דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לאבני מרה: עצות חשובות ומקוריות

תרופות טבעיות לאבני מרה: עצות חשובות ומקוריות

תרופות טבעיות לאבנים בכיס המרה

אבני מרה קשות, עגולות ולא מאוד ניידות. הם נגרמים על ידי משקעים של כולסטרולי בכיס המרה. זה סוג של אבן יכול בניתוח. בעוד שאבני מרה הן בעיה נפוצה עבור קשישים.

התרופות הטבעיות לאבני מרה הן:

1. לשתות מיץ תפוחים טרי

מיץ תפוחים משמש לפעמים לריפוי אבני מרה. זה בגלל שהם חושבים שמיץ תפוחים יכול לעזור לך לעבור אבני מרה על ידי ריכוך. עם זאת, אין מחקרים אמפיריים לגיבוי קביעה זו.

אם יש לך סוכרת, היפוגליקמיה, כיבי קיבה או בעיות אחרות, ייתכן ששתיית מיץ פירות מרובה לא תהיה בריאה עבורך.

2. קח חומץ תפוחים

תוסף בריאות נפוץ בשימוש בניקוי הוא חומץ תפוחים (ACV). אין מחקרים התומכים בשימוש ב-ACV לטיפול באבני מרה, למרות האפשרות שיש לו השפעות מועילות על רמת הסוכר בדם. ישנן הוכחות מועטות לכך שניקוי הכרחי או יעיל.

4. נסו יוגה

אין הוכחות מדעיות התומכות בשימוש ביוגה לטיפול באבני מרה, אך היא עשויה לסייע בחלק מהתסמינים הקשורים לאבני מרה.

5. לאכול ארטישוק

התגלו יתרונות בריאותיים של ארטישוק. בנוסף, זה טוב לכבד, הוא ממריץ את המרה. אתה יכול לצלות, לחמוץ, או לאדות ארטישוק. אם אתה יכול לסבול את זה, אין שום נזק באכילת ארטישוק. .

6. נסו את גראס מטבעות הזהב המפורסם

אבני מרה מטופלות באמצעות עשב מטבעות זהב, הידוע גם בשם Lysimachiae herba, ברפואה הסינית המסורתית. זה נקשר להופעת אבן מרה מורידה. לפני תחילת ניקוי אבני מרה, יש מי שממליצים לבלוע עשב מטבעות זהב כדי לסייע לריכוך האבנים.

7. דיקור סיני

על ידי הקלה על זרימת המרה, הקלת עוויתות ושיקום תפקוד תקין, דיקור סיני עשוי לעזור עם כאבי אבן מרה. לפי הדיווחים, אבני מרה טופלו באמצעות דיקור סיני, אך נדרש מחקר נוסף.

טיפול באבנים בכיס המרה ללא ניתוח

טיפול באבני מרה ללא ניתוח היא בעיה נפוצה מאוד שאיתה מתמודדים אנשים רבים.

לטיפול באבנים בכיס המרה, יש למצוא דרך להסיר את האבנים מכיס המרה ולאחר מכן לשטוף אותו עם מי מלח. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בניתוח או בתרופות. ישנם מספר סוגים שונים של טיפולים לבעיה זו, אך חלקם יעילים יותר מאחרים.

ישנם שני סוגים עיקריים של טיפולים להסרת אבנים מכיס המרה: רופא עשוי להמליץ על ניתוח להסרת האבנים. זה נקרא כריתת כיס המרה. הסיבה לכך שרופאים ממליצים לעתים קרובות על כך כאופציה ראשונה היא משום שהם מאמינים שניתוח יכול להסיר את האבנים במהירות וללא כאבים, מה שאומר שגם יש לך פחות סיכוי להישאר עם כמות קטנה של כיס מרה שנותרה לאחר הסרתן. שיטת הטיפול העיקרית הנוספת באבני מרה היא תרופות, שניתן ליטול דרך הפה או להזריק לגוף באמצעות זריקה. זה לא מחייב או תרופה, ואין סיכון לדימום. תרופות משמשות בדרך כלל לטיפול באבני מרה מכיוון שהם מאפשרים לך להפחית את כמות האבנים שעוברות קדימה לתוך הגוף. הסיבה העיקרית לכך שהמטופלים בוחרים בכך היא משום שהם מרגישים שהרופאים שלהם אינם אופטימיים לגבי הסיכויים שלהם לנקות בעצמם אבני מרה לאחר ניתוח או תרופות, וזה מוריד אותם מלהיות מלאי תקווה לפסימיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן