכר יכול להחמיר את הזיהום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לזיהומים בשלפוחית השתן.זה עוזר להפחית את החיידקים הגורמים לזיהום וגם מסייע בהפחתת הדלקת.עדיף לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת לזיהומים בשלפוחית השתן.תכולת האלקלין של סודה לשתייה עוזרת להפחית את חומציות הזיהום.עדיף לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים ולשתות אותה שלוש פעמים ביום.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור בזיהומים בשלפוחית השתן.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, סרפד ושן הארי נהדרים להפחתת הדלקת ולעזור לשטוף את החיידקים הגורמים לזיהומים בשלפוחית השתן.

5.קומפרסים חמים

שימוש בקומפרסים חמים על הבטן יכול לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקות שלפוחית השתן.עדיף להשתמש בבקבוק מים חמים או בדחיסה חמה ולהחיל אותו על הבטן למשך 10 דקות מספר פעמים ביום.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה נהדרת לסייע בהפחתת הסימפטומים של דלקות שלפוחית השתן.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את החיידקים הרעים הגורמים לזיהומים בשלפוחית השתן.עדיף לקחת תוסף פרוביוטיקה מדי יום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשתות הרבה מים כאשר יש לך זיהום בשלפוחית השתן.מים עוזרים לשטוף את החיידקים הגורמים לזיהום ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

חלק 2: תרופות ביתיות לזיהומי שלפוחית השתן

אמנם ישנן מספר תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור בזיהומים בשלפוחית השתן, אך ישנן גם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום.תרופות סבתות לזיהומים בשלפוחית השתן קיימים כבר מאות שנים, והם עדיין משמשים כיום על ידי מי שרוצה להימנע משימוש בתרופות.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ רפואי, ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

1.מיץ חמוציות

אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לזיהומים בשלפוחית השתן הוא מיץ חמוציות.חמוציות מכילות תרכובות שיכולות לעזור להילחם בחיידקים, ושתיית מיץ חמוציות יכולה לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים לזיהום בשלפוחית השתן.חשוב לציין כי אין להשתמש במיץ חמוציות כתחליף לטיפול רפואי, אך ניתן להשתמש בו בשילוב עם טיפולים אחרים.בנוסף, חשוב לוודא שמשתמשים במיץ חמוציות טהור, מכיוון שתערובות מיצים מסוימות מכילות סוכר שיכול למעשה להחמיר את הזיהום.

2.Uva ursi

תרופה ביתית פופולרית נוספת לזיהומים בשלפוחית השתן היא UVA URSI.עשב זה שימש במשך מאות שנים כדי להילחם בזיהומים, וניתן להשתמש בו כדי לסייע גם בטיפול בזיהומים בשלפוחית השתן.העשב פועל על ידי הריגת חיידקים והפחתת דלקת, וניתן לקחת אותו בצורה של תוספי מזון או מבשלים לתה.חשוב לזכור את המינון, כמו שאורסי יכוללהיות רעיל אם נלקח בכמויות גדולות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בשלפוחית השתן.על פי ההערכה, חומץ סיידר תפוחים מסייע באיזון רמות החומציות בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום בשלפוחית השתן.ניתן לקחת אותו בצורה של טוניק או מעורבב עם מים, והוא יכול לשמש גם כטיפול מקומי.עם זאת, חשוב לנקוט בזהירות בעת שימוש בחומץ סיידר תפוחים, מכיוון שהוא יכול להיות חומצי למדי ויכול לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיהומים בשלפוחית השתן.סודה לשתייה מסייעת להפחתת החומציות בשתן, מה שיכול לעזור להפחית את הדלקת והתסמינים של זיהום בשלפוחית השתן.ניתן לקחת אותו בצורה של טוניק או להוסיף לכוס מים.חשוב להבטיח כי סודה לשתייה מומסת לחלוטין במים, שכן שתייתו בצורתו המרוכזת יכולה להיות מסוכנת.

סיכום

תרופות סבתות לזיהומים בשלפוחית השתן קיימים במשך מאות שנים, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים כדי להקל על הסימפטומים של זיהום שלפוחית השתן.מיץ חמוציות, UVA URSI, חומץ תפוחים וסודה לשתייה הם כולם תרופות ביתיות פופולריות שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום בשלפוחית השתן.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי, ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם התרופות הסבתות הפופולריות ביותר לזיהומים בשלפוחית השתן?

    א: התרופות הסבתות הפופולריות ביותר לזיהומים בשלפוחית השתן הם מיץ חמוציות, UVA URSI, חומץ תפוחים וסודה לשתייה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן