דף הבית » מידע מקצועי » נסה תרופות טבעיות לגיל המעבר: הכאב נעלמו

נסה תרופות טבעיות לגיל המעבר: הכאב נעלמו

תרופות הרגעה טבעיות ללא מרשם

גיל המעבר הוא תקופה של שינוי שנשים רבות צריכות לעבור. זהו שלב שבו ההורמונים מדוכאים, המחזור החודשי מאט ומתרחשים שינויים במצב הרוח. כשהשחלות מפסיקות לייצר ביציות, נשים חוות גלי חום ושינויים במצב הרוח.

גיל המעבר הוא תקופה של סערה רגשית גדולה. זוהי גם תקופה שבה נשים רבות מתחילות לחוות את תסמיני ההזדקנות שלהן.

שימו לב שאין תרופות טבעיות ספציפיות לגיל המעבר. התסמינים והסימנים של זו שונים בכל מקרה וחלקם עשויים להיות בולטים יותר או פחות בהתאם לביולוגיה ולמצב הבריאותי של האישה.

תסמינים של גיל המעבר למרות שקיימים תסמינים רבים ושונים של גיל המעבר, התסמינים השכיחים ביותר המתרחשים בשלב מוקדם בתהליך זה הם: גלי חום. עצבנות ושינויים במצב הרוח. תנודות במשקל (במיוחד בירכיים)

מתי מתחיל גיל המעבר

גיל המעבר הוא מצב שכיח מאוד. זה הזמן שבו נשים חוות את המחזור האחרון שלהן. ברוב המקרים זה נמשך כ-4 שנים. עם זאת, במקרים מסוימים, גיל המעבר יכול להימשך למעלה מ-20 שנה. זאת בשל העובדה שהשחלות של נשים אינן מפסיקות לייצר ביציות במהלך פרק זמן זה.

הגיל הממוצע של גיל המעבר לנשים הוא 51.5 שנים. זהו תהליך טבעי המתרחש כאשר השחלות מפסיקות לייצר ביציות והמחזור החודשי מפסיק, מה שמוביל לגיל המעבר (סוף הווסת).

גלי חום בגיל המעבר

גלי חום הם בעיה שכיחה איתה נשים נאלצות להתמודד במהלך גיל המעבר. זוהי תקופה שבה נשים פגיעות לסוגים שונים של בעיות בריאותיות, כמו כאבי ראש וגלי חום.

טמפרטורת הגוף של נשים במהלך גיל המעבר עולה, מה שעלול לגרום להזעה.

במקרה זה, העור המיוזע עלול להפוך לאדום וכואב, מה שמוביל לעלייה בייצור החום על ידי הגוף. עם זאת, תרופה ביתית שהוצעה על ידי מספר מטפלים הומאופתיים הוא למרוח דחיסה קרה על האזור. הסיבה לכך היא שזה גם יכול לעזור להקל על התסמינים על ידי הרפיית השרירים. כמה תרופות ביתיות מוצעות כוללות: תרופות אחרות כוללות מריחת אפונה קפואה על הבטן כדי להפחית את ייצור החום ופעילות גופנית, מה שיעזור גם בהימנעות מגלי חום במהלך גיל המעבר. אמבטיות קרח הן תרופה ביתית נוספת המומלצת על ידי חלק מהמתרגלים, . ניתן גם להימנע מגלי החום, שעלולים להיות דרמטיים יותר כאשר הם מתרחשים בגיל המעבר, על ידי נטילת תוספת של ויטמין E. ויטמין E מסייע בהפחתת תסמיני גיל המעבר על ידי שיפור זרימת הדם והפחתת הדלקת בגוף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן